hotelli turussa rautatieaseman lähellä - voisiko joku suositella jotakin

Olen menossa tenavien kanssa kolmestaan Turkuun ja olen tässä yrittänyt katsastaa netistä hotellivaihtoehtoja. ei viitsisi kilometrikaupalla kassia raahata eikä bussilla kulkea


Muokkasin otsikkoa jos nyt vähän paremmin silmään tarttuisi. vai eikö kukaan ole turussa hotellissa yöpynyt´?
 
ei kellään suositella mitään? pitää alkaa kartan kanssa tutkimaan nettiä.... ja ottaa puhelin toiseen kouraan =) Hassua kun ei tunneta monessakaan hotellinettihaussa tapausta aikuinen plus kaksi lasta eli jokatapauksessa joutuu soittamaan ja kysymään tarjousta
 
Turussa on keskustan alueella useampia hotelleja. Edullinen vaihtoehto on Hese-hotelli linja-autoaseman vieressä. Sitten noin 2 korttelin päässä rautatieasemalta on myös Omena-hotelli. Itse olen Turusta päin joten yöpynyt en ole mutta hotellialaa opiskelleena tiedän hotellit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
Turussa on keskustan alueella useampia hotelleja. Edullinen vaihtoehto on Hese-hotelli linja-autoaseman vieressä. Sitten noin 2 korttelin päässä rautatieasemalta on myös Omena-hotelli. Itse olen Turusta päin joten yöpynyt en ole mutta hotellialaa opiskelleena tiedän hotellit.
onko se hese miten lähellä rautatieasemaa sitten? Omppu ei kiinnosta koska haluan valmiiseen aamiaispöytään mistä kukin voi valita mitä syö
 
No Hesehotelli on noin 200 metrin päässä mutta sielläkään ei aamiaispöytää taida olla..tai en ole varma. Sitten on Park-hotelli myös parin korttelin päässä rautatieasemalta ja Sokos-hotelli Seurahuone noin 4 korttelin päässä ja sitten on myös Scandic Plaza. Googleta noi ja soita ja kysy hintoja. Scandicissa ainakin tosi hyvä aamiainen. Tää Plaza on noin 5 min. kävelymatkan päässä rautatieasemalta ja ihan torin lähellä mistä pääsette busseilla minne haluatte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
No Hesehotelli on noin 200 metrin päässä mutta sielläkään ei aamiaispöytää taida olla..tai en ole varma. Sitten on Park-hotelli myös parin korttelin päässä rautatieasemalta ja Sokos-hotelli Seurahuone noin 4 korttelin päässä ja sitten on myös Scandic Plaza. Googleta noi ja soita ja kysy hintoja. Scandicissa ainakin tosi hyvä aamiainen. Tää Plaza on noin 5 min. kävelymatkan päässä rautatieasemalta ja ihan torin lähellä mistä pääsette busseilla minne haluatte.
kiitos! nuo pitää tsekata. Netistä kun hakee niin paikkakuntaa tietämättömänä pitäisi olla kartta vieressä auki
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:
Toi Caribia on sitten myös yksi vaihtoehto mutta sinne täytyy mennä rautatieasemalta 2 eri bussilla tai taksilla. Siinä on kylläkin kylpylä samassa.

sen verran lyhyt piipahdus ja halutaan nähdä muuta että ei nyt tällä kertaa kylpylähotellia. ja helppo liikuttavuus on tärkeä kun pitää aamulla vääntäytyä sitten suht aikaisin rautatieasemalta.
 
A shadieeyah
Scandicia suosittelen jos on yhtään samanlainen ku kuopiossa..
on viimosen päälle hyvä hotelli.huoneet jees ja aamupala tosi hyvä ja kivat valikoimat sekä palvelu
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Seurahuone on mun suosikki, niin ihanat huoneet ja paras aamupala mitä missään hotskussa ollut :)
yks miinus Seurahuoneella oli: ei uima-allasta. Mies tulta taustalta huutelee ja kehuu Cumulusta, on meinaan Turusta päin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nykyajan kotkotukset:
Kumma juttu, että ap on niin laiska, ettei viitsi itse ottaa netistä selvää noista hotskuista!? Samallahan näkisit hinnat ja tason.
minä en ole laiska mutta en myöskään osaa Turun karttaa ja siksi kyselen rautatieaseman lähellä olevista hotelleista. Kun nettiin laitat haun niin ei se oikeasti heti kerro että onko joku "lähellä" sadan metrin vai kilometrin päässä.
Minä aion kyllä soitella ja kysellä...
Kun tässä sellainenkin juttu että nyt on mukana vain yksi aikuinen ja kaksi lasta ja tuollaista pakettia ei suoraan tarjota ja sen tiedän että ei se sama ole kuin kaksi aikuista plus lapsi....
Netti näyttää hinnat, mutta oletkos edellinen koskaan kuullut sellaisesta että saatat saadakin huoneen halvemmalla kuin netissä sanotaan (vaikka niitä viime hetken tarjouksia tms)
 

Yhteistyössä