Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

29.3.
anscu--ensimmäinen--28v-OYS/ tyttölupaus

31.3.
Mimssu82--Kolmas--33v--KOKS tyttölupaus

1.4
Vilmuska--Toinen--27v--TYKS tyttölupaus ja poikalupaus (kaksoset)
Joos--ensimmäinen--31v--TAYS poikalupaus
HaamuAamu15--Toinen-29v--KOS/JS poikalupaus
ulla-maija--ensimmäinen-25v--TAYS

3.4
Innna94--Toinen--21v--TYKS tyttölupaus

5.4.
_pallo--Kolmas--29v--HYKS
Lillamy93--ensimmäinen--22v--K-SKS

6.4
Sadeyes--Toinen--25v--NKL/JS poikalupaus
Pumpuli81--kolmas--34v--SEKS poikalupaus
Pippuri123--ensimmäinen--24v--KYS tyttölupaus

7.4.
Nostremame--Kolmas--?--HYKS tyttölupaus
Katjuska87--Toinen--28v--? poikalupaus
carpe_diem--ensimmäinen--29v--TAYS poikalupaus
Nöösikkä--neljäs--41v--? poikalupaus

8.4
minskih--ensimmäinen--?--? poikalupaus

9.4
Ronjatar--toinen--32v--PHKS
Huhitihapsukkainen--viides--35v--HYS poikalupaus

10.4.
helkkis--ensimmäinen--21v--TAYS

11.4.
Toukka16--Kolmas--39v-LKS tyttölupaus

12.4
teenmama--ensimmäinen--?--? tyttölupaus

13.4
Irith---ensimmäinen--27v--MKS
Day--Kolmas--?--?
Bells--ensimmäinen--28v--SatKS poikalupaus
Niittys--kolmas--?--?

14.4.
Pähkinäpuu--ensimmäinen--28v--LS poikalupaus

16.4.
Nyyttitervetullut--ensimmäinen--32v--OYS tyttölupaus

17.4
Anismo--Viides--37v--EKKS tyttölupaus

20.4.
pumskeli--ensimmäinen--28v--SeKS tyttölupaus

24.4
Tyydeli--toinen--42v--NKL tyttölupaus

25.4.
Vaimo85--Kolmas--30v--? poikalupaus
Kapusha--Toinen--25v--PHKS poikalupaus

27.4.
Ollakovai...?--Neljäs--?--? tyttölupaus

29.4.
norappi--Toinen--29v--TAYS
smkr--ensimmäinen--20v--JS

30.4
tipsu1984--kolmas--TYKS poikalupaus


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Koitetaan onnistuuko mun mahakuva. Tässä ollaan 20+4 :) maha pomppas pari viikkoa sitten ihan hulluna esiin. Kuvan laatu ei paras mahdollinen ole.



Me asutaan 129neliön paritalossa vuokralla, mutta nyt nähtävästi muutetaan. Kämpässä taitaa aika varmana olla hometta :unsure: Hiukan ollaan jo katsottu asuntoja ja viereisestä kylästä itseasiassa olisikin kaksi vaihtoehtoa eli jos jomman kumman niistä saataisiin. Oman ostoon pystytään vasta muutaman vuoden päästä, joten vuokralla joudutaan vielä olemaan. Haluaisin kuitenkin nyt heti tammi-helmikuussa muuttaa ettei vain mentäisi liian likelle LA:ta. Nykyinen asuinalue on aivan huippu tuon koirankin kanssa mutta aika jumissa olen siellä sitten mammaloman jos emme toista autoa hommaa. Tuossa naapurikylässä kuitenkin asuu mun perhe melkein 90prosenttisesti ja anoppilaan kätevä ajella.

Nyt on pari päivää tuntunut liikkeitä jopa päivisin! Alkuun en edes tajunnut, mutta nyt sen kyllä huomaa. Jos ukkelikin kohta jo tuntisi kun tuntuu olevan niin odottava sen suhteen. Velikin jo kyseli että jokos ne potkut tuntuis :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anscu ja Katjuska87
Helou ja hyvää joulukuun alkuu kaikille! :)
Ja onnittelut kaikille ihanista ultrakuulumisista:love: nuo kystät vaikuttaa aika normimeiningiltä, kun niin monella niitä näyttää olevan tai olleen joskus raskauksissa.(y)

Mulla olikin tänään se kela neuvola. Vaihtui päivällä. Paljo tuli lippulappusii ja sain raskaustodistuksen. Aattelin tänä iltana alkaa täyttään kelahakemusta, niin äitiyspakkauksen ehkä jopa vois saada jouluksi:love:

Kyllä mä tuolla OYSissa nyt aattelin synnyttää ja siitä myös puhuttiin. Lappusii tuli myös siitä muun massa, että halutaanko meidän vauvan osallistuvan seulontaan, jossa otetaan kantapäästä verinäyte synnärillä ja lähetetään se näyte tutkittavaksi, että onko aineenvaihdunnalisia sairauksia tms. Tuo on aika uus testi kuulema, ja beibille siitä ei oo muuta haittaaku tietty se verikokeen otto kantapäästä. Ainut mikä mua tossa sit hirvittäiskin on se, käykö pikkuiselle kipeää. :cry:(n) mut siihen saa antaa vanhemmat oman suostumyksensa, ja mun terkkari ainakin suositteli, kun siitä saa tarkkaa tietoo jostain sairauksista, jos nootä on. Täytyy tutustuu noihin lappuihin ja kahtoo sit. (y)

Syke beibillä oli mitattaessa 142:love:
Mun paino noussu nyt pari kiloo edellisestä nlast, eli noin 500 g/vko. Täyty yrittää nyt vaan pinnistellä herkkuja vastaan, ja liikkua, ettei nyt joulun aikaan iha mahottomasti nousis. Mut siis terkkarin mukaan normi nousutahti:oops:

ja asiasta toiseen, kyllä täälläkin seksi viel onnistuu ja himot molemmilla kohdillaan:D

Anscu ja Pikkuinen 23+0
 
Mulle tuli muuten tänään postissa liberokerholta se kuponki, että saa käydä sen laukun hakee kaupasta. Minähän jo yhden laukun sain laittamalla sinne sähköpostia, mutta haetaan nyt sitten toinenkin laukku, käyttökelpoista tavaraa kuitenki kaikki :)
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mun iäksi voisi päivittää 25v, unohdin sen aikaisemmin mainita!

Liikkeet on vauvalla voimistuneet, ajoittuu eniten iltaan kun istahtaa alas ja varsinkin kun menee nukkumaan. Mulla vaan tuo vatsa on aivan hassun mallinen!!:D Oon iltaisin nauranut kun makaa selällään niin se maha on ihan pinkeä navan toiselta puolelta, voiko vauva jo tehdä ton et tuntuu kun on jossain kohtaa mahaa??:D Maha oikeen pömpähti tossa pari päivää sitten esiin, ihan kuin esikoisenkin kanssa. Aamulla heräsin ja katoin et herranjestas mikä toi on :D
Liikkeet ei tunnu päällepäin vielä yhtään :( Ja vauva potkii tonne alaspäin oikeastaan. En muista miten esikoisen kanssa oli muuta kun et loppuajasta pystyi näkemään kun tyyppi teki kuperkeikkoja tai venytteli!

Mulla saattaa paino heittää 1kg vuorokauden aikana.. Öisin on sormet turvoksissa et täytyy sormuksen ottaa pois, kun taas päivällä meinaa tippua sormesta :eek:

Selkä mulla pistää hanttiin kaiken liikkumisen kanssa.Tukivyö auttaa, mutta sitäkään ei voi koko aikaa pitää. Harjoitussuppareita tulee heti kun tekee jotain esim imuroi. Ilkeen tuntusia, samoin ollu nyt tosi kovin kasvukipuja. Pari iltaa juili aika paljon ja kerkesin jo säikähtää mut meni sitten ohi onneksi. Mulla siis selässä kaksi välilevyn pullistumaa jonka takia oon sairaslomalla ä-lomaan asti.. Ei onnistu kokin hommat kun ei voi seistä kuin max 20min ku alkaa sattumaan.

