Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

Laskettu aika helmikuussa 2017, liity mukaan!

Tiedot muotoon
Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi
Tiedot ja tietojen päivitykset mielellään jollain värillä korostettuna, jotta päivitykset on helpompi bongata keskustelun lomasta

Fb-ryhmästä voi tiedustella nimimerkiltä Maikkki


~ Helmikuun helmet 2017 ~

24.1.
Karkkipallero / 34 / OYS / 3.

30.1.
luppelo / 27 / OYS / 2.
tuba factor / - / - / 2.

31.1.
oinas-84 / 32 / K-HKS / 5.
Soihtu / 31 / KOS / 2.

1.2
talviuni_ / 32 / TAYS / 2.
Talventaika / 31 / KYS /3.
haikulainen / 33 / PHKS / 1.

2.2

Zane / 25 / K-PKS / 2.
Aino84 / 32 / - / 2.
Qwerty_ / 21 / - / 2. ja 3. kaksoset

3.2
Amiraali / 30 / TYKS / 2.
Selkkis / 36 / OAS / 3.
tiituliini83 / 33 / KOS?/ 3.

4.2

Bejpi / 30 / K-HKS / 3.
Mariii / 25 / HUS / 2.
Töppönen_ / 28 / OYS / 3.

5.2
Elisia / - / - / 3.
Von Puudelsson / 28 / OYS / 1.
Ouska90 / 26 / KYS / 1.
Murmis77 / 39 / OAS / 4.

6.2
mansikkainen123 / 32 / - / 1.
nonna- / 26 / KOKS / 1.
Boboo / - / - / - /
piinamiina / 34 / EKKS/KOS/NKL / 1.
VarrTi / 22 / LKS / 2.
anni1985 / - / - / 2.
kesäyllätys / 28 / - / 2.
Hilla1 / 26v / K-SKS / 1.

7.2

Pihakeinu / 30 / - / 2.
Omppunen1 / 23 / SEKS / 1.
Popcorn78 / 38 / KOS / 3.

8.2
Amanda2105 / 27 / HUS / 1.
Eden84 / 32 / KOS / 2.

9.2
AnneJoha / 35 / TYKS / 2.
Hautomo76 / 40 / - / 2.
Leijjjona / 21 / - / 1.
soihtu. / 31 / KOS / 2.
Maisa85 / - / KOKS / 2.

10.2
Biliga / 32 / KYS / 2.

11.2
Nannaa_ / 18 / PHKS / 1.
_miimi_ / 27 / HUS / 2.
Tantsu / 25 / K-SKS / 2.
naeli / 27 / HYS / 2.
Mylove93 / 23 / VKS / 1.

12.2
Essisihisi / - / HUS / 2.
Theran / - / - / 4.

13.2

Maikkki / 28 / SATKS / 2.
Teddybear82 / 33 / JS / 3.
kaz / 30 / PKKS / 3.
Kachi / 34 / TAYS / 1.
CherryPie / 30 / NKL / 1.

14.2

esva / 25 / - / 1.
äippä84 / 31 / SATKS / 4.
Jyyres / 27 / - / - /

15.2
Meowmau / - / - / 2.
emja / 36 / K-SKS / 5.
paupiu / 26 / OYS / 1.
MarJukka2017 / 37 / - / 2.
Essi93 / - / - / 2.
Kaini / 23 / K-SKS / 2.
Farnilla / 32 / TYKS / 1.

16.2

Nomppeli / 25 / K-HKS / 3.
Ssaara / 24 / PHKS / 1.
Tiitu85 / 30 / MKS / 2.

17.2
Auriga / 29 / TYKS / 1.
Cicada / 25 / NKL tai KOS / 1.
Vagabonda / 37 / ulkomailla / 1.
Aluut90 / 25 / PHKS / 1.

18.2

Pumbuliini / 25 / TYKS / 2.
Välke / 34 / OYS / 3.
Metsäminttu / 28 / TYKS / 1.

19.2

Rukkapeikko / 27 / TAYS / 2.
Kerttu89 / 27 / ulkomailla / 1.
haasu / 29 / OYS / 3.

20.2
Nupu1 / 20 / KYS / 1.

21.2

22.2

Nete / 31 / K-PKS / 3.
Bettinah / 24 / - / 2.

23.2

PAMPULI / - / KOS / 2.
Lillilotta / 29 / SATKS / 2.

