Hoitolapsen isä flirttailee...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailijatartar
Kyllä sillä toisellakin naisella vastuuta on. Pienempi vastuu kuin miehellä mut jonkinmoinen kuitenkin.
Se toinen nainen voi vaikuttaa tilanteeseen muuttamalla käytöstään tylsän asialliseksi. Harva äijä jaksaa katella vuodesta toiseen jotain pirkkoliisaa joka on muuttunut kuivakiskoiseksi.

Kas näin: "Ei muuten sada räntää tänään niin paljon kuin eilen. Mikäs vuosi se oli kun jouluna oli vesisadetta, annas kun mietin..."
Tooooosi hot.
Jotkut on aika sinnikäitä, mun yks asiakas jakso 3kk kunnes kyllästy. Nyt se on mun työkaverin riesa (y)
 
Ai miten uusperheet syntyvät? No harvemmin pettämisen kautta.
Pettämisen kautta alkaneista suhteista kestää yli vuoden ehkä 2%.
Uusioperheet syntyvät eroamisen ja uuden rakkaan löytämisen kautta, ei pettämisen.
Kumpi tulee ensin, muna vai kana? Väitän, että sen eroprosessin aloittaa monessa tapauksessa tyytymättömyys esimerkiksi seksielämään ja ratkaisuksi nähdään eroaminen, johon liittyy ennen päätöstä pettämistä. Tavallaan asia on niin, että jos pettää, liitto on jo siinä vaiheessa ohi.
 
Noup, kyllä mä olen ihan eka ;)
Sitä paitsi, miksei mies voisi olla tosissaan? Miten te luulette, että uusperheet syntyvät? Aina joku iskee jonkun. Naimisissa olevat parit eroavat kuka pettämisen, kuka minkäkin syyn vuoksi. Ihmiset sattuvat kohtaamaan, kemiat synkkaa jne... Siitä se lähtee - vaikka kuinka se puoliso olisi kotona odottamassa. Koskaa ei tiedä mitä elämä eteen heittää.

Mutta älkää nyt pelihousujanne repikö, en ole kenenkään miestä viemässä! Mutta jos mies itse haluaa lähteä, ei kait sekään minun vikani ole? Jos haluaa, se lähtee. Minun tai jonkun muun matkaan. Tai yksin.
Elä huoli. Tuskin kukaan pelkää sun vievän niiden miestä ;)
Mä en nimittäin usko, että kukaan aikuinen ihminen on kenenkään vietävissä. Yleensä ne menee ihan omasta tahdostaan, jos on mennäkseen.
 
vierailija
Kumpi tulee ensin, muna vai kana? Väitän, että sen eroprosessin aloittaa monessa tapauksessa tyytymättömyys esimerkiksi seksielämään ja ratkaisuksi nähdään eroaminen, johon liittyy ennen päätöstä pettämistä. Tavallaan asia on niin, että jos pettää, liitto on jo siinä vaiheessa ohi.
Muna vai kana.
Ja minä kun olen ihan sitä mieltä, että kyllä suurin osa eroperheistä tulee ihan "rehdisti". Pystytään eroamaan ilman sitä pettämistäkin. Aikuisten oikeesti.
 
Musta joskus tuntuu, että jotkut pettävät tarkoituksella jäädä kiinni. Sit ei tarvitse kertoa puolisolle ettei enää halua olla yhdessä. Tai joillekin se on ainoa tapa millä puolison (joka jaksaa tahtoa ja yrittää ja vaikka mitä) saa ymmärtämään että hei, nyt ihan oikeasti!
 
vierailijatartar
Musta joskus tuntuu, että jotkut pettävät tarkoituksella jäädä kiinni. Sit ei tarvitse kertoa puolisolle ettei enää halua olla yhdessä. Tai joillekin se on ainoa tapa millä puolison (joka jaksaa tahtoa ja yrittää ja vaikka mitä) saa ymmärtämään että hei, nyt ihan oikeasti!
Tämä on aika yleistä jos kumppani on ihminen joka ei suostu yksinkertaisesti eroamaan.
 
Muna vai kana.
Ja minä kun olen ihan sitä mieltä, että kyllä suurin osa eroperheistä tulee ihan "rehdisti". Pystytään eroamaan ilman sitä pettämistäkin. Aikuisten oikeesti.
Vaikea sanoa mikä on enemmistön toimintatapa. Oletan, että suurin osa eroista ei ole tasapuolisia ja helppoja. Oletan myös, että pettäminen johtaa useammin eroon kuin pettämättömyys.
 
aloittaja ap.
Mistä sinä sen tiedät, mitä puhutaan ja kuka puhuu vai eikö puhuta. Onko ihan mies itse sanonut? :D
En sanonut, että liittyy asiaan tai ko. mieheen millään lailla. Olen itse elänyt liitossa, jossa oli ihan turhaa yrittää puhua siitä miltä minusta tuntuu. Siis negatiivisia asioita. Eihän semmoisella pitkälle pötki, jos ei voi ääneen sanoa... Pitää vain esittää olevansa onnellinen?
 
vierailija
En sanonut, että liittyy asiaan tai ko. mieheen millään lailla. Olen itse elänyt liitossa, jossa oli ihan turhaa yrittää puhua siitä miltä minusta tuntuu. Siis negatiivisia asioita. Eihän semmoisella pitkälle pötki, jos ei voi ääneen sanoa... Pitää vain esittää olevansa onnellinen?
Niin et sitten mennään pettämään jos ei saada kontaktia. okei.
 
vierailija
Tolla konstilla saattaa saada sen toisenkin osapuolen tahtomaan eroa.
Mut ei tarkoita, et erosta tulis yhtään helpompi tai sopuisampi.
Jep, taitaa työtä riittää ihan kummassa tavassa vaan. Koettaa päästä eroon tai pettää ja sitten koittaa vielä päästä eroon. Mutta niin. Kyllä pääsee eroon jos oikeasti halutaan ja puhutaan asiat suoraselkäisinä halki.
 

Yhteistyössä