Iltaa :-)

Onko koko Suomessa myrskyä vielä? Mulla koht lennot takaisin, toisaalta kivaa välillä taas päästä kylmään, kun täällä liian kuuma ja väsyttää sen jo takia hirveästi. Muutenkin mun yöunet max 4-5 tuntia, milloin töissä ja milloin muuten vaan matkalla :D. Kävin muutama tuntia sitten hieronnassa, jaksan sitten taas ostokset kantaa Suomeen....Mitä muut palstalaiset?
 
9mmm
Onko koko Suomessa myrskyä vielä? Mulla koht lennot takaisin, toisaalta kivaa välillä taas päästä kylmään, kun täällä liian kuuma ja väsyttää sen jo takia hirveästi. Muutenkin mun yöunet max 4-5 tuntia, milloin töissä ja milloin muuten vaan matkalla :D. Kävin muutama tuntia sitten hieronnassa, jaksan sitten taas ostokset kantaa Suomeen....Mitä muut palstalaiset?
iltaa tänään oli kyl isompaa myrsky yet meians lasit prvekkeelta tippuu mut nyt rauahllista :)..
syön tässä karkkia jota sai neilen ja kirjottlen siellä sun tällä ja lueskelen kaikkea taas ..
mistä päin oot tulossa?
 
Mitäs kaikkea oot puuhaillut siellä muutakui ntöitä ? kerkesikkö käyään muotinäytöksissä milanossa?
Shoppailin kun hullu, kaikki mun lemppikaupat käytty läpi ja löysin kaikkia mitä halusin :). Paras ostos apple hermes, sen halusin jo kauan, mutta ikinä ei ollut aikaa tällä päin hermeksillä käydä, toki muutakin kivaa...Venetsiässä olin, museoissa Milanossa, Firenzessa, paitsi tällä päin muutenkin usein. Ruoat tietysti yritin maistaa parhaimmaat :D, ajelu ja niin edelleen.
 
9mmm
Shoppailin kun hullu, kaikki mun lemppikaupat käytty läpi ja löysin kaikkia mitä halusin :). Paras ostos apple hermes, sen halusin jo kauan, mutta ikinä ei ollut aikaa tällä päin hermeksillä käydä, toki muutakin kivaa...Venetsiässä olin, museoissa Milanossa, Firenzessa, paitsi tällä päin muutenkin usein. Ruoat tietysti yritin maistaa parhaimmaat :D, ajelu ja niin edelleen.
onko toi hermes joku puhelin? millasia museoita siellä oli?
 
vierailija Balla
No kyllä tulee täyttä shittii vuodesta toiseen ja eikun sakenee. Torin kello ja kirkko.. se on totaniiku katedraali! Jos sen mestan on joskus sillee elävänä nähnyt, niin ei tule sana kirkko edes mielee. Käväistä Firenzessäkin vähätotaniis museoissa? niikuettämitä? Jos olisit ikinä siellä käynyt, niin tajuisit, että siellä ei vain kävästä museoissa. Siellä menee viikko, ja pisin aika jonottaen muiden taidenälkäisten kanssa vesipulloja jaelle.. Sit toi eilinen juttu, jos Muumi oli tullut junalla keskiyöllä Venetsiasta, niintota... Milanoon ei kulje työjunia Venicestä. Ilta kymmenen tienoilla viimeinen, ja seuraava vasta aamusta kuuden maissa. Yritä keksiä joskus edes uskottavia juttuja, tai sano suoraan, että tänään kuvittelin, että...
 
No kyllä tulee täyttä shittii vuodesta toiseen ja eikun sakenee. Torin kello ja kirkko.. se on totaniiku katedraali! Jos sen mestan on joskus sillee elävänä nähnyt, niin ei tule sana kirkko edes mielee. Käväistä Firenzessäkin vähätotaniis museoissa? niikuettämitä? Jos olisit ikinä siellä käynyt, niin tajuisit, että siellä ei vain kävästä museoissa. Siellä menee viikko, ja pisin aika jonottaen muiden taidenälkäisten kanssa vesipulloja jaelle.. Sit toi eilinen juttu, jos Muumi oli tullut junalla keskiyöllä Venetsiasta, niintota... Milanoon ei kulje työjunia Venicestä. Ilta kymmenen tienoilla viimeinen, ja seuraava vasta aamusta kuuden maissa. Yritä keksiä joskus edes uskottavia juttuja, tai sano suoraan, että tänään kuvittelin, että...
Mikä torin kello? :LOL:
Kymmeneltä? Viimeinen juna kun lähtee 19.50 :sick:. Olisi kivaa jos kymmeneltä, kun en kerenyt yhdellä toisella venellä olla.
 
No just se, viimeinen juna, joka on kymmenen maissa täällä Milanossa. Ja Venetsiassa ei OLLA Veneellä, vaan ne on siirtoveneitä vesibusseja kanavalaitureiden - asemien välillä. Stupid.
Tarkoitatko tämä kello, miten sä sen kutsut ;)
http://aijaa.com/sDluM0
sorry retusoin naamani niin et pääse vielä haukkumaan, yritän vaan tuoda sinulle hyvät unet.
Mikä ero on siirtovenellä ja venellä? Hmm... Tietysti ne on heille siellä busseja, vaikka oikein bussejakin sinne tulevat kans, lentokoneita ja juniakin jopa. Onneksi olen stuped, se kai varma tarkoittaa jotain hyvää :)?
 
9mmm
hieno kuva oot se hullu pulu lady siit yksin kotona ykkösest nytten :D.

onko noi ne kenät mitä ostit kolmee eri väristä mut samaa paria kuiteskin?.
sopiiko noi hyvin ku ntossa näyttää et nilkat jää tyhjään et onko hyvät kävellä?.

vähän omituisen malliset kyl
 
hieno kuva oot se hullu pulu lady siit yksin kotona ykkösest nytten :D.

onko noi ne kenät mitä ostit kolmee eri väristä mut samaa paria kuiteskin?.
sopiiko noi hyvin ku ntossa näyttää et nilkat jää tyhjään et onko hyvät kävellä?.

vähän omituisen malliset kyl
Mä olen itse pienikokoinen ja mulle ne näyttää niin kuin olisi koko 45 :D, vaikka mun koko on 36. Juu näissä kivaa kävellä. Just pitkiä matkoja kun jalat ei hikoilee, siksi täst merkistä pidän...
 

Yhteistyössä