Mies ei niin oo "mukana" raskaudessa, ajattelee käytännön asioita lähinnä :D Samoin oli esikoisen kohdalla.Vauva-aikana oli ihan supervarovainen koko ajan,mut nykyään isä ja poika on kuin paita ja peppu :)

13 päivää enää rakenneultraan!!:)
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Onnittelut ultrakuulumisista ja toivottavasti nuo kystatkin ovat ihan vain niitä harmittomia, siihenhän se onneksi viittaa jos ei muuta ole :)

Meilläkin ru jo takana ja poikaa lupailtiin. Saatiin vielä kontrolliaika tammikuulle munuaisaltaiden koon tarkkailemiseksi, vaikka olivatkin vain siinä rajoilla ne mitat. En siitä ole kovin huolissani ollut, kun kaikki muu oli kuitenkin ihan mallillaan, eli ei pitäisi kieliä mistään vakavammasta. On kuulema tosi tyypillistä pojille että tässä vaiheessa on vähän isommat nuo ja lähes aina tasoittuu itsekseen, useimmilla jo sikiöaikana. Mutta kiva kyllä päästä vielä tammikuussakin tyyppiä vakoilemaan :)

Muutekin rauhoittanut mieltä kun liikkeet ovat selkiytyneet ja niitä tuntuu päivittäin, vaikkakin määrässä on eroa eri päivien välillä, vissiin tyypin asento vielä vaikuttaa paljon kuinka hyvin tuntuu. Te keillä lapsia jo on, niin missä vaiheessa liikkeet ovat selkeästi säännöllistyneet? Ilmeisesti ainakin liikelaskentaa tehdään vasta rv30 -> tms?

Täälläkin nukkuminen vähän kärsinyt, vaikea löytää mukavaa asentoa ja sit heräilen ja valvottaa ja huh.. Onko muilla semmoista vaivaa että herää keskellä yötä eikä meinaa saada enää unta? Hyvänä yönä valvon ehkä puoli tuntia, huonona kaksikin... Tätä valvoista oli joskus aiemminkin, mutta se sitten loppui. Ja nyt alkanut taas uudelleen.
 
Täällä väsymystä, yöt tulee nukuttua huonosti ja heräilen usein.
Vauvan tarvikkeita pitäis alkaa ostaa ja asiasta kinasteltu miehen kanssa kun hän on sitä mieltä et vielä on aikaa mut mä taas ajattelen et pitäis pikkuhiljaa alkaa hankintoja tekee ettei kaikki tuu sitte samalla kertaa ostettavaks. Sain jotenki sitte ymmärtää mun näkemyksen. Meillä on valmiina ainoastaan sittari, ja lisäks syöttötuoli ja potta joita ei tarvii vielä moneen kuukauteen. Pinnasänky vaunut kantoreppu kylpyamme yms pitää ostaa, vaatteita on jo jotai hankittu mut nyt odotan et saa kelan pakkauksen jonka jälkeen voi vielä kattoa mitä vaatetta tarvii lisää.
nostremame rv 21+6
 
Huomenta :)

Kiitos katjuska uudesta ketjusta :)

Ja voi miten ihania maha kuvia täällä onkaan <3

Meillä mies on kanssa sitä mieltä hankinnoista,että ei vielä. Yritin sitten sille sanoo, että kyllä niitä pikku hijaa pitäs alkaa kahtelee, että ei mene sitten ihan viimetinkaan ja ei kaikkia tulis hankittua samalla kertaa.

Ja onnee kaikille ultrakuulumisesta :)

Onko muutes muilla enemmä jano nyt raskaus aikana? :D Oon ite huomannu, että mua janottaa paljon enemmän nykyään, mitä ennen raskautta :D

Pippuri ja papu rv22
 
Kiitos Katjuska87 ja Pippuri123 massu-kehuista :) Mie en osaa sanoa miten se on pompsahtanut aiemmista kun ei olla muistettu kuvata. Miusta se on aina ollut, kuten nytkin, iso :D mutta nyt kun katsoo kuvista, sehän onkin aika pieni:rolleyes: Kaveri kyllä kysyi että onko miulla aiemminkin ollut noin iso jo tässä vaiheessa, kai se on katsojan silmissä se koko ;)

Mie olen niiiiiin iloinen, tänään oli rakenneultra ja meille tyttölupaus:love:Kaikki oli pienellä hyvin, painoa 325 grammaa. Istukka on edessä kuten arvelinkin kun ei meinannut liikkeet alkaa tuntumaan. Pieni oli jälleen itsepäinen eikä suostunut kääntymään otolliseen kuvakulmaan. Kätilö ei pystynyt näkemään/mittaamaan kunnolla sydäntä ja suonia kun kylkiluut varjostivat, näki kyllä että ovat kunnossa. Menen uudestaan 2 viikon päästä, jos sitten saisi tarvittavaty mitat. Kätilö unohti kaikessa mittailuinnossaan ottaa yhtään kuvaa, sanoin että käy sitten seuraavalla kerralla :D

Yöt menee vähintään 3 kertaa heräillen. Nyt on alkanut vasemman käden sormetkin puutua :(

Anismo 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Hyvää joulukuun alkua kaikille!

Katjuskalle kiitokset listan päivityksestä. Mulle voi laittaa sinne tyttölupauksen. Mukavaahan se kahden pojan jälkeen olis. Kolmeen eri otteeseen sanoi, että kyllä tämä tytöltä näyttäis. Tosin kyllähän se kätilö muistutteli ettei mikään ole varmaa ennen kuin synnytyksessä, kun näkee kumpi tulee. Muuten rakenneultrassa näytti kaikki olevan ok. Istukka näytti olevan osittain etuseinässä ja takaseinässä, mikä ilmeisesti on vaimentanut liikkeiden tuntemista, mutta vilkkaalta tapaukselta toukka kuitenkin vaikutti.

Nyt on kaiken maailman ravaamiset ulkomaita ja kertauksi myöten suoritettu, joten saan olla kotona jonkin aikaa. Tosin tänään on ensimmäinen työpäivä, mutta onneksi työaika on vain 60%, niin ei tarvitse niidenkään kanssa kamalasti hikoilla. Mulla Äitiysloma alkaa jo 1.3.16, koska meillä on rv34 alkaen työt kielletty.

KELA-neuvola mulla on 14.12. Sitä siis nyt odotellaan. ENsi viikolla täytyy aloittaa joulun valmistelu, koska tietysti mulla on koko joulun alus töitä ja vapaat osuu 5.-16.12. Pakko kuitenkin yrittää joulua laittaa, koska kaikki kuusi lasta ovat joulun meillä.

Toukka16 21+2
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Tosta janoasiasta on nyt heti pakko kirjottaa. Siitäkin jo huolestuin hirveästi kun tuntuu et koko ajan on jano. Suu on ihan kuiva eikä se jano meinaa mennä millaan ohi.
Rupesin oikeen tarkkaileen juomista ja totesin et varmaan on iltaisin ihan kauheen jano ku en päivällä muista juoda kun ruoan yhteydessä. Pitää taas skarpata vedenjuonnin kanssa.
Säikähdin jo et onko mulla raskausdiabetes kun janottaa vaan koko ajan.
 
Täällä oli tänään neuvola.
Hb noussut huonommin kun uskoin, edelleen lisäraudasta huolimatta vain 110... Ja kuten arvelin ei ole auttanut rauta mahan kovuuteen, edelleen on niin löysällä että varmaan siksi ei ihmeydy rauta...
Verenpaine 114/60, matala kuten aina.
Paino 67,1kg eli +200g/vko, tosi hyvä.(y) Ei näytä että tässä raskaudessa tulis sitä 22kiloa. Tosin tähän 173cm varteen vähän enempi painoa mahtuukin.

