Häpyhuulten kauneusleikkaus

  • Viestiketjun aloittaja n24
  • Ensimmäinen viesti
n24
Itse joskus nuorempana haaveilin ns. "pallipillusta". Sellaisesta, jonka välistä ei näy sisempiä häpyhuulia lainkaan... Nyt oon jo täysin sinut alapääni kanssa, mutta törmäsin aiheeseen toista kautta.

Mun mielestäni tämän opetusvideon pimppi on huomattavasti kauniimpi ennen kuin leikkauksen jälkeen. Siitä huolimatta heräsi uudelleen jonkinlainen paine ehkä sittenkin mietiskellä vaihtoehtoja uudelleen...

vaginoplastia - YouTube

Sama pätee silikonitisseihin. Suurin osa feikkirinnoista näyttää ihan hirveiltä ja noilla kaikilla videoiden tytöillä on ollut huomattavasti kauniimmat tissit ennen leikkausta, mutta silti takaraivossa askarruttaa jatkuvasti, että pitäiskö munkin tuhlata rahani sitä varten, että ehkä nostaisin pisteitäni miesten silmissä...

Bröstförstoring efter 1 år Breast augmentation 1 year Nackakliniken Dr Gustav Aniansson - YouTube

On tää vaan vaikeeta olla nainen :(
 
Mitä vittua :D :D :D (no joo, siitähän tässä juuri on kyse)

Ei sitten niin MITENKÄÄN mahdu päähäni se, että mennään ja leikataan genitaalialueita paremman näköiseksi :LOL:

Mä en ole ikinä, koskaan, milloinkaan, neverever kuullut yhdenkään miehen haukkuneen yhdenkään naisen alapäätä rumaksi tms. Ja siis niinkun muutoinkan...haaaalooo. Se pimpero on siellä housuissa piilossa suurimman osan aikaa, eikä näy julkisesti, joten onko se nyt TOSIAAN asia, jota pitää alkaa saksimaan paremmannäköiseksi? :D
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
helunakeijo
Tuo häpyhuulten leikkely kuulostaa aivan järjettömältä. En muutenkaan oikein ymmärrä kauneusleikkauksia, mutta tuo, huh..
Sen ymmärrän, jos on selkeesti jotain kamalaa vikaa. Niinkun vaikka häppärit täynnä kauheen kokosia, kipeitä suonikohjuja tai jotain , mut muuten,.. :X
Katoin joskus jonkun dokumentinkin aiheesta. Ihan tavallisen näkösiä alapäitä naiset halusivat operoitavan. Miks ihmeessä :/
 
n24
Niin no, jotenkin vaan tulee hirveitä paineita leikellä itsestään mahdollisimman persoonaton tai "täydellinen", koska kaikkea feikkiä tuputetaan ympärillä jatkuvasti. Ja oon kyl kuullut todella karua arvostelua naisten tisseistä ja alapäistä oman ikäluokkani pojilta...

Ja varsinkin ku ei ole muuten mikään catch (yksinhuoltaja bla bla...), niin sitä suurempi stressi olla kaikin muin tavoin miesten mieleen.
 
Tapio I
Egyptissä kaikki naiset leikataan. Ei roiku huulet. Nyt mode tarkkana!

Naisten ympärileikkaus on hieno asia. Suurimmalleosalle naisista roikkuvat häpyhuulert ovat aivan turhat, ja epäesteettiset. Niiden leikkaus ei vaikuta seksuaalisuuteen, toisin, kuin poikien esinahan poistaminen.

Tyttöjen ympärileikkaus=hyvä.
Poikien ympärileikkaus=paha.
 
"vieras"
Egyptissä kaikki naiset leikataan. Ei roiku huulet. Nyt mode tarkkana!

Naisten ympärileikkaus on hieno asia. Suurimmalleosalle naisista roikkuvat häpyhuulert ovat aivan turhat, ja epäesteettiset. Niiden leikkaus ei vaikuta seksuaalisuuteen, toisin, kuin poikien esinahan poistaminen.

Tyttöjen ympärileikkaus=hyvä.
Poikien ympärileikkaus=paha.
Tää on varmaan provo.
 
Mä en oo kyllä kans koskaan tajunnut näitä häpyhuulten leikkelyitä. Eri asia jos ne roikkuu niin paljon että esim. hiertyvät koko ajan. Itselläni on toinen häpyhuuli huomattavasti isompi kuin toinen, joka onkin melkein olematon. On eräässä tilanteessa käynyt ilmi että mies ei ole eroa edes huomannut, joten vaikea kuvitella että haluais mua enemmän jos leikkauttaisin ne samankokoisiksi.
 
Miksi tuon videon naisen alapäätä leikattiin? En jaksanut kuin selata nopeasti ennen ja jälkeen kuvat joten ehkä kerrottiin? Oliko jotain vaivaa niistä?
Näytti tosi tavallisille ja pakko myöntää että luulin häpyhuulten olevan hyvä asia?? Tai jotenkin seksikäs ja sukukypsästä viestittävä juttu?? Tai enpä nyt ole kenenkään miehen koskaan kuullut selittävän mistään alahuulista(huonoista tai hyvistä), mutta jotenkin tullut tällainen kuva päähän?? Olisinko jonkun jutun sitten lukenut joskus...Onko ne sitten rumat? Varmaan ilkeän tuntuiset jos roikkuu niin että hankaa, mutta onko siis jokin ihanne etteivät saa näkyä ollenkaan eikä niitä saa edes olla vai häh? Olen totaalisesti ulkona alapäämuodista varmaan?
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Tapio I
[QUOTE="vieras";27297036]No, jos olet tosissasi niin kannattaa varmaan tutustua paremmin tyttöjen ympärileikkaukseen.[/QUOTE]

No olen kuule tutustunut. Oman tyttäreni huulet leikattiin. Ja ei ihan mielijohteesta, vaan piiiitkän harkinnan jälkeen. Ihan niinkuin äitillensäkin on tehty. Ja seksi sujuu HYVIN.
 
vierailija
Apua! Mun häppärit tykkää hinkkaamisesta ja hieronnasta. Kuka ihme niitä antaa leikata? Ei ole todellista! Siks niitä varmaan leikataankin, kun niiden hankautuminen housuja tai penistä vasten kiihottaa ja tuottaa mielihyvää sekä niiden omistajalle, kuin niiden välissä vierailevallekin. Jos ei hiekkaa häpyhuuliin hiero, niin kyllä mun isäntä saa niitä hieroa ja tykkääkin hieroa. Vaikka kuinka lerpattaa niin märkänä ei todellakaan hinkkaannu, ja pyörällä ajaessa vaan suojaa. Kait se on vaarallista kun naisella on nautintoa tuottavaa kudosta. Kirurgit mainostaa että niistä pitää hankkiutua eroon. Sehän on ihan sama kuin ympärileikkaus. Kannattaa muuten joskun kokeilla että miltä niiden koskettaminen tuntuu. Kaikkea sitä kuulee, että pois leikata pitäis. Mulla on niille kyllä parempaa käyttöä. En tekisi mitään miehellä joka ei isojen sisähäppäreiden päälle ymmärrä.
 

Yhteistyössä