Heinäkuun hellevauvat 2017

Sissiko. Kahdessa aiemmin hyvin sujuneessa raskaudessa äänet kuuluneet 9+3 ja 10+2. Kesällä keskenmenneessä ei saatu kuulumaan 9+4 viikolla. Kotona mulla ei oo aiemmin doppleria edes ollu, nyt tilasin vainoharhaisuuspäissäni ku neuvolan laitteella ei äänet kuulunu :unsure:
 
Hei,
Mä luon sen faceryhmän, kun en ole saanut kahteen eri ihmiseen täällä yhteyttä otettuani kuitenkaan kutsua faceryhmiin. Eli laittakaa mulle täällä yv:nä nimenne ja tuntomerkit profiilikuvastanne niin lisää satavarmasti

Viikot 5+6, närästää, pistely alamahassa vähentynyt, kuvotusta, väsymysennätys.. Pelkään km edelleen
 
Olen tässä pian kuukauden verran seurannut tätä palstaa ja voisin vaikka liittyä minäkin. Eli kuukausi sitten plussattu ja nyt menossa rv 7+4-8+0 maanantaina pyörähdin ultrassa ja siellä pikku sydän kovasti jumpsutti.
Vahvimmat raskausoireet ikinä :) pahoinvointia on ihan koko ajan, mut eiköhän se helpotu ajan mittaan.
Aloitin myös Klexanen piikittämisen heti plussattua. Tällä koitetaan vaikuttaa istukan verenkiertoon kun mulla aiemmissa raskauksissa vauvat kuolleet kohtuun puolessa välin :(
Mut voi lisätä myös listaan.

Pure Love / 35 / la 16.7/Oys?
 
Heippa, täällä 29v ensiodottaja... nyt ois meneillään laskelmien mukaan 6+1 ja voi helvata mikä pahoinvointi... kaikki hajut etoo jne. Väsyttää myös ihan älyttömästi.

Jotenkin silti vaikea uskoa että masussa asustaa joku kun ei se tunnu siltä yhtään... eka neuvola vasta 22.12. Pelottaa eniten että miten tää kaikki sujuu kilpirauhasen vajaatoiminnan kanssa jne.. toivottavasti pikkunen syntyy ens kesänä terveenä.

Kultapallero / 29v / LA 26.7
 
Mä en yhtään tiedä mikä viikko on menossa. Todennäköisesti jotain 6 ja 7 välillä. Tulevana maanantaina on varhaisuä. Liityn sitten sen jälkeen fb-ryhmään. Kuvottaa aaltomaisesti koko päivän, eniten aamulla kun nousee ylös. Väsymystä on myös ja mahaa turvottaa niinku ois pidemmälläkin raskaus!
 
Mun oireistoon kuuluu toistaiseksi tosi kipeet rinnat, ummetus ja satunnainen unettomuus. :) Alamahan kipuilu on onneksi vähentyny, harvakseltaan tulee melko kovia kipuja, repäisykipuja joskus istumasta ylösnoustessa tai venytellessä. Pari kertaa on ollu vähän huonoa oloa, mut syömällä menny ohi. Oon melko pirteäki! Syön kyllä hyvin vitamiinejaki ihan kiitettävästi :D
Mulla pitää oottaa varmaan yli viikko vielä varhaisultraan, ku mies haluu tulla mukaan eikä ens viikon työkuviot passaa niin että se pääsis kans. Nyt menossa omien laskujen mukaan 6+3, menkoista 6+6
 
Mri
Uskallankohan liittyä joukkoon. aluksi tunsin turvotusta nyt ei ole mitään oireita. toivottavasti siellä sisällä on kuitenkin joku. neuvolan sain vasta 19.12. oon malttamaton ja varasin varhaisultran ja sinne meen 16.12. toivottavasti tulee silloin hyviä uutisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Besos
Tervetuloa mukaan taas uusille odottajille! :)

suuret halaukset niille, joilla tullut menetys :cry:

Kiva, että uutta face-ryhmää on perustettu! Mukavaa, että jokaiselle halukkaalle löytyy paikka myös "intiimimmästä" vertaisryhmästä.

Täällä menossa 10+2 ja pahoinvointi jyllää edelleen. Välillä pärjää päivän oksentamatta, välillä saa sitten oksentaa aamusta iltaan. Töissä olen esimiehelle kertonut, mutta muuten raskaus edelleen pysynyt salassa kaikilta. Viikonloppuna tulee sisko kyläilemään, niin hänellä tosin saattaa olla sen verran tarkka vainu, että saa nähdä paljastuuko. Turvotus erityisesti iltaisin on sitä luokkaa, että voisi kuvitella olevan jo raskaus puoli välissä. Jouluun asti oli kyllä tarkoitus pitää asia omana tietona. Ensi viikolla verikokeet ja sitä seuraavalla nt-ultra. Tuntuu, että aika menee hurjan nopeesti! :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Jensku1978 ja Besos
Hei kaikille! Voinenko liittyä joukkoonne?
Täällä on tänään tehty erittäin suuri ylläri positiivinen raskaustesti, ja tunteet ja ajatukset ovat ihan sen mukaisia.
Viimeisten menkkojen mukaan tänään pitäisi olla rv6+6, ja lasketun ajan 26.7.2017. La:sta en oo kyllä ihan varma, hedelmöittyminen kun on tapahtunut ehkä hieman keskivertoa myöhemmin että meneekö sitten sen mukaan vai mitenkä.
En uskalla vielä minnekkään face ryhmään liittyä, mutta kunhan kaikki selkenee ja käyn ensimmäisessä neuvolassa niin sitten voinen jo uskoa tämän todeksi. :D

Golla/ 27/ 2. lapsi/ Kys/ 26.7
 
  • Tykkää
Reactions: Besos
Tervetuloa Golla! :) mäkin liityn vasta myöhemmin fb:hen. Niin ja onnea!

Nopeasti vain kännykällä kirjoittelen: kävin tänään ultrassa. Aloin itkemään jo housuja riisuessa, pelotti niin että taas löytyyvain kuollut alkio. Mies oli onneksi mukana <3 Siellä oli ihana pikkuinen, näkyi jopa pienet käsien ja jalkojen alut! Ja sydän sykki hienosti <3 Vastasi 8+1 (itse laskin 7+6). Niin ihanaa <3
 
Heippa naiset!
Onnittelut uusille ja tervetuloa mukaan!
Ihanaa Sissiko!
Jospa meilläkin näkyisi pikkunen kaveri jolla vahva sydän sykkisi, maanantaina olis ultraan meno :)
Eilen "jouduin" kertomaan siskolle tästä raskaudesta. Se kysy suoraan, mulla tuli itku ku pitelin samalla niiden neljän päivän ikäistä ihanaa vauvaa sylissä.. voi ku on nämä tunteet hieman herkässä :oops: ja on kolmen vuoden odotus ollu pitkä joten se vielä nostaa hieman lisää tunteita pintaan!
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin myös yv josko pääsisin mukaan fb-ryhmään :)
Oon uusi tällä palstalla, joten kerrottakoon että esikoista odotan, nyt viikkoja 11+0 ja laskettu aika 3.7.2017 :) itse oon 24-vuotias. Toivon että tällä palstalla ja fb-ryhmässä sais paljon vertaistukea, kuulla muiden mietteitä ym.
Onnea kaikille odottajille
 
  • Tykkää
Reactions: Jensku1978

Yhteistyössä