24.2
Wuf / 31 / HYS / 3.
Vadelmasuukko / 25 / KOKS / 1.
jadalia / - / TAYS / 1.

25.2

26.2

talvituuli / - / MKS / 2.
damys / 26 / K-HKS / 4.

27.2

Iinasandra / 24 / SATKS / 2.
Rosuliina / 34 / - / 2.

28.2

1.3

hipsuli90 / 26 / KYS / 1.

4.3
Vuohenkello / - / SATKS / 4.

Laskettu aika ei vielä tiedossa:
Annamai / 29 / TYKS / 2.
BoomKaa / 29 / - / 4.

** yht. 89 odottajaa **

Synnytyssairaalat:


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Meille olikin jo uusi ketju, joten siirrytäänpä tänne :)

KinderKitty: Kovasti voimia! Ei ole oikein lohduttavia sanoja.. :(

Muutamalla oli jo nt- ultra varattu, kesäyllätyksellä taisi olla 28.7? Jäi mieleen kun meillä on sitten sitä seuraavana päivänä eli 29.7. Itse asiassa tuli nyt mieleen, että aika myöhäiseen ajankohtaan se meidän vähän höpsö neuvolantäti sen varasi koska tuolloin alkuraskauden ultran mukaan menossa olisi viikot 13+5. Miten muilla? Sinällään menee kyllä siihen 10+0 -13+6 haarukkaan mutta itse kun en yleensä tykkää mitään jättää viime tippaan niin jäin tuota miettimään. Ja oliko niin, että mahdolliset istukkanäytteet (toivotaan ettei niihin kukaan joudu!) pitäisi tehdä sitten viikolla 14?
 
  • Tykkää
Reactions: Summer2 ja Cicada
:)Kiitos Cicadalle uudesta ketjusta ja listan päivityksestä! Toivotaan ettei ketjusta kovin moni tipahda pois.
Liikunnasta oli puhe, lenkkeilen ja pyöräilen samalla tavalla kun ennenkin. Tiedän että vauhti hiipuu kun kohtu alkaa kasvaa ja supistukset tulevat mukaan kuvioon (supistusherkkä kohtu..) Siihen asti nautin liikkumisesta!
Himoja ei ole.. Suolainen maistuu paremmin kuin makeat. Ällötysolojen takia ei makeat herkut tahdo upota. Ihan hyvä näin!
Meillä on ultra ar-ultran mukaan viikolla 11+2 ja neuvolan laskujen mukaan sillon jo 13+ lähete juuri tuolle viikolle että sattuu oikeelle välille. Itse lasken viikot ar-ultran mukaan jollon nyt on 8+2. Hurjaa olla jo 9. Viikolla! Ensi viikolla käyn antamassa verinäytteet sitä sikiöseulontaa varten.. Osallistuuko muut?
 
  • Tykkää
Reactions: Cicada
Mulla on valitettavasti nyt liikunta jäänyt vähemmälle kun ollut niin kurja olo. Salilla muutaman kerran kävi oloista huolimatta ja voin sanoa ettei ollut kovin kivaa treenata oksennus kurkussa.. :( Nyt pitäisi joku ilta käydä kokeilemassa miten onnistuisi kun tuntuu hellettäneen pahin pahoinvointi (*kop kop*)

Salin lisäksi tulee lenkkeiltyä ja eilen itse asiassa kävinkin kohtuu reippaan tunnin kävelylenkin :)

tyyppinen:
Mulla on kanssa ensi viikon verikokeet ja samalla otetaan verta myös sikioseulontaa varten.

Karkkipallero ja tyyppi 9+2
 
Kiitos tyyppinen :) Mä niin kärsimättömästi odotin, että joskos joku tän päivittäis, mut nyt en enää pystynyt pitämään näppejäni erossa :D Kuitenkin aion täällä palstan puolella vielä pysyä, niin ihan hyvin pystyn sitten samalla päivittelemäänkin. Toivottavasti kellään ei ollut tätä mitään vastaan :D

Oloista: Mua kyllä nyt vähän kaduttaa, että menin toivomaan oireita :LOL: varmaan kliseisin oire tuo aamupahoinvointi.. aamulla kaikki tulee ylös ja epätoivon partaalla halailen pönttöä vielä muutama minuutti ennen töihin lähtöä :sick: tämä on vielä ensimmäinen kerta, kun raskauden koen tähän pisteeseen asti.. arvostusta kaikille äideille ja etenkin omalleni, kun on minut tähän maailmaan pakertanut.. kiva kun valitan, vaikka tästä tää matka vasta alkaa :ROFLMAO::ROFLMAO:

