Ihanat ristiäistarjoilut Kaunis pieni elämä-Annella <3

  • Viestiketjun aloittaja "ella"
  • Ensimmäinen viesti
no huoh
Muistakaa ihmiset että ei blogin tarkoitus ole avata lukioille kaikkea jonkun perheen elämästä.. vain pinta raapaisua sitä arjesta mitä elävät.. uskon että tämänkin blogin kirjoittaja elää ihan normaalia perhe arkea johon kuuluu lasten kiukut ja vanhempien väsymys ja muut haasteet.. hän ei vain halua niitä tuoda blogissa esille.. kuka oikeesti haluaa lukea blogia jossa joku valittaisi koko ajan jne.. en minä ainakaan.. :)
Mä kyllä tykkään enempi blogeista, jossa se todellisuuskin tulee jotenkin läpi. Että voi olla kurjia päiviä ja kaikki ei meekään putkeen. Ei sen tarvi silti olla valitusta ja koko ajan.
Sulla on kaksi vaihoetoa, molemmat ääripäät näköjään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Halikatti
ohistelija
Mä kyllä tykkään enempi blogeista, jossa se todellisuuskin tulee jotenkin läpi. Että voi olla kurjia päiviä ja kaikki ei meekään putkeen. Ei sen tarvi silti olla valitusta ja koko ajan.
Sulla on kaksi vaihoetoa, molemmat ääripäät näköjään :)
Siksipä onkin mukavaa, että on olemassa blogeja joka lähtöön. Kun ei kenenkään ole pakko lukea blogeja jotka eivät itseään kiinnosta.
 
"vieras"
Mitä ihmeen mainontaa tää oikeen on? Tällä palstalla harvasepäivä mainostetaan tuota blogia. Oisko tasapuolisuuden nimissä nyt hyvä mainostaa muitakin? Vai maksetaanko teille tästä? Toivottavasti ette nyt ainakaan ilmaiseksi sitä tee..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24919050:
No eeeeiii ole :D
Tai ei ainakaan mun mielestäni ole. Valot ja varjot, tuuheat ripset.
Niin aivan. Ei kyllä ole meikkiä tuolla tytöllä. Omalla tytölläni on todella pitkät ripset, tummat vielä. Aika moni kyllä luullut, että hänellä on ripsiväriä. Tyttöni kertoi, että usein kysytään, et onko sulla ripsaria.

Harmi kun itellä ei ole sellaisia. Isän puolelta on ne saanut.
 
"harmaa"
Nojaa..eipä oo kummoset tarjottavat.Kakkukin on ihan kummallisen muotoinen.Saa olla ruokalautanen et tost saa kokonaisen palan.
Taitaakin olla parempi bloggaan ku leipoon.

Älkääkä erehtykö luuleen etten muuten pidä blogista, seuraan sitä kyllä.Ihan inspiksen takii
 
kukaan muu huomannut???
olen huomannut pitkään blogia seuranneena, että hän meikkaa lapsiaan kuviin...poikaansakin....
joskus joku olikin kommentoinut pojan ripsiä...no joo, ripsivärillä vahvistettuja, sen huomaa :)
 
"Minni"
Omalla tavallaan varmasti ihanaa elämää, mutta itse en lämpene moiseen täydellisyyteen... ja ei, en ole kade... ;)
Blogissa on paljon kauniita asioita, mutta toisaalta, niin paljon turhaakin krääsää. =)
Jo otsikon luettuani arvasin taas tämän. Annen elämä on hänen elämäänsä ja ei varmasti täydellistä.

Tuo blogi on -uskokaa tai älkää- pintaraapaisu hänen elämästään. Ei sitä kukaan muukaan kaikkea halua paljastaa tänne.

Joka tapauksessa: mukavaa nähdä se puoli Annesta, minkä hän bloginsa kautta meille julkaisee.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24918921]Isabel ja Annabel? Itse olisin käyttänyt enemmän mielikuvitusta, en olisi laittanut noin samanlaista nimeä. Mutta kukin tyylillään.[/QUOTE]
Sinun mielikuvituksesi rajoittuu siihen Jennica/Jannica -osastoon. Nuo Annen lasten nimet kuitenkin periytyvät suvusta ja ovat kauniita.
 
"vieras"
Minä tajuan, että tuo on vain pintaraapaisu heidän elämästään ja siinä näytetään heidän elämänsä vain tietyltä kantilta ja tietynlaisena. Heilläkin varmaan tukat räjähtäneenä paikat sekaisin, kun koko perhe on mahataudissa jne.

