Help, en enää tiedä onko tällainen normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerron nyt vähän miehen käytöksestä ja haluaisin kommentteja, kun en tosiaan enää tiedä mitä tässä pitäis tehdä.
Eli mies suuttui tosi kovasti kesälomamatkalla, joka oli juuri alkanut, kun kysyin häneltä, että millä mielellä hän on. Hän sanoi, että lähdetäänpä takaisin kotiin eikä suostunut puhumaan mulle mitään. Sen vain sanoi, että en ole kuulemma näiden kahden vuoden aikana oppinut häntä käsittelemään...WHAT?! Myöhemmin sain kuulla, että oli kokenut tuon kysymyksen piikkinä, vaikka se ei sitä ollut. Olin suunnitellut ihanan merenrantaloman kahdestaan, autolla ajoa yhteensä 500 km. jne ja tuo kysymys nyt sitten sai hänet niin raivoon, että koko kauan odotettu loma oli siinä...
Meidän suhde on nyt 2 v.
 
vierailija
olis kannattanu suunnitella yhdessä.
Niin minunkin mielestä, mutta mies sanoi, että hänelle ei ole väliä paikalla, että voin itse suunnitella. Tosin ollaan molemmat sen verran spontaaneja, että suunnitelmia voi aina muuttaa lennosta. Tästä ei minusta ollut kysymys.
haluaisin tietää, että voisiko teidän muiden miehet käyttäytyä vastaavalla tavalla?
 
Niin minunkin mielestä, mutta mies sanoi, että hänelle ei ole väliä paikalla, että voin itse suunnitella. Tosin ollaan molemmat sen verran spontaaneja, että suunnitelmia voi aina muuttaa lennosta. Tästä ei minusta ollut kysymys.
haluaisin tietää, että voisiko teidän muiden miehet käyttäytyä vastaavalla tavalla?
no mä olen ite mies että siks vastasin.
 

Yhteistyössä