Cicada ja pieni pipu 6+1
 
Viimeksi muokattu:
Mut voi kanssa lisätä listalle! Enemmän tulee tuolla facebookissa kirjoiteltua kun se on niin paljon selkeämpää

9.2 / 31 / KOS / 2.
Tiedot lisätty! :)

Aika moni taitaa olla tuolla facen puolella, mutta jospa tällä palstan puolellakin säilyisi jonkinasteinen keskustelu kuitenkin :D Ite en ole varma siirrynkö faceen ollenkaan tai jos siirryn, niin aikaisintaan np-ultran jälkeen :)

piinamiina: Oliko se sulla ihan se noidannuoli, vai muistanko ihan väärin? :eek: Ai kauhee, onneks on löytynyt apuja!
 
  • Tykkää
Reactions: kesäyllätys
Jee ihanaa olla listalla!!! Kiitos cicada :love:

Tänään meinasi oksu lentää bussissa. Ei ole noi bussit mun juttu raskaana ollessa. :ROFLMAO: En muutenkaan käytä busseja kun tosi harvoin ja näin aamupahoinvoivana niin se on vielä pahempi :ROFLMAO:
 
tsemppiä kinderkitty!! kunpa ois vaaratonta vuotoa :/ mut jos menee kesken niin tosissaanki oot nyt saanu selville että pystyt raskautumaan !! sehän on oikeestiki jo paljon ja antaa toivoa!

Täällä menee nyt niin et aamut oksennan, sit jatkuvalla lämpimän ruuan syönnillä olo pysyy siedettävänä iltaan ja sit taas kauhee vointi. ei jaksa olla netissäkään:/

luppelo 9+1
 
13.2/34/Tays/1.

Olipahan outoa lyödä ensimmäisen kerran ikinä nuo tiedot :) Pe tosiaan varhaisultra, mutta nettilaskuri näytti tuollaista päivää lasketuksi ajaksi. Neuvola-ajan suostuivat antamaan vasta ultran jälkeen, kun "nähdään, että siellä jotain on tai on siellä pysynyt"!?!? Meinasin mennä lankoja myöten tätin kurkkuun kiinni. Olisi nyt hieman kauniimmin voinu asian esittää. Vai oonkohan vaan liian herkkä :)
 
devine / laskettu 1.2

Kiva uusi ketju, edellisessä jäi väsymyksen takia hetken kirjoittamatta.

Oireista siis: väsymys on välillä ihan jäätävää...kahviakaan ei kehtaisi koko ajan juoda. Onneksi alkoi kesäloma niin voi nukkua päikkäreitä

Treenaamisesta oli puhetta. Normaalisti käyn salilla 3-5 viikossa, nyt on pitänyt vähentää kun on tullut niin heikko olo :(. Pari päivää sitten sain vedettyä hyvän treenin hyvällä ololla, mutta tänään kun yritin hölkkää tuli hirveä olo. Olen salilla vetänyt aika kevyesti kahvakuulalla, normaalisti paljon isommilla painoilla.

Eka neuvola oli tänään.
Voi elämä, että kesti pitkään, melkein 2h ja enimmäkseen oli pelkkiä paperilappusten täyttämistä. Verikokeeseen pitää varata ensi viikolle aika missä katotaan down riski yms. Kävin viimeksikin ja ehdottomasti tässäkin. 12viikon ultraan tulee sitten kutsu sairaalalta joka on heinäkuussa. Seuraava neuvola elokuussa 15 viikolla ja kuunnellaan sitten sydänääniä <3.

Onko teillä muuten dopleria? Meillä on edellisestä raskaudesta onneksi jäljellä
 
  • Tykkää
Reactions: kesäyllätys
Tiedot lisätty! :)

Aika moni taitaa olla tuolla facen puolella, mutta jospa tällä palstan puolellakin säilyisi jonkinasteinen keskustelu kuitenkin :D Ite en ole varma siirrynkö faceen ollenkaan tai jos siirryn, niin aikaisintaan np-ultran jälkeen :)

