Iltaa ihanaiset!!!

Iltaa. Päivystän täällä X asti. Viime yön nukuin huonosti, saa nähdä onko tämä yö edellisen toisinto.
Pitää varmaan yöllä nousta katsomaan Salaiset Kansiot, kun viime yönä en viitsinyt, vaan yritin sinnillä nukahtaa.
 
muistatko
Ei ole riippuvainen päivän viimeisen aterian syönnin ajankohdasta:(
No kokeilepa syödä ne ainoat hiilarit illalla, mut ei mitään suolaista, ettei ala janottamaan ja juoksuttamaan wc:ssa. En tiedä, mistä johtuu, mutta teelusikallinen luomuhunajaa tai omena - niin pienellä määrällä se sit tulee, kun on tarpeeksi väsy valmiiksi. Tilliä sanoivat farmi-ohjelmassa, mut olisko kalakeitto sit hyvä iltapala?

Uudenkuun aika vaikuttaa samaan tapaan kuin täysikuu: tulee toimeen vähemmällä unella - siksi tämä neuvo ei välttämättä toimi muutamaan päivään, mut mulla toimii:)
 
No kokeilepa syödä ne ainoat hiilarit illalla, mut ei mitään suolaista, ettei ala janottamaan ja juoksuttamaan wc:ssa. En tiedä, mistä johtuu, mutta teelusikallinen luomuhunajaa tai omena - niin pienellä määrällä se sit tulee, kun on tarpeeksi väsy valmiiksi. Tilliä sanoivat farmi-ohjelmassa, mut olisko kalakeitto sit hyvä iltapala?

Uudenkuun aika vaikuttaa samaan tapaan kuin täysikuu: tulee toimeen vähemmällä unella - siksi tämä neuvo ei välttämättä toimi muutamaan päivään, mut mulla toimii:)
En tiedä uskallanko kuuriluonteisesti alkaa ottamaan kumpaakaan artikkelia. Mulla on jotain allergian tapaista ja nuo molemmat aiheuttavat jotakin hengenahdistusta, mikä tulee ilmi kutittavana yskänä.

*muoks* ja sokeripitoiset tuppaavat närästämään, kun mulla on refluksivaivaa, niin voi olla korvennusta odotettavissa, jos kovin hiilihydraattipitoista illalla nautiskelee.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä