Hälyttääkö kenenkään virustorjuntaohjelma täällä ollessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai tuleeko teillä muuten ongelmia täällä?
Mulla on jo KOLME kertaa täällä menny tabletti ihan jumiin, näyttö vaan vilkkuu ja mistään ei saa painettua eikä edes tablettia saa suljettua! Ja joka vitun kerta on tuo vitun libero mainos ollut tuossa ja se vaan jäänyt vilkkumaan tähän. Onko muilla ollut vastaavaa? Millään muulla sivulla ei tätä ole mulla tapahtunut. Lopetan kohta koko palstalla käynnin jos vielä kerrankin toi saatanan vaippamainos hajottaa mun tabletin!

OTTAKAA KAKSPLUS VITTUUN TOI PASKA!!!
 
vierailija
Tai tuleeko teillä muuten ongelmia täällä?
Mulla on jo KOLME kertaa täällä menny tabletti ihan jumiin, näyttö vaan vilkkuu ja mistään ei saa painettua eikä edes tablettia saa suljettua! Ja joka vitun kerta on tuo vitun libero mainos ollut tuossa ja se vaan jäänyt vilkkumaan tähän. Onko muilla ollut vastaavaa? Millään muulla sivulla ei tätä ole mulla tapahtunut. Lopetan kohta koko palstalla käynnin jos vielä kerrankin toi saatanan vaippamainos hajottaa mun tabletin!

OTTAKAA KAKSPLUS VITTUUN TOI PASKA!!!
Ei parane käyttää älylaitteita ellet ole tarpeeksi älykäs asentamaan mainoksenestoa.
 
vierailija
Tämän palstan aloitusten ja yleisen kommentoinnin tasosta päätellen voin vain kuvitella kuinka it-invalidisoitunutta kansaa täällä pyörii surffaillen jostain perkeleen citymarketeista ja tokmanneilta ostetuilla halpisläppäreillä ja kiinalaisilla roskapädeillä. Ja osa tietysti jollain saatanan ilmaisilla kiinteistöliittymillä tai prepaideilla.

"Tää netti tökkii". "Paska palsta"
 
vierailija
Tämän palstan aloitusten ja yleisen kommentoinnin tasosta päätellen voin vain kuvitella kuinka it-invalidisoitunutta kansaa täällä pyörii surffaillen jostain perkeleen citymarketeista ja tokmanneilta ostetuilla halpisläppäreillä ja kiinalaisilla roskapädeillä. Ja osa tietysti jollain saatanan ilmaisilla kiinteistöliittymillä tai prepaideilla.

"Tää netti tökkii". "Paska palsta"
:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
vierailija
Tämän palstan aloitusten ja yleisen kommentoinnin tasosta päätellen voin vain kuvitella kuinka it-invalidisoitunutta kansaa täällä pyörii surffaillen jostain perkeleen citymarketeista ja tokmanneilta ostetuilla halpisläppäreillä ja kiinalaisilla roskapädeillä. Ja osa tietysti jollain saatanan ilmaisilla kiinteistöliittymillä tai prepaideilla.

"Tää netti tökkii". "Paska palsta"
No minulla, aplla, on kyllä ihan ipad. Ja ihan oikeesti tää sivu vittuilee jatkuvalla syötöllä. Millään muulla sivulla mulla ei ole ongelmia että tuskinpa on kyse paskasta laitteestakaan.
 
vierailija
Vika on tässä sivustossa tai tossa liberon mainoksessa. Etkö osaa lukea? KAIKKI muut sivut toimii täysin normaalisti. Ja jopa kaksplus toimi ennen normaalisti, muistelisin että ongelmat alkoi nimenomaan niihin aikoihin kun tuli tuo saatanan mainos.
Vika on käyttäjässä, koska et halua ongelmaa ratkaista lataamalla mainostenestoa. Kirjoita kuukleen adblock ja lataa selaimeesi sopiva. Problem solved.
 

Yhteistyössä