piinamiina: Oliko se sulla ihan se noidannuoli, vai muistanko ihan väärin? :eek: Ai kauhee, onneks on löytynyt apuja!
Noidannuoli oli tosiaan se mikä iski, ja oli ensimmäinen tällä vuosikymmenellä. Jotenkin mie luulen, että löystyneillä nivelsiteillä on jotain tekemistä asian kanssa. Tänään oli ihana tunne, kun sai vihdoin tiskit koneeseen. Miusta tuo miun mies on käsittämätön olio. Kun sen elämässä tapahtuu suuria, niin se kykenee huolehtimaan itsensä töihin ja harrastuksiin ja ruokaa nenänsä eteen. Muuten se ei ilman suuria ponnistuksia pysty mihinkään. Lautaset ei siirtyny tiskipöydällä koneeseen koko sinä aikana ku mie olin kipeänä. Lautaspinot sen kun kasvoivat, vaikka tiskikoneessa oli jo valmiiksi muutama likainen lautanen. Noh, kai pitää antaa toiselle anteeksi ilman minkäänlaisen numeron tekemistä. Jokainen sulattelee näin isot asiat omalla tavallaan.

Kachi, mie oisin kyllä siun tilassa valmis pimahtamaan. Onko siulla taustalla joku, että asiaa pitää erityisesti epäillä? Miekin kun soitin neuvola-aikaa ja varhaisultra oli just samaan aikaan kun olisi ideaaliaika ekalle neuvolalle, ni miulta kysyttiin että ennen vai jälkeen ultran. Sain sen sit varattua ennen ultraa sillä perusteella, että kaikkien kipujen ja ravintoasioiden kanssa hajoaa pää, jos niitä joutuu pitkään omassa päässä pyörittelemään. Sain sit neuvolan 6+3 ja ultra oli 7+2.

Uskomatonta, että täällä mennään jo kolmannella kuukaudella, kun viikkoja on kasassa 8+1. Eiköhän tästä mennä samoilla vauhdeilla vielä 6 kk. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Cicada ja Bettinah
Noidannuoli oli tosiaan se mikä iski, ja oli ensimmäinen tällä vuosikymmenellä. Jotenkin mie luulen, että löystyneillä nivelsiteillä on jotain tekemistä asian kanssa. Tänään oli ihana tunne, kun sai vihdoin tiskit koneeseen. Miusta tuo miun mies on käsittämätön olio. Kun sen elämässä tapahtuu suuria, niin se kykenee huolehtimaan itsensä töihin ja harrastuksiin ja ruokaa nenänsä eteen. Muuten se ei ilman suuria ponnistuksia pysty mihinkään. Lautaset ei siirtyny tiskipöydällä koneeseen koko sinä aikana ku mie olin kipeänä. Lautaspinot sen kun kasvoivat, vaikka tiskikoneessa oli jo valmiiksi muutama likainen lautanen. Noh, kai pitää antaa toiselle anteeksi ilman minkäänlaisen numeron tekemistä. Jokainen sulattelee näin isot asiat omalla tavallaan.

Kachi, mie oisin kyllä siun tilassa valmis pimahtamaan. Onko siulla taustalla joku, että asiaa pitää erityisesti epäillä? Miekin kun soitin neuvola-aikaa ja varhaisultra oli just samaan aikaan kun olisi ideaaliaika ekalle neuvolalle, ni miulta kysyttiin että ennen vai jälkeen ultran. Sain sen sit varattua ennen ultraa sillä perusteella, että kaikkien kipujen ja ravintoasioiden kanssa hajoaa pää, jos niitä joutuu pitkään omassa päässä pyörittelemään. Sain sit neuvolan 6+3 ja ultra oli 7+2.

Uskomatonta, että täällä mennään jo kolmannella kuukaudella, kun viikkoja on kasassa 8+1. Eiköhän tästä mennä samoilla vauhdeilla vielä 6 kk. :love:
Raskaus on saatu ivf-hoidolla käyntiin, kun neljän vuoden yritys ei tuottanut tulosta ja alkuvuodesta vaikea endometrioosi todettiin. Heti kun se löydettiin niin aikalailla lytättiin mahdollisuudet saada luonnollisesti niin oon sit hormooni ja lapsettomuuspolin asiakkaana ollu tän vuoden. Enemmän aikaa viettänyt melkein siellä, kun kotona, mutta ensimmäisestä yrityksestä onnistui. Oon muutenkin ollut erikoistarkkailussa kuin pesäke kasvaa/kuihtuu niin nyt alkaa lisätarkkailut kun raskaus saatiin käyntiin.
Onko se jo tosiaan 8+1 jo kolmas kuukausi menossa? Tuun tasan viikon perässä (7+1). Toisaalta aika matelee, mutta kun aikaa taaksepäin kattoo ni ei se ehkä matelekkaan
 