Sf-mitta 25cm ! Eli yläkäyrän yläpuolella selvästi. Ei uskois kun maha on niin alhaalla että ei pysty kumartumaan enää ja terkkarikin suositteli, että ostasin tukivyön kun jo nyt on noin matalalla. Ja sanoi että siitä voi johtua nää supparit ja kivut kävellessä. Maha on samanlainen kun esikoisesta oli synnyttämään lähtiessä. :confused:
Liikkeet ++ , vaavi innostu entisestään kun sydänääniä yritettiin kuunnella, maha heilu menemään kun kaveri riehu ihan mielettömästi, tosi ikävän tuntusta. :D Saatiin kuitenki 140 vilahtamaan ruudulla...

Sokerirasitukseen ei tarvis mennä, mutta laittoi mulle lähetteen kun on niin iso maha että ei sitten mietitytä johtusko diabeteksesta jos vauvakin sattuu isoks kasvamaan. Meen myös maksakokeisiin kun jalkapohjat on kutissu. Pissanäytettä kiikutan muutenkin joka kuukaus. Saisivat myöntää vip-passin labraan. :cool:

Illalla sitten tekemään hakemuksia Kelaan (y)

Vaunut on valmistuneet (tehdään tilauksesta Saksassa) ja ne on jossain postissa matkalla, saa nähdä millon ne tulee kun täällä Vantaalla on toi lakko vaikuttanu kaikista pahiten.. :cautious:

Asumisesta joku kysy, asutaan 75,5neliön kerrostalokolmiossa (ensimmäinen kerros). Vuokra on sijaintiin nähden ok, koska vuokranantaja ei ole mikään kiskurifirma kuten esim sato ja vvo. Alle tonni maksetaan kun taas muut kolmiot tällä alueella sitä 1100 - 1300/kk. Lastenhuoneeseen mahtuu mainiosti molemmat pojat sitten myöhemmin.

Onnea kaikille ultrakuulumisista! Vaikka joillain niitä kystia oli ollut, mutta ilmeisesti harmittomia. Luen kyllä joka päivä, mutta oon taas ollu laiska kommentoimaan.

Tähän vielä tänään otettu mahakuva 22+0
muoks. vois sitä painoo tulla tonne hanuriin, hirvee lattaper*e.. :geek:
 
Sadeyes: Mulla hanuri muuttunu ihan eri malliseksi kuin ennen..minne lie hävinnyt ne ennen niin terhakat pakarat..pelkkää plösöä täynnä nykyään :D

Mulla ens maanantaina tuo kela-neuvola! :)

Nuo vaatteiden kokomerkinnät ovat niin yksilöllisiä,kuten myös lapsen kasvu.. mun kaverin 2½v tytön vaatekoko on tällä hetkellä 80cm.. :D tuossa listassa oliko se noin 6kk ikäisen koko...mullakin kyllä selkeesti plussakäyrillä kasvanut poika käytti tuota koko 1+ vuotiaana.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :)

Ihania masuja kyllä teillä :love: Ja onnee hyvistä ultrakuulumisista :)

Me eilen tiltattiin brion yhdistelmävainut, niitten pitäs olla vissiin hyvät vaunut :D Ainaki mitä muutama tuttu sano ja netistä luin :)

Onko muuten "normaalia" semmoset "mennkiviut" raskaana :D tai ei koske kovasti mutta välillä tulee semmosia pieniä menkkajomotuksia :D tai sen tyylisiä? =D
 
Heipsan ja onnea kaikille jo ultrassa käyneille hyvistä ultrakuulumisista! :) Eiköhän ne kystatkin harmittomiksi osottaudu.

Täällä on ollut hektisiä viikkoja, lukemassa oon käynyt, mutta kommentointi on kiireessä jäänyt. Ens viikko se vasta hektinen onkin, kun kummankin pojan synttärit on silloin ja niitä vietetään kolmessa osassa. Lisäksi vielä yhdelle arki-illalle tuli poikien ystävän synttäreille kutsu. Ei tarvii miettiä ainakaan mitä tekisi ensi viikolla :p Huh.

Asumisesta. Me asutaan 2000-luvun 4h+k+s erillistalossa, joka on oma/pankin oma. Muutto omakotitaloon olisi haaveissa, mutta ei ole sopivaa sattunut kohdalle. Sekin on vielä mietinnässä, että ostetaanko vai rakennutetaanko. Mutta hyvin me tässäkin pärjäämme vielä pitkään. Haluaisimme yksitasoisen 5h+k+s omt:n, joka olisi kuitenkin suht lähellä palveluita ja juna-asemaa. Meillä on vain yksi auto ja mies kulkee pääsääntöisesti töihin junalla. Kaupunkialueella asumme nytkin.

