Halut?

  • Viestiketjun aloittaja Fryer79
  • Ensimmäinen viesti
Fryer79
miten on yli 30 äidit onko halut kateissa?
meillä on ollut seksiä 4vko sitten !!!
on yritetty kaikkea, halia, suutelua,jnene aina tulee valitus, oon väsynyt, ei hjaksa en halua ,nyt on ne päivät jne jne autan kotitöissä yms. ei voi johtua siitä
ashley madison ???maksaa vaan niin paljon ettei kiinnostais
Käsi kunniaan ??

lisä ongelmia, ei pidetä annetusta suuseksistä, ei voi peputtaa, ei saa koskaan orgasmia
mää romahdan ;(

Vapaita hellyyden kaipailijoita ? TKU
 
vierailija
miten on yli 30 äidit onko halut kateissa?
meillä on ollut seksiä 4vko sitten !!!
on yritetty kaikkea, halia, suutelua,jnene aina tulee valitus, oon väsynyt, ei hjaksa en halua ,nyt on ne päivät jne jne autan kotitöissä yms. ei voi johtua siitä
ashley madison ???maksaa vaan niin paljon ettei kiinnostais
Käsi kunniaan ??

lisä ongelmia, ei pidetä annetusta suuseksistä, ei voi peputtaa, ei saa koskaan orgasmia
mää romahdan ;(

Vapaita hellyyden kaipailijoita ? TKU
Jos noin on asia ja perä ja nuoleskelu on tärkeitä, niin ehkä sun pitää etsiä muuta seuraa. En ihmettele ettei tee mieli, jos elää halujensa ympäröimänä. Juu halitaan ja pusitaan, koska olet viimeksi sanonut jotain mukavaa? Kertonut vaikka, että on mielestäsi kaunis? Itsellä menee ainaki halut vain jos tuntee itsensä jotenkin huonoksi.

Tässä tapauksessa kai riittämättömältä, kun ei voi halujasi täyttää.
 
miten on yli 30 äidit onko halut kateissa?
meillä on ollut seksiä 4vko sitten !!!
on yritetty kaikkea, halia, suutelua,jnene aina tulee valitus, oon väsynyt, ei hjaksa en halua ,nyt on ne päivät jne jne autan kotitöissä yms. ei voi johtua siitä
ashley madison ???maksaa vaan niin paljon ettei kiinnostais
Käsi kunniaan ??

lisä ongelmia, ei pidetä annetusta suuseksistä, ei voi peputtaa, ei saa koskaan orgasmia
mää romahdan ;(

Vapaita hellyyden kaipailijoita ? TKU
Mitäs tuo sitten on, jos ei ole tätä jälkimmästä? Jossakin mättää ja pahasti. Sori nyt vaan, mutta taidat olla aika huono rakastajana. Kannattaisiko esim. vaikka kokeilla joitakin uusia jujuja? Enkä tarkoita, että vieraisiin pitäisi lähteä laukkomaan, mitä yrität tällä avautumisellasi jotenkin pedata...
 
vierailija
Kerron sen sinulle ja kaikille miehille: jos nainen on haluton, NIIN SE EI HALUA SINUA. Et ole haluttava hänen silmissään. Monet asiat voi johtaa tähän pisteeseen, voit alkaa miettiä niitä ja yrittää saada halut takaisin. Tai voit valita helpon tien ja mennä muualle naisiin jos oma ei sen vertaa kiinnosta.
 
vierailija
Mitäs tuo sitten on, jos ei ole tätä jälkimmästä? Jossakin mättää ja pahasti. Sori nyt vaan, mutta taidat olla aika huono rakastajana. Kannattaisiko esim. vaikka kokeilla joitakin uusia jujuja? Enkä tarkoita, että vieraisiin pitäisi lähteä laukkomaan, mitä yrität tällä avautumisellasi jotenkin pedata...
Voin kertoa että en ole ja puhelimessakin on asento-opas jota joskus käytettiin... squirttaamaan olen saanut enkä ole 3min muna hei kyl mä nää tiedän OIKEESTI
 
Tästä tulee dejavu siihen, miten toiset ovat suorituskeskeisiä. Ehkä toiset naiset muuttuvat "lahnoiksi" juuri siksi, että on kokeiltu kaikki mahdollinen ja mahdoton eikä mikään enää sytytä? Tällöin on pakko porautua sinne tunnepuolelle ja keksiä, miten sen tunnelukon saa auki. Vaatii kohtalaista keittiöpsykologin taitoa.
 