Meille olikin jo uusi ketju, joten siirrytäänpä tänne :)

KinderKitty: Kovasti voimia! Ei ole oikein lohduttavia sanoja.. :(

Muutamalla oli jo nt- ultra varattu, kesäyllätyksellä taisi olla 28.7? Jäi mieleen kun meillä on sitten sitä seuraavana päivänä eli 29.7. Itse asiassa tuli nyt mieleen, että aika myöhäiseen ajankohtaan se meidän vähän höpsö neuvolantäti sen varasi koska tuolloin alkuraskauden ultran mukaan menossa olisi viikot 13+5. Miten muilla? Sinällään menee kyllä siihen 10+0 -13+6 haarukkaan mutta itse kun en yleensä tykkää mitään jättää viime tippaan niin jäin tuota miettimään. Ja oliko niin, että mahdolliset istukkanäytteet (toivotaan ettei niihin kukaan joudu!) pitäisi tehdä sitten viikolla 14?
Oikein muistettu, eli meillä on ultra 28.7 ja silloin viikot olisi 12+3 tai viikko enemmän. Viime viikolla ultrassa pikkuinen näytti tosiaan ainakin viikkoa isommalta. Neuvolassa oli neuvolalääkäri, joka ei osannut ottaa mittoja juuri sillä laitteella, mutta pitkään vekslaten kone antoi kuitenkin viikkoja vastaavat lukemat. Silmämääräisesti neukku ja lääkäri olivat kuitenkin sitä mieltä että alkio on vastaa ainakin viikon vanhempaa. Itsekin mietin, että siinä tapauksessa jos päiviä on viiikkokkin enemmän, niin nt-ultra on aika viime tipassa. Esikoisesta oltiin nt-ultrassa rv 13+ jotain.

Kiva, kun uusi meillä on uusi ketju, kiitos Cicadalle! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Cicada
Olot yllätti täällä tai no taisi viime raskaudessakin olla samoihin aikoihin ekat pahoinvoinnit ja turvotus on ainakin jotain todella järkkyä. Väsynyt olen jotenkin henkisesti ja vähän fyysisestikin.

Tulee hetkittäin tyhmiä fiiliksiä, että kaikki on ihan tyhmää, näitä on ihan ilman raskauttakin, mutta nyt jotenkin enemmän. Pitäisi alkaa opintojuttujen kanssa ahertamaan, jotta syksy olisi lepsumpi ja saisi vaan oleilla ja nauttia lapsen kanssa harrastusjutuista.

Aloitellaan musiikkikerho, ehkä jatketaan värikylpyä ja käydään kerhossa sekä ehkä myös äiti-lapsijumpissa :) . Vauvakinokin on ehdoton juttu.

Toivon myös, että saisin nyt raskausaikaan uusia ystäviä, joiden kanssa voi jakaa elämäntilanteen ja toki ihan muutenkin ystävystyä. On ollut pitkään yksinäinen olo, kun suurin osa läheisistä ystävistä asuu kauempana eikä tule nähtyä kovin usein.
 
Raskaus on saatu ivf-hoidolla käyntiin, kun neljän vuoden yritys ei tuottanut tulosta ja alkuvuodesta vaikea endometrioosi todettiin. Heti kun se löydettiin niin aikalailla lytättiin mahdollisuudet saada luonnollisesti niin oon sit hormooni ja lapsettomuuspolin asiakkaana ollu tän vuoden. Enemmän aikaa viettänyt melkein siellä, kun kotona, mutta ensimmäisestä yrityksestä onnistui. Oon muutenkin ollut erikoistarkkailussa kuin pesäke kasvaa/kuihtuu niin nyt alkaa lisätarkkailut kun raskaus saatiin käyntiin.
Onko se jo tosiaan 8+1 jo kolmas kuukausi menossa? Tuun tasan viikon perässä (7+1). Toisaalta aika matelee, mutta kun aikaa taaksepäin kattoo ni ei se ehkä matelekkaan
Miun matikalla nyt on tosiaan alkanut kolmas raskauskuukausi. Ensimmäinenhän lasketaan alkavaksi viimeisistä kuukautisista. Toinen alkaa kun neljä viikkoa on täynnä ja kolmas kun kahdeksan viikkoa on täynnä. Toiselle kolmannekselle siirryttäessä 12 viikkoa on täynnä. Kolmas raskauskuukausi :D:D:D

