Haukunesto-/sitruunapanta koiralle?

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
"koirallinen"
sä sen kalliin pannan ostaa,mut halvemmalla pääset,ku koulutat sen koiran.
Ensin opetat haukkumaan käskystä ja palkitset ja sitten käsket lopettaa haukkumisen ja palkitset uudestaan.
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="koirallinen";22799686]sä sen kalliin pannan ostaa,mut halvemmalla pääset,ku koulutat sen koiran.
Ensin opetat haukkumaan käskystä ja palkitset ja sitten käsket lopettaa haukkumisen ja palkitset uudestaan.[/QUOTE]

Fifi lopettaa käskystä. Muisti vain on hieman lyhyt...:saint:

yöllä se kerjää huomiota ja seuraa, jota haukkumalla ei saa. Komennan sitä, mutta en mene luo. Optimisitna se kokeilee taas jonkin ajan kuluttua uudestaan. Nyt se on ollut kuukauden hoidossa, eikä ilmeisesti ole ollut niin oleellista olla yöllä hiljaa...
 
haukkuva terrieri
Mää oon kokeillu mun terrierille sitruunapantaa ja ultraäänipantaa: kummastakaan ei oo ollu apua! Sitruunapanta oli mun koiralle ajanvietettä, kun se pohti, että miten vois haukkua silleen, ettei se sitruunasuihkaus häiritse sitä..se vaan käänsi pään ja jatkoi haukkumista!! Ja ultraääntä se vaan kummissaan kuunteli ja haukku vaan menemään!Vissiin liian fiksu koira!Olisko kellään mitään muuta keinoa haukunestoon??Asun kerrostalossa ja koira haukkuu ihan jokaiselle äänelle mitä kuuluu naapurista tai ulkoa :(
 
Mää oon kokeillu mun terrierille sitruunapantaa ja ultraäänipantaa: kummastakaan ei oo ollu apua! Sitruunapanta oli mun koiralle ajanvietettä, kun se pohti, että miten vois haukkua silleen, ettei se sitruunasuihkaus häiritse sitä..se vaan käänsi pään ja jatkoi haukkumista!! Ja ultraääntä se vaan kummissaan kuunteli ja haukku vaan menemään!Vissiin liian fiksu koira!Olisko kellään mitään muuta keinoa haukunestoon??Asun kerrostalossa ja koira haukkuu ihan jokaiselle äänelle mitä kuuluu naapurista tai ulkoa :(
Koulutus
 

Yhteistyössä