miten on yli 30 äidit onko halut kateissa?
meillä on ollut seksiä 4vko sitten !!!
on yritetty kaikkea, halia, suutelua,jnene aina tulee valitus, oon väsynyt, ei hjaksa en halua ,nyt on ne päivät jne jne autan kotitöissä yms. ei voi johtua siitä
ashley madison ???maksaa vaan niin paljon ettei kiinnostais
Käsi kunniaan ??

lisä ongelmia, ei pidetä annetusta suuseksistä, ei voi peputtaa, ei saa koskaan orgasmia
mää romahdan ;(

Vapaita hellyyden kaipailijoita ? TKU
Meillä oli juuri 2kk tauko ja ikää ei vielä lähelläkää 30. Mutta mää oonki raskaana ja oon aaaaivan sekasin kaikesta. Mutta mies on kestänyt suhteellisen kunnialla. Joten kestä! Ja ei tämä meidän suhteessa ole normaalia, yleensä ei niitä taukoja ole ollut..
 
Meillä oli juuri 2kk tauko ja ikää ei vielä lähelläkää 30. Mutta mää oonki raskaana ja oon aaaaivan sekasin kaikesta. Mutta mies on kestänyt suhteellisen kunnialla. Joten kestä! Ja ei tämä meidän suhteessa ole normaalia, yleensä ei niitä taukoja ole ollut..
Raskaus sekoittaa asioita. Muistan miten ensimmäisen lapsen kohdalla näin unta käärmeistä sängyn alla ja juoksin karkuun kun olin niin puutteessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttönen93
Kerron sen sinulle ja kaikille miehille: jos nainen on haluton, NIIN SE EI HALUA SINUA. Et ole haluttava hänen silmissään. Monet asiat voi johtaa tähän pisteeseen, voit alkaa miettiä niitä ja yrittää saada halut takaisin. Tai voit valita helpon tien ja mennä muualle naisiin jos oma ei sen vertaa kiinnosta.
Niin, raskauden jälkeen miehellä on vastuu sekä siitä, että pitää naista haluttavana, että siitä, että nainen pitää häntä haluttavana. Tämän seurauksena mikä tahansa seksiongelma on perimmiltään miehen syytä.
 
Kerron sen sinulle ja kaikille miehille: jos nainen on haluton, NIIN SE EI HALUA SINUA. Et ole haluttava hänen silmissään. Monet asiat voi johtaa tähän pisteeseen, voit alkaa miettiä niitä ja yrittää saada halut takaisin. Tai voit valita helpon tien ja mennä muualle naisiin jos oma ei sen vertaa kiinnosta.
Ei se aina niinkään mene, ei ole aina miehestä kiinni, nimim. kaikkien ihmisten kosketus ällöttää ja kanavaa pitää vaihtaa jos jotain seksuaalista näkyy vähääkään.
 
Kerron sen sinulle ja kaikille miehille: jos nainen on haluton, NIIN SE EI HALUA SINUA. Et ole haluttava hänen silmissään. Monet asiat voi johtaa tähän pisteeseen, voit alkaa miettiä niitä ja yrittää saada halut takaisin. Tai voit valita helpon tien ja mennä muualle naisiin jos oma ei sen vertaa kiinnosta.
Ei tarkoita välttämättä sitä etteikö haluaisi sinua, mutta voi olla että on väsynyt ja stressaantunut esim. töistä. Voi myös miettiä milloin viimeksi puolisosi on saanut omaa laatu aikaa? Milloin olet hoitanut lapset ja kodin? milloin viimeksi puolisosi on tavannut ystäviään ym.? Tiiviissä parisuhteessa saattaa tulla joskus kausia jolloin ei tee mieli. Voisit myös itse kysyä mitä puolisosi oikeasti haluaa. Ihan kaikessa mielessä. Haluaako hän omaa aikaa? haluaako hän kokeilla jotain uutta? lähteä matkalle? tai vaan nukkua? Voi tietenkin olla että seksi on alkanut maistumaan puulta jos ei ole mitään uutta ollut pitkään aikaan. Ehkä voi myös olla että puolisosi haluaa kunnon rakastajan joka vain ottaa eikä kysele?;)
 

Yhteistyössä