Särkyjä on vaan lisääntyvissä määrin samoilla alueilla kuin aiemminkin. Kauan en jaksa seistä tai olla liikkeessä. :unsure: Harmittaa. Mutta näillä mennään.

Tulevana maanantaina olisi täälläkin vihdoin rakenneultra :love: Sitä odotellessa.

vaimo ja vaavi rv 19+3

P.S. Mulla kahdella kaverilla oli lasketut ajat viime viikon loppupuolella ja kumpikin on vielä yhdessä koossa. Kummallakin kolmas lapsi tulossa. Milloin vaan voi siis tulla vauvauutisia :love:
Mulla kun lapset on syntynyt 41+4 ja 42+0, niin kaikki sympatiatkin ovat heidän puolellaan. Jokainen lasketun ajan ylimenevä päivä kun on yhtä tuskaa henkisesti. :confused:
 
Käytiin maanantaina vielä uudessa ultrassa ja kyllä se nestekysta harmittomalta vaikuttaa. Oon itse alalla ja nähnyt vaikka mitä niin tein varmaan siitä isomman asian kuin olis tarvinnut, mut ei mun mielenrauha olis kestänyt ilman kontrollia. Seurantakäynti tuli viikolle 28 jolloin pitäis olla jo kokonaan tai melkein kokonaan hävinnyt, meilläpäin kyllä annetaan noita kontrolliaikoja aika helposti.
Nyt uskalsin sit käydä ostamassa pipon, pari bodya ja yhden pyjaman, olivat vieläpä alennuksessa. Jeij! Mun oma äiti alkoi jo olla huolissaan kun meillä ei mitään vielä ole, on jo neulonut toukkapussinkin melkein valmiiksi mummohuumassaan. Eka lapsenlapsi molemmille puolille ;)
 
Tänään olisi siis jo 22+2, mihin tämä aika oikein menee.. Täytyyy myöhemmin laittaa kuvaa, kun on mitä kuvata. =D Tänään oli sitten se kela-neuvola. Pissassa huomattiin aavistuksen verran sokeria, joten nyt olisi edessä viikon oma verensokeriseuranta. Muuten kaikki oli ok. Täytyy vain toivoa, että sokerit olisivat normaaliarvoissa. Onko muilla ollut sokereiden kanssa ongelmia?

Tuosta kysta-asiasta, se on nyt kyllä kovin mietityttänyt ja varasinpa kontrolli ajan ultraan. Oli kyllä työn ja tuskan takana, että kätilö suostui aikaa varaamaan, mutta oli ilmeisesti mukava lääkäri sillä kun suostui ultraamaan vain minun mielenrauhani vuoksi. Niin se varmaan on, että pienellä on pienet murheet ja sitten kasvaessa isolla on isommat murheet.
 
Heissan!
Pippuri123; Mistä tilasitte ne Brion vaunut ja mikä hinta ja malli? Kävittekö eka jossain kaupassa tsekkaamassa ja kokeilemassa, miltä ne tuntuu vai? Itteenikin on alkanut kiinnostamaan Brio yhdistelmävaunujen osto, niin sillä kyselen :)

Lillamy93, kyllä mäkin oisin siun tapauksessa vaatinut kontrolliin pääsyn just oman mielenrauhan vuoksi. Ja mun mielestä pitäs aina ottaa hoitohenkilökunnan huomioon raskaana olevan ymmärrettävä huolehtineisuus ja päästä lisätutkimukseen, ilman että sitä pitäs ees vaatimalla vaatia. Hyvä kun pysyit kovana♡

Asumisesta, että me asutaan 62 neliöisessä rivitalo kaksiossa, mä, mies ja kaksi kissaa, ja sit beibi. Eiköhän tässä nyt mahduta olemaan :)
 

Yhteistyössä