Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

miss_piggy
Mekin tilattiin miehen kanssa purkit kumpikin tuota macaa kun oli tullut sinne nettikauppaan mistä oli ollut loppu.

Jotenki tökkii mulla tää kaksplussan uusi versio, kirjottaminen on tosi hidasta ja teksti ilmestyy viiveellä kun kirjoittaa.
 
Nyytikki, epäilen kyllä, että saattaa olla uus kysta. Nyt kun aloin taas kuulostelemaan kehoa, niin samankaltaista jomoilua tuntuu oikealla. En vaan älynnyt kysyä lääkäriltä, että onkohan tämä uusi kysta vai sama viime kierrosta...

Lääkäri kuitenkin kertoi, että kystat on yleisiä ja voivat kadota itsekseenkin. Ei kuulema estä raskautumista. Ohjeet oli, että lääkäriin uudestaan, mikäli oireet vahvistuvat.

Nyt kp 9 ovista (ja testien saapumista) odotellessa.

Tää uusi sivu toimii mulla ihan hyvin. Käytän selaimena mozillaa. Ainakin tekstinmuokkaus on helpompaa kuin aiemmassa.
 
Leonella aika perinteisiltä onestepeiltä näyttää mun ruudulta :/ Niihin kun tulee melkein poikkeuksetta kaikille ne viivanpaikat joissa ei näy vaaleenpunasta. Toivottavasti kuitenkin vahvistuis sulla, vielä on aikaiset päivät kuitenkin :)


Mulle tulee tänään ne verikokeiden tulokset. En ees itse oikein tiiä mitä kaikkia juttuja multa katsottiin mutta parin tunnin päästä pitäis tulla soittoa lääkäriltä. :D
 
Omanapailua: mitä tämmönen vaaleanpunanen valkovuoto on? Ikinä oo tämmöstä ollu. Lisänä nyt tällä viikkoa aamukuvotus ollu joka aamunen kaveri. Hyvin hetken kylläki. Rupesin sitte miettimään että tein kaikki testaukset saman satsin testeillä et voisko niissä kaikissa olla muka joku vika. Ihan epätoivostahan tämmönen kelaaminen on, mut kummasti sitä takertuu kaikkeen maholliseen. :confused:
 
oudsi aa niin olikin joo. :) Aika erikoiselta kuulostaa, että kaikki testit olis virheellisiä (jos niissä ei kuitenkaan mitään virheen merkkejä näkynyt esim viivoja väärissä paikoissa tms.), mutta ainahan voit testata vielä jollain muun merkkisellä testillä niin saa ainakin varmuuden siihen! Ei oo mulla kokemusta tollasesta vaaleenpunaisesta vuodosta, jos olis ees vähän myöhemmät päivät niin kuulostaisi kiinnittymisvuodolta, mutta ei sulla varmaan ovis oikein vielä oo voinut olla :D

Monillahan tulee alkuraskaudessa kaikennäkösiä limoja ja vuotoja ja tiputteluita.
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
Täällä ei ainakaan olla raskaana. Menin 2 päivää myöhässä tuohon progesteroni verikokeeseen, kun ovulaatio tapahtuikin 2vrk oletettua aiemmin. Olisi siis pitänyt mennä myös 2vrk aiemmin tuohon verikokeeseen..

Noh, s-prog arvo oli siis 24.6 nmol, eli ovulaatio on tosiaan tapahtunut. Ja koska menin testiin myöhässä niin on oletettavaa että tuo arvo on silloin pari päivää sitten ollut korkeampi. Ja mikäli näin on, niin se taas tarkoittaa että arvo on lasku suunnassa. Ja jos arvo on laskussa, niin en voi olla raskaana, sillä mikäli hedelmöittyminen tapahtuu niin tuo progesteroni arvo ei sen jälkeen enää laske vaan pysyy korkealla useita viikkoja ja nousee vielä loppu raskautta kohden.

Eli tulis nyt hitto vie jo ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon. Ei taida meille vauvaa ikinä siunaantua.
 
Täällä ei ainakaan olla raskaana. Menin 2 päivää myöhässä tuohon progesteroni verikokeeseen, kun ovulaatio tapahtuikin 2vrk oletettua aiemmin. Olisi siis pitänyt mennä myös 2vrk aiemmin tuohon verikokeeseen..

Noh, s-prog arvo oli siis 24.6 nmol, eli ovulaatio on tosiaan tapahtunut. Ja koska menin testiin myöhässä niin on oletettavaa että tuo arvo on silloin pari päivää sitten ollut korkeampi. Ja mikäli näin on, niin se taas tarkoittaa että arvo on lasku suunnassa. Ja jos arvo on laskussa, niin en voi olla raskaana, sillä mikäli hedelmöittyminen tapahtuu niin tuo progesteroni arvo ei sen jälkeen enää laske vaan pysyy korkealla useita viikkoja ja nousee vielä loppu raskautta kohden.

Eli tulis nyt hitto vie jo ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon. Ei taida meille vauvaa ikinä siunaantua.
Pahoittelut. :(
 
miss_piggy
Puhelimella ei oo enää hyvä tää palsta..

Muistakaa sit että macaa syyään 3vkoa ja vkon tauko.. ja yleensä kaikissa vitskuissa ym pidettävä taukoa.
Mistä johtuu että pitää pitää tuo tauko?

Mullakin mozillan selain mutta edelleen teksti ilmestyy viiveellä, kymmensormijärjestelmä vissiin vähän turhan nopea tälle kaksplussan sivustolle.

Eipä muuta, kp 4. Helppo muistaa ku menkat alkoi 1.6.
 
Tuli verikokeiden tulokset tänään ja kaikki hormoniarvot on normit! :) Nyt kun vaan ne menkat alkais niin pääsis alottaa ne letrot.. Ehkä ensviikon alusta sit ;)

Onkohan kellään muuten tietoa, et voiko liukuvoide vaikuttaa siittiöiden kulkuun jotenkin? :D Me kun käytetään sellaista öljymäistä ja aloin miettimään et eikai se voi hidastaa simppojen kulkua? :confused:


// Sain jo googlettelulla vastauksen, että ceridal öljy ei kuulemma ainakaan tuhoa simppoja eikä pitäisi hidastaakkaan kun se on kuitenkin vaan öljyä. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Mun käsittääkseni jotkin liukuvoiteet voi jopa tuhota siittiöitä. Ei tietty kaikki.. tai jostain ainakin luin joskus, ettei sitä suositella käytettäväksi lapsia hankkiessa?

Täällä on kp17 ja oviststi nega. Pitää kai siihen luottaa että ovis on jo ollut jos on ollakseen, kun nyt ei useempaan viikkoon voi yrittää miehen menojen takia...
Kannattaakohan muuten noita kp3-7 välille tarkotettuja lääkkeitä (munasolun kypsyttämiseen tarkotettuja) ottaa ollenkaan, jos ei ensi kierrolla käytännössä mitä luultavimmin yritystä ole ? Mietin vaan että onko niistä jotain haittaa "turhaan" ottaessa :D Kun ens kierto nyt vaan jää väliin, tylsää kyllä kun vasta noi lääkkeet sain hankituksi. :p
 

Yhteistyössä