Huh, tuttu on vähän liiankin katkera siitä kun on saanut pelkkiä poikia

  • Viestiketjun aloittaja ei jummarra
  • Ensimmäinen viesti
ei jummarra
Meillä on tyttö ja poika, mutta niiden saamiseksi ollaan "taisteltu" pitkään, sitä ei olla kelleen kerrottu. Eikä me todennäköisesti tulla enempää lapsia saamaankaan.

Joka tapauksessa tuttavalla on 3 poikaa ja jo ensimmäisellä tapaamiskerralla vaikutti tosi kateelliselta. Nyt on katkonut välitkin.
Vain siksi, kun kerran vahingossa satuin hänen kuullen hehkuttamaan, kuinka kivaa on kun kotona on sekä tyttö- että poikajuttuja. Prinsessaa ja autoja. Kummatkin meistä vanhemmista saamme nauttia täysiä. Tarkoitus ei ollut loukata/satuttaa, ilmaisin vain kiitollisuuteni siitä, että meillä ylipäänsä on lapsia, ja sen tuo tyyppi ymmärsi väärin, varsinkin kun sanat ei oikeastaan ollut tarkoitettu hänelle, vaan eräälle toiselle tyypille. :(
 
"minä"
ei ole sinut sen asian kanssa vielä tai ei välttämättä koskaan ettei ole saanut tyttöä

mitä autoihin tulee... meillä on kolme tyttöä ja jokainen saa auton/helikopterin/junan vai mikä rattori olikaan joululahjaksi, sillä he OIKEASTI leikkivät niillä parinkin tunnin kestäviä leikkejä oikeastaan joka viikko
 
a.p.
[QUOTE="minä";22645332]ei ole sinut sen asian kanssa vielä tai ei välttämättä koskaan ettei ole saanut tyttöä

mitä autoihin tulee... meillä on kolme tyttöä ja jokainen saa auton/helikopterin/junan vai mikä rattori olikaan joululahjaksi, sillä he OIKEASTI leikkivät niillä parinkin tunnin kestäviä leikkejä oikeastaan joka viikko[/QUOTE]

Meilläkin tyttö on kiinnostunut autoista. Leikit tuon pojan kanssa käyvät hyvin yksiin, mutta hän on myös kiinnostunut prinsessaleikeistä ja nukkien kanssakin touhuilee paljon.
 
Miten tämä on käynyt ilmi, että katkoo välit juuri tuon takia? Onko sanonut noin vai onko pelkkää omaa keksintöäsi? Itsellä 3 tyttöä enkä kyllä ole ikinä ollut kateellinen siitä, että jollain on molempia. Lapset ovat kuitenkin niin suuri lahja että sillä ei ole mitään väliä minulle että kumpaa laatua sattuvat olemaan.
 
a.p.
[QUOTE="vieras";22645359]Ai sanoiks sun tuttu että siks kun hehutit poika jatyttöjuttui ni lopetti yhteydenpidon ? Vai oisko tää sun mielikuvitusta....[/QUOTE]

Sen jälkeen se ainakin silminnähden raivostui ja naama punaisena häipyi paikalta, eikä vastaa enää viesteihini. Mitä muuta tästä nyt pitäisi ajatella?
 
"vieras"
Siis eikö nainen, äiti, voi "nauttia täysiä" jos on vain poikia? Ihmeellinen ajatus.

Toisaalta, minä en ole kiinnostunut vaaleanpunaisesta, prinsessoista, vaatteista, meikkaamisesta, shoppailusta tai sen sellaisesta, joita nyt yleisesti tyttöjenjuttuina pidetään.

Silti kyllä saattaisin hieman ihmetellä ja jopa ehkä hernettäkin nenään vetää, jos joku olisi sitä mieltä, etten voi poikieni vanhemmuudesta nauttia.
 
"poikien äiti"
Mulla on kaksi ihanaa ja perustervettä poikaa ja ei yhtään "harmita" ettei ole tyttöä.
Monet kaverit kommentoi että jos te vielä tytön teette tai että kyllä äidillä pitää yksi prinsessa olla. Ei voisi vähempää tyttöjen kotkotukset kiinnostaa, ihan totta.
ASIAT VOISIVAT OLLA TOISIN JOS OLISI SE TYTTÖ MUTTA NYT OLEN TÄYSIN TYYTYVÄINEN SIIHEN ETTÄ MEILLÄ ON KAKSI POIKAA.
 
vieras nauraa
Tämä on niin omituinen lause ettei voi ymmärtää? Jos teillä olisi pelkästää tyttöjä tai poikia niin kumpi ei voisi nauttia täysiä? :D

Ei pidä olla NIIN rajoittunut ihminen, eihän...

"Kummatkin meistä vanhemmista saamme nauttia täysiä."
 
a.p.
Tämä on niin omituinen lause ettei voi ymmärtää? Jos teillä olisi pelkästää tyttöjä tai poikia niin kumpi ei voisi nauttia täysiä? :D

Ei pidä olla NIIN rajoittunut ihminen, eihän...

"Kummatkin meistä vanhemmista saamme nauttia täysiä."
Minuakin alkoi naurattaa tuo teksti. :D

Kyllä minä itse olisin ollut tyytyväinen vaan, jos kummatkin olisivatkin samaa sukupuolta. Oli ne sitten 2 poikaa tai 2 tyttöä. =)
Mulle tämä asia ei ole ongelma, ongelma on sen poikien äidin päässä. :(
 
----
Itselläni on ystävä jolla on kolme tyttöä ja hän kovasti on puhunut siitäkin miten toivoi myös poikaa.

Ei se toive mitenkään vähennä ystäväni rakkautta näitä tyttöjä kohtaan ja kyllä mä ymmärrän myös hänen toivettaan.
 
a.p.
[QUOTE="vieras";22645447]Ehkä hän tuli siihen ajatukseen, että olet liian tyhmää seuraa hänelle.[/QUOTE]
Ai hitto! Siitäkös se kiikastaa. En voi sille mitään, että äo on vain 125 :(
 
3 lasta
Meillä on 3 poikaa, joten ilmeisesti en saa tarpeeksi nauttia?? Täh?! Miten lapsen sukupuoli vaikuttaa siihen, nauttiiko vanhemmat lapsistaan vai ei? Voihan tytöistäkin tulla poikamaisia, joita ei prinsessahörhöilyt edes kiinnosta :whistle: (mm. lapseni kummi ollut aina sellainen)

Sukupuolierot näkyvät tuttavapiirissäni niin, että poikia torutaan kaikesta mutta saman perheen "kauan odotettu tyttö" saa tehdä mitä haluaa. Sitä hehkutetaan ja kehutaan, pojat saavat kaiken loan niskaansa. SE ärsyttää.
 

Yhteistyössä