Ihania suklaakeksejä

  • Viestiketjun aloittaja Nellineilikka
  • Ensimmäinen viesti
apuja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
Nostanpa.

Mulla ei oo tuota fariinisokrua.Eli jääkö pelkäksi haaveeksi noi keksit?
Käyköhän tummasuklaa noihin,kun ois tuolla kaapissa pari jämälevyä.
laitat tavallista sokeria ja mikä tahansa suklaahan tuohon käy, on ihan syöjän mausta kiinni!
:) kiitos
 
kreisimummuXD
hyvä murskaamistekniikka on kun laitat suklaan pakastepussin sisään ja hakkaat sitä puisella keittiönuijalla. suklaa sulaa ihanasti keksien keskelle. kun keksit ovat jäähtyneet lämmin suklaa maistuu mainiolle. Toinen muna auttoi vaahtoutumaan. Lisäsin joukkoon pienen määrän hunajaa, ja pyöritin siitä pienen sydämen joka osoittaa, että tein sen rakkaudella. Laitoin myös 50g voita lisää sekaan, koska taikina näytti todella kuivalta. Siitä pitkä miinus tuon oheisen reseptin tekijälle. Minä olen nähnyt sen verran maailmaa, että tiedän, miltä keksitaikinan pitäisi näyttää!!!!!!!!!!!!!! Å HELVETE!!!! Suosittelen, tämä maistuu pikkuruisiinkin suihin, mutta he eivät tykänneet alkuperäisestä versiosta. Piti vähän muutella, että se maistui edes paskaakin paremmalle................ XDXXDXDXDXD
 
kreisimummuXD
Ainiin unohdin mainita äsköisessä kirjeessä muutamia pikku lisäyksiä. Lisäsin vähän keinotekoista väriainetta tuohon torttuun sillä se näytti aivan kamelin paskalta!!!!!!!!! Kekseistä kannattaa tehdä pieniä ja pellille kannattaa laittaa vähän taikinaa, sillä teillä kokemattoneemmilla saattaa käydä niin, että se taikina leviää pellille ja siitä tulee yksi mannerlaatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kannattaa lisätä maitoa, te juniorit kun ette osaa mitäänXDXDXDXDXDXDXDDXDXXDXDXD!!!!!! Meidän pikku juniorit rakastivat keksejä enemmän kun siihen lisättiin maitoa!!!!!!!!XDXDXDXDXDXDXDXDXD
 
pikku tytön tylleröinen():-)
Terve():) Mummolleni vastaan, tuolle kreisimummulleXDpa vastaan. Kekseistä tuli mainioita():) Niin tosiaan, niistä tuli mainioita():)

Ystävällisin rakkain terveisin: pieni tytön tylleröinen():)

ps. kekseistä tuli mainioita!!!
 
tykkäätästä ():-)
Voihan, mihin maailma on mennyt kun mummot vastaavat karkealla kielellä ja käyttävät XD:tä. Voihan kauhistus. Luulempa tosiaan, että tuon viehättävän muorin tunnen. Naapureita ollaankin(ko). Kirjoitta terveisiä lähettäen (todella ystävällisiä)

tv. ole kaveripiirisi ensimmäinen, joka tykkää tästä.
 
pusipusi ihkuuuuuuuX
Olen kuullut tästä ennenkin():)
mahdotonta MISSÄÄÄÄÄÄÄNNN muualla ei ole ollut tätä. valehtelet, tiedän sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 -.-'''--.--'''---.----''----...----- Y_________________________________________________Y saakelin valehtelija, vituttaa suorastaan tuollaset vALEHTIJAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-.-.-.-.-.-.-.-.-.- saatanansaatana





?;;;;;;::::TEINIXTYTTÖX (TYTTÖX JOKA KIROILLA, GRRRR-RRRR (|)
 
keksihirmu
Tein tolla reseptillä keksejä ja hyviä tuli!:) laittaisin itse kyllä enemmän suklaata kun ei ne väriltään ollut mitään suklaakeksien näköisiä, oli aika vaaleita.
 
keksihirmu
Edelleen kiinnostunut millasena nuo laitetaan uuniin,palloina,lättyinä?Isoneeko ne hulluna?

t.Ei kokemusta kekseistä
Kannattaa muotoilla ihan sen muotoseksi millaisiksi haluaa niiden tulevan, itse tein hieman alle 1 cm paksuisia ja aika isoja

Ja ne sit levii jonkun verran että kannattaa jättää tilaa niiden väliin

+ kannattaa laittaa enemmän suklaata kuin reseptissä
 

Yhteistyössä