Hävytön pipsapossu!

vierailija
Itiksessä muuten on jo moskeija, mutta se on ovelasti piilossa että siitä ei tiedä kuin ne jotka siellä asuu. En tiennyt koko moskeijasta ennenkuin tältä videolta näin, n. kohdasta 29:25 ---->

 
Vastasit siinä toiselle "vierailijalle", et minulle. Minä nimenomaan kyseenalaistin sen, että Itiksessä muka olisi luovuttu joulukoristeista ja -lauluista muiden uskonnon tai perinteiden vuoksi.

Kirjoista en osaa sanoa, onko possuja pudotettu pois niin, että aikaisemmin siellä olisi niitä erityisesti ollut :D

Pipsa Possua on meilläkin katsottu.
Usko pois, kyllä ne viimeisestkin possut tullaan raapimaan katukuvasta suomessakin, ettei vaan rättipäät loukkaannu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Itiksessä muuten on jo moskeija, mutta se on ovelasti piilossa että siitä ei tiedä kuin ne jotka siellä asuu. En tiennyt koko moskeijasta ennenkuin tältä videolta näin, n. kohdasta 29:25 ---->

Joo, toi Puhoksen ostari on ihan täynnä noita ulkomaalaisten kauppoja ja suurin osa ihmisistä tuolla ostarilla on yöntimppoja.
 
Pahimmat radikaalit muslimit asuu Pasilassa. Siellä on The moskeija.
On kuulkaa vihasen näköistä hamemiestä.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Suomessa on peruttu joulujuttuja koulussa sekä ihan yleisesti muokataan meidän yhteiskuntaa enemmän ulkomaalaisille sopivammaksi.

Jopa ulkomaalaisten työllistymistä tuetaan täysillä, toisin kuin suomalaisten työllistymistä. Lue vaikka Vahteran blogi ilttiksen sivuilta.

No eihän tuo liene minun vikani, että sinä et näe mitään?
Kannattaa lukea, mutta elä jämähdä pelkästään vanhaan mediaan.
Tuohon työllistymiseen en nyt ota kantaa, koska tässä puhutaan joulusta ja jouluperinteistä.

Itse olen kuullut enemmänkin siitä, että esim. ihan suomalaiset esim. ateistit ovat halunneet lastensa jäävän pois noista jouluohjelmista koulussa. Tai ajatellaanpa vaikka Jehovan todistajia, onhan näitä. Että en nyt ihan jaksa uskoa yksioikoisesti siihenkään, että joulujuttuja perutaan ulkomaalaisten vuoksi.

Tässä muuten ihan mielenkiintoinen juttu.

"Tässä pohjoiskarjalaisessa koulussa puolet lapsista ei vietä ollenkaan joulua."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001055805.html

Ainakaan minun lasteni kouluissa ei ole mitään peruttu, ja jos tällaisella "uhattaisiin", niin hyvänen aika, kai vanhemmat saavat suunsa auki ja puhuvat juhlien pitämisen ja perinteiden kunnioittamisen puolesta! Vai miten nössöä sakki on? Entisessä asuinmaassani vanhemmat pitivät mielenilmauksia ja protesteja tuon tuosta.
 
vierailija
Usko pois, kyllä ne viimeisestkin possut tullaan raapimaan katukuvasta suomessakin, ettei vaan rättipäät loukkaannu.
No en usko. Sinä voisit muuten käyttää protestointiin sen saman tarmosi ja päättäväisyytesi, jota täällä kirjoittelemalla osoitat - täällä et vain saa mitään aikaan ja kaikki valuu hukkaan.

Nyt mä lähden valmistautumaan lapsen oman luokan pienimuotoiseen jouluiseen tapahtumaan. Taitavat luokan ulkomaalaistaustaisetkin olla mukana :)
 
Tuohon työllistymiseen en nyt ota kantaa, koska tässä puhutaan joulusta ja jouluperinteistä.

Itse olen kuullut enemmänkin siitä, että esim. ihan suomalaiset esim. ateistit ovat halunneet lastensa jäävän pois noista jouluohjelmista koulussa. Tai ajatellaanpa vaikka Jehovan todistajia, onhan näitä. Että en nyt ihan jaksa uskoa yksioikoisesti siihenkään, että joulujuttuja perutaan ulkomaalaisten vuoksi.

Tässä muuten ihan mielenkiintoinen juttu.

