Ihania hiusmalleja ja todella paljon erilaisia.. sis linkin

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
taapero
noi on hienoja mulla on viikon pääst parturi ja en oikeen tiiä millaset laitatan mulle varattiin aika leikkaukseen ja raitoihin en oo varma enää ees raidoista oon sellanen omena ja pääkin on pyöree voisko joku ehdottaa jotai tyylejä? :/ :)
 
öö..
Jos haluutte pitkiä hiustyylejä kattoo siel japanin kielisillä sivuilla ni muuttakaa toi linkki tällaseks : http://www.rasysa.com/pkg/style/length/long :) mulla ainakin toimi (en tiä tuliko tosta linkki vai ei mut ihan sama ja en sit jaksa korjata kirjotusvirheitä ;D)
 
"apua"
joskus tulee järkytyksenä millainen ummikko hiusasioissa olen. en nimittäin näe suuressakaan osassa noista mitään eroa, ja aika harvassa ihmeempää kampausta tai leikkausta kuin kammatut/kihartimella pyöräytetyt suorat hiukset :D
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"shiny"
Ihana sivusto tuo rasysa! En löytänyt mistään muualta mitään läheskään haluamaani, mutta tuolta löytyi jopa todella monta vaihtoehtoa. Toivotaan vaan että kampaaja osaa sitten leikata mulle sellaisen.
 
Klazukka
oon 13.w ja ihan just 14, ja mul on luonnon kiharat hiukset. ni sopiiko noi rasysa.com hiustyylit luonnonkiharalle. ja onks ees yhtä otsatukkaa luonnon kiharalle hiuksille jota ei tarvis aina suoristaa. ärsyttää ku luonnon kiharalle hiuksille ei yleensä voi leikata otsista.
 
minä outo tyyppi
Apuuaaa! punanen sopii ja blondi myös ei löydy oikeaa väriä kaupasta myös on apua tarpeen puinasta etin ois kirkkaan punanen olkapäille hiuksiin lyhyt... siin pieni runollinen apua runo seuraava viesti oudolta tyypiltä on jatko osa joka kertoo miten saada punainen tukka olkapäille hapsutettu sivuun edestä leikattu :)
 

Yhteistyössä