HELOKKIÖLJY

Väitetään auttavan raskautumisessa. Silti kommentteja on laidasta laitaan että saako käyttää raskauden aikana. Tämän mukaan saisi
http://www.harmonialife.fi/index.php?mid=1084

Mihin uskoa? Olisi tarvetta km jälkeen kierron normalisoitumiseen ja helokki ehkä voisi auttaa.
 
Itse käytän kalanmaksaöljyä. Mutta olen aina lopettanut plussan saatuani. Eli voithan käyttää jos vaikka auttas kierron normalisoitumisessa ja lopetat kun raskaudut. :) Tai jos tikutat ovista tai muuten sen tunnistat niin ota ovikseen saakka ja sit ei loppu kierrossa.

Itse en tohtis käyttää raskausaikana, jos ei tyyliin 100% varmuutta turvallisuudesta. Mutta ennen raskautta käyttämiselle en nää estettä. :)
 
Mä oon käyttänyt vehnänalkioöljyä kapseleina, toimii samoin (paksuntaa limakalvoja, myötävaikuttaa hormitoimintaa) ja sisältää E-vitamiinia sekä omega 3 ja 6 rasvahappoja. Helokkiäljyssä oli vain tota toista omegaa, ja mulle luontaistuotekaupasta sanottiin että jos syö helokkiöljyä, pitäisi käyttää myös kalaöljyä, jotta ois rasvahapot tasapainossa.
Kalaöljyä voi syödä raskaanakin, se on eri asia kuin kalanmaksaöljy, jota taas eisuositella.
 

Yhteistyössä