"Tässä pohjoiskarjalaisessa koulussa puolet lapsista ei vietä ollenkaan joulua."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001055805.html

Ainakaan minun lasteni kouluissa ei ole mitään peruttu, ja jos tällaisella "uhattaisiin", niin hyvänen aika, kai vanhemmat saavat suunsa auki ja puhuvat juhlien pitämisen ja perinteiden kunnioittamisen puolesta! Vai miten nössöä sakki on? Entisessä asuinmaassani vanhemmat pitivät mielenilmauksia ja protesteja tuon tuosta.
Tai sopivasti ovat määrärahat loppuneet tms...

löytyy otsikoilla:

Joulu peruttu - Italiassa raivotaan joululaulujen kieltämisestä koulussa

Norjalaiskoulu kielsi tonttulakit ja joulujuhlan

Kirkukin joulu peruttiin al-Qaidan uhkausten vuoksi | Yle Uutiset | yle.fi

(tuo edellisen linkin sisältö on poistettu.....jaha jaha..miksköhän!? - ainii se olikin YLENantia, eikä sopinut multikulttiideologiaan!)

Lasten Luciajuhla peruttu- loukkaa muslimeja

Ja Suomessakin:
Säästöt iskevät koulujen joulujuhliin - Seinäjoella jopa puolet juhlista peruttu
Seinäjoen kaupungin opetustoimeen kohdistuvat lomautukset ja säästövapaat ovat pistäneet henkilöstön niin tiukille, ettei voimia riitä joulujuhlien järjestämiseen. Yle Pohjanmaan tavoittamista Seinäjoen kaupungin peruskouluista puolet aikoo jättää joulujuhlat juhlimatta tänä vuonna. Monessa koulussa juhlat sopeutetaan perinteistä pienemmiksi.
 
No en usko. Sinä voisit muuten käyttää protestointiin sen saman tarmosi ja päättäväisyytesi, jota täällä kirjoittelemalla osoitat - täällä et vain saa mitään aikaan ja kaikki valuu hukkaan.

Nyt mä lähden valmistautumaan lapsen oman luokan pienimuotoiseen jouluiseen tapahtumaan. Taitavat luokan ulkomaalaistaustaisetkin olla mukana :)

Mistäs tiedät vaikka olisin par'aikaa suunnittelemassa koulun joulujuhlia.;)

Just tuo perussuvakki loppukaneetti.:D
 
vierailija
Mistäs tiedät vaikka olisin par'aikaa suunnittelemassa koulun joulujuhlia.;)

Just tuo perussuvakki loppukaneetti.:D
Miksi moinen nimittely? Onko sinulla useinkin tapana käyttäytyä noin, jos joku ei ole asioista prikuulleen samaa mieltä kuin sinä, eikä nimittele ihmisiä vain taustansa vuoksi? Opetatko lapsillesikin, että nimittely on ok?

Ja miksi minun pitäisi olla kiinnostunut sinun suunnitelmistasi?

Tässä muuten mielenkiintoinen juttu vielä, jos vaikka tarvitset raamit suunnittelusi pohjaksi.

http://www.edu.fi/perusopetus/uskonto_ja_elamankatsomustieto/uskontonetti/opetuksen_toteuttaminen/uskontojen_ja_kulttuurien_vuorovaikutus/muslimilapsi_koulussa
 
Tuohon työllistymiseen en nyt ota kantaa, koska tässä puhutaan joulusta ja jouluperinteistä.

Itse olen kuullut enemmänkin siitä, että esim. ihan suomalaiset esim. ateistit ovat halunneet lastensa jäävän pois noista jouluohjelmista koulussa. Tai ajatellaanpa vaikka Jehovan todistajia, onhan näitä. Että en nyt ihan jaksa uskoa yksioikoisesti siihenkään, että joulujuttuja perutaan ulkomaalaisten vuoksi.

Tässä muuten ihan mielenkiintoinen juttu.

"Tässä pohjoiskarjalaisessa koulussa puolet lapsista ei vietä ollenkaan joulua."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001055805.html

Ainakaan minun lasteni kouluissa ei ole mitään peruttu, ja jos tällaisella "uhattaisiin", niin hyvänen aika, kai vanhemmat saavat suunsa auki ja puhuvat juhlien pitämisen ja perinteiden kunnioittamisen puolesta! Vai miten nössöä sakki on? Entisessä asuinmaassani vanhemmat pitivät mielenilmauksia ja protesteja tuon tuosta.
(vastasin boldattuun osaan joka näkyy kun laajennat klikkaamalla)

Yhteiskuntaa muokataan sellaiseksi että se ei ole sopivaa.
Monet pysyvät hiljaa jotta eivät joudu silmätikuksi. On paha ihminen jos ei tue kaiki keinoin islamistien kotoutusta. Siihen kuuluu suvaitsevaisuus ja sekin, että karsitaan pois heitä häiritsevät asiat.
Me emme missään nimessä katsos ole rasisteja.
Jos avaat suusi ja uskallat olla erimieltä niin olet auttamatta rasisti ja fasisti.:)
 
No mutta kyllähän tämä muslimiversio auttamatta viattomammalta näyttää kun härski pikku pipsa:

Ihanaa kun jollekin viisi vuotiaalle lapsellekin pitänyt tuo huivi tunkea päähän. Ihme, että kissalle on riittänyt pelkkä rusetti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miksi moinen nimittely? Onko sinulla useinkin tapana käyttäytyä noin, jos joku ei ole asioista prikuulleen samaa mieltä kuin sinä, eikä nimittele ihmisiä vain taustansa vuoksi? Opetatko lapsillesikin, että nimittely on ok?

