Huomenta!

En tiedä olen Milanossa nyt, apua :cautious:! Miksi aina kun olen jossain jotain käy:ROFLMAO:. Viimeksi olin ihan lähellä missä pommi räjähti. Itse vaan onneksi olin jo hotellissa ja se oli Turkissa, puhumattakaan muuta kun muistelen. Äiti mulle ainakin aina soittaa etten vaan ole siellä.
 
Eilen vaan minulle kävi niin, että poliisit pyysivät kun olin syömässä hotellille. Mulla oli omat lv kassit mukana, ja tein pienen shoppailun hermeksillä sekä lv kaupassa. Kuulemma joku porukkaa jo tarkkaili mua ja halusivat kai viedä mun tavaraa, en tiedä. No vein ne hotelliin, poliisit auttoivat taksin kanssa. Ensimmäistä kertaa noin käynyt Italiassa, vaikka täällä aina olen miten haluan.... Kai se täälläkin nyt kaikki muuttuu. Taksikuski kertoi että Milanossa romanit nyt tekee rikollisuutta paljon kans...hmm
 
vierailija
Eilen vaan minulle kävi niin, että poliisit pyysivät kun olin syömässä hotellille. Mulla oli omat lv kassit mukana, ja tein pienen shoppailun hermeksillä sekä lv kaupassa. Kuulemma joku porukkaa jo tarkkaili mua ja halusivat kai viedä mun tavaraa, en tiedä. No vein ne hotelliin, poliisit auttoivat taksin kanssa. Ensimmäistä kertaa noin käynyt Italiassa, vaikka täällä aina olen miten haluan.... Kai se täälläkin nyt kaikki muuttuu. Taksikuski kertoi että Milanossa romanit nyt tekee rikollisuutta paljon kans...hmm
No ompas siellä rasistiset taksikuskit.
 
vierailija
Vähän olet Italiassa matkaillut jos et tiedä että siellä on iänkaiken ollut taskuvaras / varasongelma. Kadulla kävelijöitä ja kahvilassa istujia ihan yleisesti ryövätään skoottereilla viereen ajaen ja viemällä ostokset/ laukku olalta. Ei mikään uusi ilmiö. Olet varmaan niin näkyvästi heilutellut kalliita veskojasi siellä että poliisit ovat ennalta ehkäisseet ryöstösi.
 
vierailija Balla
Potut se siellä ole ollut... Montenapolenolta sanoivat, että heillä ei ole tollasia Legoja näkynyt- ja ne ei päästä myymälävarkaita sisään.

SItten noista romanivarasjutuista--- kaikki tiet vievät Romaan... Milanossa on taskuvarkaita ollut aina.
M. olet vitsi. :ninja:
 
Potut se siellä ole ollut... Montenapolenolta sanoivat, että heillä ei ole tollasia Legoja näkynyt- ja ne ei päästä myymälävarkaita sisään.

SItten noista romanivarasjutuista--- kaikki tiet vievät Romaan... Milanossa on taskuvarkaita ollut aina.
M. olet vitsi. :ninja:
Moikka taas sinullekin :). Tässä mä on mun Legot, pottatukkaa, pottanenä, läskit, meikittön rumaa naama kävivät just syömässä. Pian in another city http://aijaa.com/csph6b

Ymmärsinkö mä oikein halusit varasta jotain ja sinulle kertoivat että eivät päästä varkaita?
 

Yhteistyössä