ihastunut playeriin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hirvee tunne.
Haluaisin eroon tunteista ja tiedostin alusta asti miehen taustat. Silti oon nyt tässä tilanteessa :(
Parilla ekalla tapaamisella ei tuntunut erityisemmin missään mutta nyt olin miehen luona yötä ja kolahti...
Kertokaa vinkkejä miten unohtaa ihminen.
 
beenthere
Katso mitä tapahtuu. Itse haluan tietää onko juttu kahdenvälinen vai onko mies monen kanssa. En kestäny. Helpotti kun sai tietää että ei halua olla mun kans. Tai sitten olin liian innokas sen makuun..eli oltiin liian erilaisia muutenkin. Se oli liian estynyt ja pelkäsi menettävänsä kasvonsa kaikessa. Oli reissutyös, joten luottoa ei senkää puolesta. Nopeasti pääsi yli.
 
Katso homma loppuun, mutta heti kun alkaa vaikuttaa siltä ettei mies ole yhtä kiinnostunut sinusta kuin sinä siitä, niin osta se jätskipönikkä ja itke pois systeemistä.

Sanon tämän siksi, että yksi melkein nelikymppinen tuttu vannoutunut pelimies muutti kurssinsa täysin löydettyään sen oikean. Muuttui kuin salamaniskusta kunnon aviomieheksi, vaikka oli pari vuosikymmentä ollut täysin jotain muuta. Mutta sen huomaat kyllä jos näin tapahtuu, se ei jää arvailujen varaan.
 
vierailija
Katso homma loppuun, mutta heti kun alkaa vaikuttaa siltä ettei mies ole yhtä kiinnostunut sinusta kuin sinä siitä, niin osta se jätskipönikkä ja itke pois systeemistä.

Sanon tämän siksi, että yksi melkein nelikymppinen tuttu vannoutunut pelimies muutti kurssinsa täysin löydettyään sen oikean. Muuttui kuin salamaniskusta kunnon aviomieheksi, vaikka oli pari vuosikymmentä ollut täysin jotain muuta. Mutta sen huomaat kyllä jos näin tapahtuu, se ei jää arvailujen varaan.
Olen tavannut miehen äidin ja veljen. Ja ihan avoimesti mies minua pussaili ja silitteli heidän aikanaan. Lisäksi sanoi ettei pistä vastaan jos haluan tulla hänen luokseen useamminkin. Illalla kun olin lähtenyt hänen luotaan päivällä laittoi viestin että oli kuulemma tosi kivaa kun olin siellä.
Tiedän vain että miehen ulkonäöllä hän voi pyörittää melkein ketä tahansa. Eri asia on mitä hän hakee. Sanoi kyllä että on saanut kännisäätämisestä tarpeekseen ja haluaisi tutustua ihan tosissaan. En vaan pysty uskomaan ja olen varautunut kokoajan.
 

Yhteistyössä