Viime yönä tuli tutuksi ylävatsan polttelut. Toivon, että se olisi osaltaan jotain kodeiinin sivuoiretta, koska silloin se loppuu kun pääsen siirtymään Panacodeista Panadol Forteen. Piti nukkumaankäydessä juoksuttaa miestä hakemaan alakerrasta kalkkitabletteja, kun luin jostain että ne voisivat neutraloida mahahappoja väliaikaisesti. Nehän toimivat ja sain nukkua 5 tuntia yhtä soittoa. :sleep:

Iinasandra, mie ihmettelin eilen saunassa, kun miun turvotus on helpottanut melkein kokonaan. Omalla mittapuullani miulla on melkein litteä vatsa. :geek: Alavatsa on kuitenkin sen verran pömppö, että alushousut pitää valita tosi tarkkaan ettei purista.
 
Huomenta!
Kiitos Cicada listan päivityksestä :)
Huomasin, että mulla alkoikin vikat menkat ennen raskautumista kolme päivää myöhemmin, kun mitä olin muistanut, joten laskettuaikakin muuttuu.
Eli Rosuliinan uusi LA olis 27.2.2016

Mun oli pakko käydä ostamassa vielä yks Pregcheck-paketti ja teinkin äsken testin. Onhan se vahva positiivinen :love: Ei vaan ole mitään oireita vielä. Ei tosin ollut esikoisenkaan kohdalla ja alussahan tässä vasta ollaan. Toivon niin todella, että tämä päättyy hyvin :)
Yritän tänään varata neuvolaan aikaa. Soittoaika vaan on rajattu tuntiin ja työpaikallani ei välttämättä osu rauhallinen hetki tuohon ajankohtaan. Vaikea yrittää supattaa omassa huoneessa niin ettei kukaan kuule :)Ultranhan jo varasin yksityiselle viikolle 7+ eli parin viikon päähän.
 
  • Tykkää
Reactions: Cicada
Kinder_kittylle tsemppiä lääkäriin!

Mä en ole viime aikoina paljoa kirjoitellut, koska juhannus ja tällä hetkellä olen Etelä-Ranskassa lomailemassa. Hirveen vainoharhaiseksi sitä tulee syömisten kanssa, että mitä viitsii syödä.

Haasu, mulla on kans noi iltaolot kaikkein kamalimmat. Esim eilen tuntui ettei jaksa mitään klo 19.00 jälkeen, mua ei edo mutta se väsymys on järkyttävä. Täällä reissussa meillä on onneksi oma asunto ja ollaan tehty iltaruokia täällä kun en vaan ole jaksanut lähteä kaupungille syömään. Miehelle vähän kurjaa, mut minkäs teet

Mut vois lisätä listaan

Jyyres 14.2./27
 
  • Tykkää
Reactions: Cicada
Mulla on tänään se ultra klo 14.30. Oon pitäny tos listas oman kierron mukaista laskettua aikaa, vaikka neuvolan LA on kuus päivää edellä. Mut katotaa ny, mitä tää vastaa. Voi hyvin olla, et mun LA vaihdetaanki tähä omaa kiertoa vastaavaksi. :X3:

Syömisistä: söisittekö juhlissa voileipäkakkua, jossa kinkkua? On yhdet juhlat tulossa parin viikon päästä. Lohivoileipäkakkua en ainakaan syö, mutta toi kinkku mietityttää, et onko niin paha. Söin rv 4+2 veljen juhlissa ainakin monta palaa. :ROFLMAO: Tuorejuustojen pitäisi olla raskaana oleville sopivia ku oon lukenu niistä.

8+0 (8+6)
 
Joku täällä kirjoittikin, että viimeiset pari minuuttia ennen töihin lähtöä pitää vielä halailla pönttöä. Miuta pelottaa, että huomenna ja perjantaina miulla on sama. Oon nyt saikulla herännyt joka aamu viideltä syömään vähän ja ottamaan särkylääkkeen. Ennen seitsemää kuitenkin tänä aamuna laattasin niin lahjakkaasti, etten ehtinyt edes vessaan. Just sain otettua pussin sängyn vierestä kun jo mentiin. Positiivista on, ettei kyljellään oksentaminen satu selkään... :oops:

Miulla on siis huomenna ja perjantaina täydet päivät asiakkaiden kanssa. Ihme, jos selviän kärähtämättä. Ja onkohan se kovin noloa, jos ryntää asiakkaan kotona vessaan oksentamaan? Lämpimät kesäpäivät ei ainakaan helpota asiaa :unsure:
 

Yhteistyössä