Ihania hiusmalleja ja todella paljon erilaisia.. sis linkin

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Löytyi japanilaiset sivut, joilla on lyhyellekin tukalle melkein 2000 erilaista mallia.. jos tuolta ei löydy mieleistä, niin mistä sitten...? Itsellekin löytyi juuri sopiva tuolta =)

http://www.rasysa.com/pkg/style/length/short/?page=19

Sivut tosiaan japania tai jotain muita ihme merkkejä täynnä, mutta kun klikkailee, niin alkaa löytymään vaikka mitä =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitti, tosi kivoja ja paljon mistä valita! Tuolla vierähtääkin tovi!
Olepas hyvä vain =). itse olen tuolla kaksi iltaa malleja kattellut ja nyt malli selvillä.. Tämä on tosiaan sellainen sivu, joka kannattaa laittaa kirjanmerkkeihin..
 
Yllättynyt
No johan nyt, nuo Japanilaiset sivuthan ovat aivan uskomattomat! Aivan unelmieni täyttymys! Yleensä löytyy vain kaikkia maailman epäluonnollisimpia kampauksia, mutta nämä ovat täysin luonnollisia, joka ikinen ; ). Mittavat kiitokset sinulle, (vieras)! Ja hyvää kesää kaikille! : )

P.s. Olen 14 vuotta.
 
Paksukuontaloinen 48 v.
Eipä olisi voinut löytyä sopivampia sivuja, sillä olen vahvahiuksinen suomalainen, ja minun on ollut aina vaikeuksia löytää eurooppalaisista kuvastoista malleja, joista olisin voinut selittää kampaajille haluamaani mallia. Japanilaisillahan on todella vahvat hiukset, ja vaikka täällä ei ole varsinaisia leikkausohjeita ammattilaisille, niin luulisi heidän sentään saavan jotain vinkkiä kuvista. Näillä sivuilla malleista on oikein runsaudenpulaa! Olen menossa vasta sivulla 15 ja olen kopioinut jo 31 mallia omiin kuviin tarkempaa tarkastelua varten. Printtaan niistä sitten sopivimmat ensi tiistaiksi, jolloin minulla on meno hiusmallini uudistukseen. Jippii, sattuipa napakymppi! Mistä ihmeestä kaivoitkin nämä sivut, maaliskuinen vieras? Kiitos Sinulle!
 
jess
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Löytyi japanilaiset sivut, joilla on lyhyellekin tukalle melkein 2000 erilaista mallia.. jos tuolta ei löydy mieleistä, niin mistä sitten...? Itsellekin löytyi juuri sopiva tuolta =)

http://www.rasysa.com/pkg/style/length/short/?page=19

mä löysin kans tuolta ku aikani kattelin ihania ;) olin ettiny jo vuoden uusia hiuksia nyt löyty
 
tietämätön
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitti, tosi kivoja ja paljon mistä valita! Tuolla vierähtääkin tovi!
Olepas hyvä vain =). itse olen tuolla kaksi iltaa malleja kattellut ja nyt malli selvillä.. Tämä on tosiaan sellainen sivu, joka kannattaa laittaa kirjanmerkkeihin..
miten nää saa laitettuu kirjanmerkkeihin??
 
lipa-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Löytyi japanilaiset sivut, joilla on lyhyellekin tukalle melkein 2000 erilaista mallia.. jos tuolta ei löydy mieleistä, niin mistä sitten...? Itsellekin löytyi juuri sopiva tuolta =)

http://www.rasysa.com/pkg/style/length/short/?page=19

Sivut tosiaan japania tai jotain muita ihme merkkejä täynnä, mutta kun klikkailee, niin alkaa löytymään vaikka mitä =)
^^ mis pitkät mallit? en löytäny ku ison kasan lyhkäsiä ; (
 
Hiusbongaaja (vierailja)
kiitos suuresti, bongasin sieltä 3 ihanaa hiusmallia ja valitsin tietenkin parhaan ja kävinpä juuri eilen parturissa:DSielläpä se ilta sujuu rattoisasti, kun miettiikin jo seuraavaa hiustyylia:DEn oisi edes uskonut että osaan Japania, kun klikkasin ensimmäistä kertaa sieltä aivan randomilla, niin heti osui oikeaan (yritin etsiä pitkille hiuksille hiustyylejä) Ja siinä heti osui silmään unelmien hiustyyli:D


P.S. Olenkin vasta 16 vuotta:D
 
Söps
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitti, tosi kivoja ja paljon mistä valita! Tuolla vierähtääkin tovi!
Olepas hyvä vain =). itse olen tuolla kaksi iltaa malleja kattellut ja nyt malli selvillä.. Tämä on tosiaan sellainen sivu, joka kannattaa laittaa kirjanmerkkeihin..
miten nää saa laitettuu kirjanmerkkeihin??
Ihan helposti painat vain hiirestä vasenta nappia ja sit lisää kirjanmerkkeihin :)
 

Yhteistyössä