H&M vaatekoko 7-vuotias

  • Viestiketjun aloittaja pienet vaatteet
  • Ensimmäinen viesti
"Nuuh"
Meillä on Hm 128 ollut jo hetken pieniä ja poika on 126cm pitkä (normaalivartaloinen)

Harmillistahan tässä on se että 134 on jo nuorisokoko. Meidän poika on eskarissa ja esim autot vaatteet olisi vielä kovassa huudossa.
 
[QUOTE="Nuuh";23422898]Meillä on Hm 128 ollut jo hetken pieniä ja poika on 126cm pitkä (normaalivartaloinen)

Harmillistahan tässä on se että 134 on jo nuorisokoko. Meidän poika on eskarissa ja esim autot vaatteet olisi vielä kovassa huudossa.[/QUOTE]

Mä olen kironut ihan samaa. Olisi ollut kiva pukea ekaluokkalainen lapsellisiin vaatteisiin, mutta kun vaatekoko oli jo tuolloin 134 cm, ei se onnistunut.
 
"Nuuh"
Mä olen kironut ihan samaa. Olisi ollut kiva pukea ekaluokkalainen lapsellisiin vaatteisiin, mutta kun vaatekoko oli jo tuolloin 134 cm, ei se onnistunut.
Onneks sittarista joskus aina löytää "lastenvaatteita" koossa 134. Nissä ei laatu päätä huimaa eikä hinta, mutta onpahan vielä hetkeksi lapselle jotain muuta päälle pantavaa kuin mustat hoppari housut yms releet
 
Tilaisin 122/128. Minun 130cm ekaluokkalaiseni käyttää vielä joitain tuonkokoisia H&M:n vaatteita.

Ja todellakin, tämänkokoiselle on jo vaikeaa löytää lapsekkaita vaatteita. Teinivaatteisiin en tyttöä vielä pue, vaikka niitä olisikin kaupoissa hyllyt pullollaan.
 
"NellaLinnea"
Meillä menee vielä jotkut H&M:n 122/128 vaatteet ekaluokkalaiselle,en nyt muista pituutta,mut oisko jotain 126cm meijän neiti...nykyään kylläkin ostan jo 134 senttisiä...Ja minusta H&M:n 134 cm vaatteet aivan hirveitä :/ Seppälässä on tosi kivoja vaatteita tuon kokosille,käyppäs sieltä kattoon!
 
Tuo on kyllä totta että ekaluokkalaiselle, joka on pitkää on hankala löytää jotain muuta vaatetta kuin teinivaatetta.

Mulla tuo tyttö 7v, n. 125 cm ja ei niin hoikka niin onpa hankala löytää mukavia vaatteita hänelle, ja ei tyttö ei ole edes lihava, mutta muuten rakenteeltaan vanttera.
 
"aapee"
Täytyy siis pistää tilaukseen muutamat pakolliset ja tehdä uudet hankinnat sitten syksyllä kun varmaan kasvaa kesässä paljon! Harmillista kun alkaa vaatteet käydä pieniksi ja kesävaatteelle ei vielä tarvetta. Ja mahdollisesti nyt hankitut vaatteet ovat syksyllä pieniä :/
 
"vieras"
Tuo on kyllä totta että ekaluokkalaiselle, joka on pitkää on hankala löytää jotain muuta vaatetta kuin teinivaatetta.

Mulla tuo tyttö 7v, n. 125 cm ja ei niin hoikka niin onpa hankala löytää mukavia vaatteita hänelle, ja ei tyttö ei ole edes lihava, mutta muuten rakenteeltaan vanttera.
Meillä taas pojalle on samalla tavalla hankala löytää. Poika tosin vasta vähän alle 6-vuotias, mutta 134cm vaatteita käyttää ja osassa menee vielä 128cm, mutta kun paidoissa on hihat liian lyhyet ja helma. 140cm on taas liian iso housuissa ja paidoissa, mutta näitäkin kokoja olen jo ostanut. Ei tule yhtään meihin pituudessa vaan neuvolan käyrillä menee pituudessa yli sen ennusteen reippaasti. Oon varmaan pitänyt liian tarkasti huolen kaikista vitamiineista ja muista mitä se on syönyt...
 

Yhteistyössä