Hyviä vähä kalorisia ja vähä hiilarisia ruokaohjeita!

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja laihuttaja, 25.09.2013.

1. laihuttaja

laihuttaja Vieras

Eli laittakaapas reseptejä. :) Semmosia tasapainoisia joilla ei kuitenkaan kuole nälkään. Haaveena ois tiputtaa ainakin sen kilon tai puoli viikossa.

2. "vieras"

"vieras" Vieras

Reilusti salaattia ja n.100g vähärasvaista lihaa tai kalaa. Rahkaa ja mehukeittoa.

3. "nam"

"nam" Vieras

en varsinaisesti laihduta mutta tällä lähtee nälkä koko päiväksi ja tuskin on mikään kaloripommi:
    150g keitettyä parsakaalta (esim.pakaste), 2 keitettyä kananmunaa, 150g raejuustoa ja 10cm pätkä tuorekurkkua. Tätä voisi syödä vaikka joka päivä!
    Toisen lämpimän aterian jos tarvii niin knorrin tomaatti-basilika keitto, 170kcal se puolenlitran tetra (puolipakkausta on 1 annos)..
    Näin :)

4. Näin

Näin Vieras

[QUOTE="nam";29027970]en varsinaisesti laihduta mutta tällä lähtee nälkä koko päiväksi ja tuskin on mikään kaloripommi:
    150g keitettyä parsakaalta (esim.pakaste), 2 keitettyä kananmunaa, 150g raejuustoa ja 10cm pätkä tuorekurkkua. Tätä voisi syödä vaikka joka päivä!
    Toisen lämpimän aterian jos tarvii niin knorrin tomaatti-basilika keitto, 170kcal se puolenlitran tetra (puolipakkausta on 1 annos)..
    Näin :)[/QUOTE]

Jestas mitä mössöä :eek:
    Mä en koskis tuohon pitkällä tikullakaan.

Vähähiilarisia ruokia on vaikka kuinka paljon, erilaiset salaatit, kasvikset, wokit, kukkakaalimuusi ja muut kuin perunamuusi yhdistettynä johonkin proteiiniin, perunattomat keitot jne. Mä en edes osaa muunlaista ruokaa enää tehdäkään, kun olen kohta kolme vuotta kokannut vhh-ruokaa. Tosin en kiinnitä ruuan kaloreihin huomiota, vaan makuun.

5. haha :D samapa tuo toki mulle on :D kukkakaalimuusiko ei ole "mössöä"..? Voi reppana :)

Jaa tämä sivu