MUTTA se että ovat nuoria ihmisiä ja heillä on käytännössä "kaikki". Tuo ei edes ole heidän ensimmäinen talonsa ja ei ihan halpa pirtti puhumattakaan noista huonekaluista, astioista jne jne. Sairaalasta synnytyksen jälkeen tullessa otetussa kuvassa rouva näyttää paremmalta kuin minä itse suunnillen kahden tunnin laittautumisen jälkeen. :D Tai siis siltä itsestä tuntuu ainakin ja olen kuitenkin ihan hyvännäköinen ja kroppa kuosissa jne. Tosin ei heti synnäriltä tullessa ole sitä.
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";24919295]Jo otsikon luettuani arvasin taas tämän. Annen elämä on hänen elämäänsä ja ei varmasti täydellistä.

Tuo blogi on -uskokaa tai älkää- pintaraapaisu hänen elämästään. Ei sitä kukaan muukaan kaikkea halua paljastaa tänne.

Joka tapauksessa: mukavaa nähdä se puoli Annesta, minkä hän bloginsa kautta meille julkaisee.[/QUOTE]
Unohdin Riepun ja Savannan.
 
Mä kyllä tykkään enempi blogeista, jossa se todellisuuskin tulee jotenkin läpi. Että voi olla kurjia päiviä ja kaikki ei meekään putkeen. Ei sen tarvi silti olla valitusta ja koko ajan.
Sulla on kaksi vaihoetoa, molemmat ääripäät näköjään :)

Ai kauniit hetket ei ole todellisia?

Minä siivosin tänään talon läpikotaisin, ja leivoin sitten tuulihattuja suolaisella ja makealla täytteellä, ja katoin pöydän kauniisti. Lapsetkin oli kiltisti :D Jos olisin ottanut tästä hetkestä kuvan, ja toisesta hetkestä toisen kuvan ja liittänyt ne blogiini, sanoisitko että se ei ole todellista.

En tajua. Missä kurjuudessa ja liassa te oikein elätte, jos tuo on teistä kovinkin epätodellista? Meilläkin oli kesällä vaaleanpunainen ristiäiskakku, samalla päällysteellä, ja vaaleanpunaisia cupcakeja ja vaaleanpunaisia värilililjoja. Ja ihania koristeita. Eikö ollut todellista sekään?

Sitten kun ollaan oksutaudissa ja tapellaan miehen kanssa jostain remonttiin liittyvästä, niin sekö on (aaws :heart:) elämää se?
 
oivoi
Mä voin kyllä myöntää et jestas ku olen kade!! En varsinaisesti tosta talosta, tai hänen elämästään, mutta siitä miten hän osaa tehdä kodistaan niin kauniin ja olla itsekin niin kauhean kaunis. Mä pidän elämästäni ja kodistani, mutta kyllä mä toivoisin itsellänikin olevan tuollaista silmää, että osaisin tehdä kodista tuollaisen superkauniin niillä väreillä ja sillä tyylillä mistä itse pidän. Mut en mä osaa. Eikä mulla toisekseen kyllä ole rahaakaan paljoa, että voisin ostaa sitä mikä silmää miellyttää. Ja vielä vähemmän osaan itse muokata tavaroista mieleisiä.

Ihana koti, ihana nainen, ihanat lapset. Ja epäilemättä kaunis elämä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
"vieras"
[QUOTE="vieras";24919330]Sinun mielikuvituksesi rajoittuu siihen Jennica/Jannica -osastoon. Nuo Annen lasten nimet kuitenkin periytyvät suvusta ja ovat kauniita.[/QUOTE]

Tarkoitin kyllä sitä, että siskosten nimet ovat niin samanlaisia. Ja ei ole lapsieni nimet lainkaan tuota Jennica/Jannica osastoa. Aikas typerää edes väittää tuollaista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24919416]Tarkoitin kyllä sitä, että siskosten nimet ovat niin samanlaisia. Ja ei ole lapsieni nimet lainkaan tuota Jennica/Jannica osastoa. Aikas typerää edes väittää tuollaista.[/QUOTE]
Puhuin mielikuvituksestasi (tai sen puutteesta) - en lastesi nimistä.
 
"vieras"
olen huomannut pitkään blogia seuranneena, että hän meikkaa lapsiaan kuviin...poikaansakin....
joskus joku olikin kommentoinut pojan ripsiä...no joo, ripsivärillä vahvistettuja, sen huomaa :)
No eikä ole! Sillähän on kamera aina mukana, ei ne kaikki kuvat ole varta vasten lavastettuja! Olisko se isä ulkomaalaista syntyperää, kun on niin tumma ja ulkomaisesti kirjoitettu nimikin? Kyllä noin tummilla vanhemmilla on luonnostaan tummat ja tummaripsiset lapset!

Ihana blogihan se on :) ja plussaa siitä, että heillä on niin paljon tavallista, tavallisia huonekaluja, vaatteita, arkea =) sieltä saa kivoja vinkkejä omaan sisustukseensa. Vaikka tokihan on myös paljon erikoista mausteena, eikä mulla olis rahaa niin hienoon kokonaisuuteen, mutta paljon ne on saaneet myös mielikuvituksella aikaan edullisesti.
 

Yhteistyössä