Hotelliin kirjautumisesta, pika apua kiitos!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voinko kirjautua hotelliin aamulla esim. klo 9 vaikka huoneen saa vasta klo 14, jos en tartte huonetta ennen iltaa (enkä ehtisi käydä kahden jälkeen erikseen ottamassa huonetta vastaan)?

KIITOS!
 
vierailijahhh
Miks et kirjaudu sitten kun meetkin hotelliin? Ei sitä nyt just klo 14 tartte "lunastaa". Jos menee myöhempään illalla, niin ota yhteyttä hoteliin ja kysy mihin asti heillä respa on auki. Ei nyt mitään järkee erikseen käydä kirjaantumassa aamusta....

Parhaan vastauksen saat kuitenkin hotellista. Käytäntöjä on erilaisia.
 
vierailija ap
Miks et kirjaudu sitten kun meetkin hotelliin? Ei sitä nyt just klo 14 tartte "lunastaa". Jos menee myöhempään illalla, niin ota yhteyttä hoteliin ja kysy mihin asti heillä respa on auki. Ei nyt mitään järkee erikseen käydä kirjaantumassa aamusta....

Parhaan vastauksen saat kuitenkin hotellista. Käytäntöjä on erilaisia.
Sori, olin epätarkka. Kävelen hotellin ohi aamulla ja olen työkeikalla iltakymmeneen. hotellille menisin siis vasta n. klo 23. Ajattelin, että kun kerran aamulla ohi kuljen...
 
vierailijahhhh
Sori, olin epätarkka. Kävelen hotellin ohi aamulla ja olen työkeikalla iltakymmeneen. hotellille menisin siis vasta n. klo 23. Ajattelin, että kun kerran aamulla ohi kuljen...
Riippuu paljon hotellista. Mutta monessa respa auki 24/7.

En tiedä voivatko koodata esim avainkorttia etukäteen - ottaen huomioon että edeltävät asukaat saattavat tuolloin aamulla olla vielä huoneessa jne.

Soita. Käytäntöjä on niin monia.
 
Hotellit vaativat yleensä luottokortin tiedot varaukseen mikäli tiedät että et pääse kirjautumaan hotelliin sisään ennen klo 18.

En tiedä oletko joutunut luottokorttitiedot antamaan huonetta varatessasi, mutta jos et niin kannattaa käydä kirjautumassa sisään aamulla tai sitten soittaa sinne kortin tietojen kanssa, että huone pysyy sulle varattuna.
 

Yhteistyössä