Hyviä vähä kalorisia ja vähä hiilarisia ruokaohjeita!

  • Viestiketjun aloittaja laihuttaja
  • Ensimmäinen viesti
"nam"
en varsinaisesti laihduta mutta tällä lähtee nälkä koko päiväksi ja tuskin on mikään kaloripommi:
150g keitettyä parsakaalta (esim.pakaste), 2 keitettyä kananmunaa, 150g raejuustoa ja 10cm pätkä tuorekurkkua. Tätä voisi syödä vaikka joka päivä!
Toisen lämpimän aterian jos tarvii niin knorrin tomaatti-basilika keitto, 170kcal se puolenlitran tetra (puolipakkausta on 1 annos)..
Näin :)
 
Näin
[QUOTE="nam";29027970]en varsinaisesti laihduta mutta tällä lähtee nälkä koko päiväksi ja tuskin on mikään kaloripommi:
150g keitettyä parsakaalta (esim.pakaste), 2 keitettyä kananmunaa, 150g raejuustoa ja 10cm pätkä tuorekurkkua. Tätä voisi syödä vaikka joka päivä!
Toisen lämpimän aterian jos tarvii niin knorrin tomaatti-basilika keitto, 170kcal se puolenlitran tetra (puolipakkausta on 1 annos)..
Näin :)[/QUOTE]

Jestas mitä mössöä :eek:
Mä en koskis tuohon pitkällä tikullakaan.

Vähähiilarisia ruokia on vaikka kuinka paljon, erilaiset salaatit, kasvikset, wokit, kukkakaalimuusi ja muut kuin perunamuusi yhdistettynä johonkin proteiiniin, perunattomat keitot jne. Mä en edes osaa muunlaista ruokaa enää tehdäkään, kun olen kohta kolme vuotta kokannut vhh-ruokaa. Tosin en kiinnitä ruuan kaloreihin huomiota, vaan makuun.
 
sä olet mössöä
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29027983:
Jestas mitä mössöä :eek:
Mä en koskis tuohon pitkällä tikullakaan.

Vähähiilarisia ruokia on vaikka kuinka paljon, erilaiset salaatit, kasvikset, wokit, kukkakaalimuusi ja muut kuin perunamuusi yhdistettynä johonkin proteiiniin, perunattomat keitot jne. Mä en edes osaa muunlaista ruokaa enää tehdäkään, kun olen kohta kolme vuotta kokannut vhh-ruokaa. Tosin en kiinnitä ruuan kaloreihin huomiota, vaan makuun.
haha :D samapa tuo toki mulle on :D kukkakaalimuusiko ei ole "mössöä"..? Voi reppana :)
 

Yhteistyössä