Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kp 10/19-38 ja viiltävää kipua vasemmalla munasarjojen kohdalla useampaan otteeseen tän päivän aikana. Mitähän mahtaa olla? Enpä ole aiemmin moiseen kiinnittäny huomiota. Voisko olla ovis lähestymässä?
Mulla oli oikealla puolella oviksen aikaan. Tai oikeastaan sen jälkeen. Ja tänään tuli toi haamuplussa. Mäkään en ollut aiempaa ainakaa muistaakseni kokenut.
 
Mä tuun nyt hehkuttamaan lisää, kun ultrassa näkyi että viikkoja on vähemmän kuin luultiin. Eli oon tehnyt ekan selkeän haamun rv 3+2 mamin testien puikkotestillä. Liuskoilla tuli haamu rv 3+4. Eli ei tosiaan huonoa sanottavaa ja suosittelen suurella sydämellä. Näyttää aika pian plussaa jos raskaana on (y)

Vielä kuva ekasta haamusta :love:
 

Attachments

Kp 24/28-30 raskaustesti polttelee kaapissa. Mitään selkeän selkeitä oireita ei ole muuta kuin kasa kaikkea, jotka voivat olla todellisia, mielikuvitusta tai flunssan tuomaa :giggle: Tädin pitäisi tulla ensi viikon ti-to akselilla. Jokin alitajuntainen sanoo, ettei tule mutten usko sitä vielä :LOL:
Miten tässä malttaa olla testaamatta ja odottaa tiistaihin saakka?! Kun pettyä saa kuitenkin...:ninja:
 
Kp 24/28-30 raskaustesti polttelee kaapissa. Mitään selkeän selkeitä oireita ei ole muuta kuin kasa kaikkea, jotka voivat olla todellisia, mielikuvitusta tai flunssan tuomaa :giggle: Tädin pitäisi tulla ensi viikon ti-to akselilla. Jokin alitajuntainen sanoo, ettei tule mutten usko sitä vielä :LOL:
Miten tässä malttaa olla testaamatta ja odottaa tiistaihin saakka?! Kun pettyä saa kuitenkin...:ninja:
Mä en varmaa malttaiskaa, teenkin niit aina liian ajois :D
 
Kirjotetaas ny tännekkin kun tässä nyt hitusen testejä tehnyt

(Tausta tietona että ovis meni päin peetä jollon miehelle tuli suorituspaineita ainoa mahdollisuus oli 4pv ennen ovista.(kuulostaa liian pitkältä ajalta elää)
Olinkin menettänyt toivoni täysin tälle kierrolle ja asennoitunut oottaan menkkoja
Kunnes
-Dpo 8 tuli vaaleanpunainen klöntti paperiin pyyhittäessä.Olin että olisko tämä sitä paljon puhuttua kiinnittymisvuotoa (5aikasempaa raskautta eikä ikinä tullut)
-Dpo 9 alkoikin sit tuleen enemmän haaleaa verta (ei kirkuvaa eikä loppujen lopuks paljon) Mutta ajattelin että on alkavaa menkkavuotoo joka alkaa varovaisella tiputtelulla,no tuon jälkeen ei oo tullut mitään.23/25-27

Hätäsenä sit kuitenkin ajattelin testailla
-Dpo 10 24/25-27 nega
- Dpo 11 25/25-27 nega

Viime kierrolla menkat alko dpo 13 Että kai ny oikeesti olis pitänyt joku viiva näkyä
Eli nyt vaan pysyn alkuperäisessä suunnitelmassa ja odotan menkkoja

Luin jostain että kiinnittymisestä 3päivän päästä voisi näkyä jo jotain ja mulla se olis tänään.

Nyt odotan sinne torstaille asti ja jos ei sillon kuulunut niin perjantaina testausta.

Sunnuntaista asti särkenyt,vihlonut jomottanut ja uutena kipuillut selkään mitä ei aikasemmin oo ollut eli kyl on selvät menkkakivut ilmassa
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80

Yhteistyössä