Ja miksi minun pitäisi olla kiinnostunut sinun suunnitelmistasi?

Tässä muuten mielenkiintoinen juttu vielä, jos vaikka tarvitset raamit suunnittelusi pohjaksi.

http://www.edu.fi/perusopetus/uskonto_ja_elamankatsomustieto/uskontonetti/opetuksen_toteuttaminen/uskontojen_ja_kulttuurien_vuorovaikutus/muslimilapsi_koulussa

Sanoit että minun tarmoni valuu hukkaan. Eihän tuo pidä paikkansa.
Kyllä minä otan osaa politiikkaan palstan ulkopuolella.

Eikö sinulla ollut kiire niihin joulujuhliin.:)
Muslimit eivät saa juhlia joulua.
 
vierailija
Miksi moinen nimittely? Onko sinulla useinkin tapana käyttäytyä noin, jos joku ei ole asioista prikuulleen samaa mieltä kuin sinä, eikä nimittele ihmisiä vain taustansa vuoksi? Opetatko lapsillesikin, että nimittely on ok?

Ja miksi minun pitäisi olla kiinnostunut sinun suunnitelmistasi?

Tässä muuten mielenkiintoinen juttu vielä, jos vaikka tarvitset raamit suunnittelusi pohjaksi.

http://www.edu.fi/perusopetus/uskonto_ja_elamankatsomustieto/uskontonetti/opetuksen_toteuttaminen/uskontojen_ja_kulttuurien_vuorovaikutus/muslimilapsi_koulussa
Älä ulise siinä. Niin kauan kuin meitä järkeviä maahanmuuttokriittisiä kantasuomalaisia haukutte rasisteiksi, saa teitäkin kutsua suvakeiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ja vielä mitä tulee noihin laittamiisi linkkeihin, Italiassahan oli päätöstä protestuitu, eikä mikään ihme, maassa pidetään hyvin tiukasti perinteistä kiinni ja katolinen uskonto on hyvin näkyvä osa elämää Italiassa (tunnen maan erittäin hyvin).

Joten protestia vaan pystyyn, jos possuja alkaa putoilla sun muuta. Ei pidä olla niin nössö ja alistuvainen ja "odottaa", kun jotakin tapahtuu. Eiks je :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

Ehkä pointti oli tuoda esiin sitä, miten vaativaa porukkaa muslimit ovat ja mitä kaikkea he voivatkaan kokea loukkaavana.
Onhan se tietysti ihastuttavaa, että mennään väkisin Australiaan ja sen jälkeen demonisoida pipsapossu.

Ei mikään ihme, että toisen ja kolmannen polven maahanmuuttajilla on kaikkein suurin riski radikalisoitua, kun oma perhe tuomitsee yhteiskunnan ympärillä, johon he kuitenkin itse vartavasten jälkeläisensä toivat.
Nuo toisen polven lapsoset on aivan järkyttävässä ristitulessa.
Tässä juuri on ongelman ydin. Miten ihmeessä kukaan kuvittelee kotouttamisen ikinä onnistuvan, kun muslimit känisevät milloin mistäkin ja vaativat länsimaista yhteiskuntaa muuttumaan, sen sijaan että itse sopeutuisivat vallitseviin tapoihin.
 
Jep... ja sitten seuraavaksi, kun ollaan päästy eroon pipsapossusta ja joulusta, hommataan tämä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612082200037785_uu.shtml
"Moskeija ei nouse Hanasaareen ainakaan ennen vuotta 2024, sillä Hanasaaren pääasiassa kivihiiltä polttavan voimalaitoksen turvaetäisyys estää sen. Hanasaaren voimalaitos ajetaan alas vuoden 2024 vuoden loppuun mennessä.

Haapasen mukaan rakentaminen voitaisiin aloittaa kuitenkin jo ennen sitä.

- Jos tonttivaraus tehdään ja asia etenee ongelmitta, voitaisiin moskeija ottaa käyttöön aikaisintaan, kun voimalaitos on ajettu alas."


Antaa rakentaa. Voimalaitoksessa voisi sitten alasajon yhteydessä tapahtua joku pikku vipaus, joka räjäyttäisi lähimaaston kyhäelmät niin sanotusti pillunpäreiksi.
 

Yhteistyössä