Hierovat ( shiatsu) istuimet kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "Joulumuori"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on myös tuo tyynymallinen hierontahärveli... kaapissa. Aivan turha vehje. Liike on hyvin yksitoikkoista eikä oikein meinaa millään saada oikeaan kohtaan.

Joskus kokeilin sitä selkänojallista istuinta mutta se on jopa vieläkin turhempi. Hierontapallukat eivät ylety kuin puoleen selkään eli yläselkää ja hartioita ne eivät tavoita lainkaan.
 
"Joulumuori"
Mitenköhän kalliimmat esim. 300 istuimet pelittää. Niissä ainakin sanotaan että hieroo niskat ylä ja alaselän reidet jne.
Eikö kellään olisi istuinta johon tyytyväinen? :)
 
"hei"
Mun appiukolla on se versio, joka hieroo selkää, muttei niskaa. Lopputulos on, että hieronnan jälkeen on aina niska ihan jumissa. Jotenkin tulee semmonen olo aina, et seuraavaksi pitäs saada niskahieronta, mutta eipä toi sitä tee.

Mun siskolla on siitä se astetta "parempi" versio, joka hieroo vähän ylemmäksi, mut ei sekään niskaa hiero. Vähän sama vaikutus siksi. Aina pitäs saada selkähieronnan päälle niskahieronta, kun tuntuu, että muutoin se kireys vaan siirtää paikkaa.

Molemmat härvelit on minusta hiukan epämukavia ja kummankin jälkeen tulee AINA hirveä niskajumi ja päänsärky. En halua kotiini kumpaakaan, varaan ennemmin ajan ihan hierojalle.
 
hieri
Käyttämättä jäänyt ja niskoja ei hiero.

Joku kalliimpi meillä. Oli se alkuun ihan kiva lelu, nyt en tiiä ees missä se on. Vaikea säilyttää! Ruma pitää esillä, työläs kaivaa esiin.
 
"vieras"
Meillä joku obh:n malli. on lämpö ja hieroo niskaakin. Kyllä iinä kaikki käy ieraita myöten itsensä hierotuttamassa. Meillä on se siis ihan koko ajan paikallaan yhdessä tuolissa. Mies käyttää joka päivä töiden jälkeen ja lapsetkin istuu tosi usein. Mä itse käytän, kun muista, mutta hyvältä tuntuu.

Tuob hinta oli jossain 200 ja 300 välillä muistaakseni. Vai olikohan 300 tai ylikin. Nyt on ihan hukassa se hinta, mutta kalliimpi kuitenkin. Mä voin suositella, jos sille on paikka, missä se voi olla pysyvästi. Silloin sitä tulee varmaan helpommin käytettyä. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27614480]Meillä joku obh:n malli. on lämpö ja hieroo niskaakin. Kyllä iinä kaikki käy ieraita myöten itsensä hierotuttamassa. Meillä on se siis ihan koko ajan paikallaan yhdessä tuolissa. Mies käyttää joka päivä töiden jälkeen ja lapsetkin istuu tosi usein. Mä itse käytän, kun muista, mutta hyvältä tuntuu.

Tuob hinta oli jossain 200 ja 300 välillä muistaakseni. Vai olikohan 300 tai ylikin. Nyt on ihan hukassa se hinta, mutta kalliimpi kuitenkin. Mä voin suositella, jos sille on paikka, missä se voi olla pysyvästi. Silloin sitä tulee varmaan helpommin käytettyä. :)[/QUOTE]

Tämä on siis meillä ja tuosta näkyy tuo hintakin eli 300 se näköjään meni: Shiatsu Massage 3D - OBH Nordica
 

Yhteistyössä