Haluaisin kotiini paljon eläimiä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisikohan 35 neliön asunnossa liikaa eläimiä, jos siellä olisi 2-3 kissaa, 4-8 marsua, 4-12 rottaa, vähintään 20 akaattikotiloa isossa terraariossa (joka olisi vähintään 500 litrainen), noin 50-100 lehtokotiloa (jotka tarvitsisivat noin 100-250 litran terraarion), 3-5 koiraa (kaikki eri rotuja, esim. chihuahua, saksanpaimenkoira, kultainen noutaja, dalmatialainen jne.) ja erilaisia kaloja akvaarioissa, joita olisi ainakin 3-5, mutta luultavasti lähemmäs 10 ja joissa jokaisessa olisi noin 250-2000 litraa vettä?
 
ap ov
Muuta et sit joudakaan.
Missä meinaat itse nukkua, levitätkö sä ne koirat matoksi ja löhöät niitten päälle, kissa kaulalle nii et yöllä vilustu?
Minä nukkuisin ja asuisin tietenkin parvekkeella. Tuosta alkuperäisestä viestistä unohtui, että tahtoisin vielä ainakin 3-12 lemmikkikania, 1-5 papukaijaa, 5-20 muuta häkkilintua, 2-10 kilpikonnaa ja vähintään 25 gerbiiliä. Niiden eläinten häkkejä tai terraarioita ei edes tarvitsi pestä, koska pitäisin kaikkia niitä lemmikkejä koko ajan vapaana, joita voi pitää vapaana, esim. koiria, kissoja, jyrsijöitä, kilpikonnia ja lintuja.
 
Minä nukkuisin ja asuisin tietenkin parvekkeella. Tuosta alkuperäisestä viestistä unohtui, että tahtoisin vielä ainakin 3-12 lemmikkikania, 1-5 papukaijaa, 5-20 muuta häkkilintua, 2-10 kilpikonnaa ja vähintään 25 gerbiiliä. Niiden eläinten häkkejä tai terraarioita ei edes tarvitsi pestä, koska pitäisin kaikkia niitä lemmikkejä koko ajan vapaana, joita voi pitää vapaana, esim. koiria, kissoja, jyrsijöitä, kilpikonnia ja lintuja.
Jaaha...
 
Vakkari nyt nicittä
Minä nukkuisin ja asuisin tietenkin parvekkeella. Tuosta alkuperäisestä viestistä unohtui, että tahtoisin vielä ainakin 3-12 lemmikkikania, 1-5 papukaijaa, 5-20 muuta häkkilintua, 2-10 kilpikonnaa ja vähintään 25 gerbiiliä. Niiden eläinten häkkejä tai terraarioita ei edes tarvitsi pestä, koska pitäisin kaikkia niitä lemmikkejä koko ajan vapaana, joita voi pitää vapaana, esim. koiria, kissoja, jyrsijöitä, kilpikonnia ja lintuja.
Taitaisi aika pian ainakin ne gerbiilit, rotat ja osa häkkilinnusta päätyä kissojen ruoaksi, jos niitä samassa asunnossa vapaana pitäisit. Mitä sitten tekisit? Hankkisit uusia jyrsijöitä ja lintuja tilalle? Se tulisi aika kalliiksi sellainen ruokavalio kissoille.
 

Yhteistyössä