hormoonit ja nauru/itku -kohtaukset

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan viimeinen ruuvi mulla tipahtanut päästä vai hormoonitko ne saa ihan pimeeks o_O

Mua on naurattanu mies tänää ihan totaalisesti, siis suoraa huuto naurua oon nauranut kun nään ees sen naaman! :LOL:
Sitten äsken tälläinen naurukohtaus vaihtui lennosta itkuun enkä ees oo surullinen. :cry:

Oon siis tosiaan raskaana. Ehkä siihen ei muuta tarvita. Löytyykös kohtalotovereita?
 
22v nainen
Aikas vanha keskustelu jo mutta oli pakko vastata, itsellä oli sama ongelma kun olin valvonut todella myöhään.(en ole siis raskaana) Seuraavana päivänä nauroin monille asioille ja nauru vaihtui yhtäkkiä itkuun vaikka en ollut surullinen vaan iloinen. Ei ollut sellaista itkua että olin nauranut liikaa vaan yhtäkkiä aloin vain itkemään.
 
vierailija
Aikas vanha keskustelu jo mutta oli pakko vastata, itsellä oli sama ongelma kun olin valvonut todella myöhään.(en ole siis raskaana) Seuraavana päivänä nauroin monille asioille ja nauru vaihtui yhtäkkiä itkuun vaikka en ollut surullinen vaan iloinen. Ei ollut sellaista itkua että olin nauranut liikaa vaan yhtäkkiä aloin vain itkemään.
Ilmeisesti ihan hirveän yleisestä ongelmasta ei oo kyse,kun ei ole juuri viestejä aiheesta. Mulla ehkäisypillerit (en enää muista merkkiä) teki pakkonaurua ja pakkoitkua. Saatoin alkaa nauraa jollekkin ehkä ihan hauskalle,mutta ei nyt niin hauskalle, hillittömästi pystymättä lopettamaan. Kyyneleet silmissä ulvoin naurusta ja mies tuijotti,että just. Kun tämä viimein loppui alkoi itku. Koitin sanoa ettei mulla oo mitään hätää,en oo surullinen yhtään. En pystynyt itse lopettamaan itkemistä ennen kuin se lopulta, kyynelvaraston loppuessa, loppui. Sen verran pelottava oli tuo kokemus,että pillerit lähti vaihtoon. Uskon että niillä on iso merkitys monen naisen mielialoihin, haluihin/ haluttomuuteen,mutta asiasta ei hirveästi puhuta. Minä ainakin olen ilman pillereitä, oma itseni eli haluava nainen. Vielä jatkan itse aiheesta kun raskautta tässä taas koitetaan, ja nyt lapsettomuushoitojen kautta eli hormoneja on taas verenkierrossa kaikenmoisia. Epäilen,että olisi ehkä tärpännyt koska seksi ei kiinnosta lainkaan(minulle siis epätavallista) ja eilen sain hillittömän naurukohtauksen pitkästä aikaa vuosiin. Että kaikenlaista ne hormonit voi teettää. Nainen ei paljon mitään itse näille voi.
 
vierailija
Onkohan viimeinen ruuvi mulla tipahtanut päästä vai hormoonitko ne saa ihan pimeeks

Mua on naurattanu mies tänää ihan totaalisesti, siis suoraa huuto naurua oon nauranut kun nään ees sen naaman!
Sitten äsken tälläinen naurukohtaus vaihtui lennosta itkuun enkä ees oo surullinen.

Oon siis tosiaan raskaana. Ehkä siihen ei muuta tarvita. Löytyykös kohtalotovereita?
Onkohan viimeinen ruuvi mulla tipahtanut päästä vai hormoonitko ne saa ihan pimeeks o_O

Mua on naurattanu mies tänää ihan totaalisesti, siis suoraa huuto naurua oon nauranut kun nään ees sen naaman! :LOL:
Sitten äsken tälläinen naurukohtaus vaihtui lennosta itkuun enkä ees oo surullinen. :cry:

Oon siis tosiaan raskaana. Ehkä siihen ei muuta tarvita. Löytyykös kohtalotovereita?
Mua alko siis yks kerta naurattaa niin vimmatusti etten mä kirjaimellisesti voinut lopettaa (siis siskon tanssi näytti niin karmeelta et ae näyttik hauskalta) Pian kyyneleitä alkoi valua ja nenäkin vuotaa sit mun sisko sano et oliko toi mun tanssi muka noin liikuttavaa XDDDDD
 

Yhteistyössä