Howrse - koukuttava hevospeli

  • Viestiketjun aloittaja siisii
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis kuinka nuoria ootte? Tuolla pelaajien keski-ikä on 12 v.. Nyt alan ymmärtää näitä miksi tällä palstalla on niin lapsellisia juttuja välillä.
Höpö höpö siellä on montakin aikuispelaajaa/nuorta, kaikenikäisiä löytyy. :D

Itse olen aikuispelaaja ja aion hakea modeksi, sen olen huomannut ettei modet oikein riitä, niin paljon pelaajia siellä on, ja osa modeista varmaan normi töissä tai opiskelee, niin aamu valvonta on vähän heikkoa siellä.

Tarkkana siellä saa olla välillä aika paljonkin häiriköitä siellä ja epämääräisiä aikuisten miesten profiileja...minulta pelaa molemmat tyttäret sekä minä tietenkin itse!:D
Peliä ei ole tarkoitettukaan tosikoille joten älä pelaa. ;)
 
Sankkkuu
mun nimi on howrsessa Sankku24. Rekisteröidyin aika vasta. Sillä mun käyttäjällä on vain yks ruskee connemaranponi varsa ja se on söpö. Käykää kattoo ja pyytäkää kaveriksi!:)
 
"Joku"
Hei! Minäkin olen howrsessa nimimerkillä venna.Minulta voi kysyä apua koska olen ollut howrses jo yli 449 päivää ja yleistuloksissa olen jo 183, joten kokemusta löytyy.
Olisi kivaa jos joku mukava ihminen voisi laittaa minut sponsorikseen,siis jos on sattumoisin kirjautumassa howrseen.


Breton/niistä alennuskoodeista, niihin tulee joskus kutsuja suaraan viestillä yksityiseen postiin.
 

Yhteistyössä