Immonen-kohu alkaa mennä yli

  • Viestiketjun aloittaja perk
  • Ensimmäinen viesti
perk
Kansanedustaja siis tuo facessa esille samaa agendaa, jota on ajanut eduskunnassa jo yli neljä vuotta, ja sävyttää sitä taisteluretoriikalla (sitähän ei kukaan muu koskaan politiikassa käytä). Ja nyt ollaan vaatimassa tuomitsemista, irtisanoutumista, pahoittelua, rikostutkintaa, oikeuskanslerin tutkintaa ja eroa puolueesta. Järjestetään marssia ja mielenosoitusta ja lehdistö uutisoi päivätolkulla ulkomaita myöten.

Koskahan tämä myrsky vesilasissa rauhoittuu?
 
  • Tykkää
Reactions: Huppis
vierailija
Ei se ihan muutamaan päivään rauhoitu, kun tällä tavalla kerta on vauhtiin päästy.

Jos taas ajatellaan pidemmälle tulevaisuuteen, niin maahanmuutokriittiset vs. suvaitsevaiset -taisto tulee vaan kärjistymään. Suomessa ja varsinkin suomalaisten asenteita voimakkaasti muokkaavassa Ruotsissa maahannmuuttokriittisten määrä on voimakkaassa kasvussa, mikä tekee suvaitsevaisista entistä epätoivoisempia ja kaikkein kovimmatkin keinot ollaan valmiita käyttämään monikulttuurisen unelman pelastamiseksi. Esimerkiksi ruotsidemokraatit tulevat jo tämän vuoden puolella olemaan gallupkannatukseltaan Ruotsin suurin puolue monien gallupyritysten tutkimuksissa, mikä aiheuttaa ennennäkemätöntä paniikkia heijastuen myös Suomen puolelle ja suhtautumiseen perussuomalaisiin.
 
vierailijappa
Eiköhän tuo lopulta pääty puolueen jakautumiseen. Halla-ahosta voisi tulla maahanmuuttokriittisen puolueen johtaja. Suomessa on valtavasti ihmisiä, jotka haluavat hillitä maahanmuuttoa, kuten elintasopakolaisuutta, sen tuomien mm. kulttuurisista ja uskonnollisista eroista johtuvien ongelmien takia.

Peruusuomalaisethan ovat jo pettäneet kaikki vaalilupaksensa. Kreikkaa tuetaan, köyhiltä riistetään, autovero piti poistua kokonaan ja ilman kompensointia muilla maksuilla jne. Maahanmuuttokriittisyys on ainoa hyvä asia, joka on ollut perussuomalasten agendassa. Nyt sekin on haalistunut.
 
vierailija
Eiköhän tuo lopulta pääty puolueen jakautumiseen. Halla-ahosta voisi tulla maahanmuuttokriittisen puolueen johtaja. Suomessa on valtavasti ihmisiä, jotka haluavat hillitä maahanmuuttoa, kuten elintasopakolaisuutta, sen tuomien mm. kulttuurisista ja uskonnollisista eroista johtuvien ongelmien takia.

Peruusuomalaisethan ovat jo pettäneet kaikki vaalilupaksensa. Kreikkaa tuetaan, köyhiltä riistetään, autovero piti poistua kokonaan ja ilman kompensointia muilla maksuilla jne. Maahanmuuttokriittisyys on ainoa hyvä asia, joka on ollut perussuomalasten agendassa. Nyt sekin on haalistunut.
Soinilaisilla ja halla-aholaisilla on sen verran paljon voitettavaa yhteistyössä, että jakautumista tuskin tapahtuu. Erikseen molemmat olisivat paljon heikompia.

"Vaalilupausten rikkominen" taas on normikäytäntö hallitukseen mennessä. Kukaan ei saa omaa puolueohjelmaansa toteutettua 1:1 jollei sitten ole saanut yli 50% äänistä vaaleissa.
 
vierailijakökkö
erinäisiä nettipalstoja seuranneena niin näyttäis enemmän Immosen puolustelijat näitä avauksia-ja sitä kautta huomiota asialle- tekevän kuin sellaiset jotka on erimieltä ko hemmon kanssa.
 
vierailija
erinäisiä nettipalstoja seuranneena niin näyttäis enemmän Immosen puolustelijat näitä avauksia-ja sitä kautta huomiota asialle- tekevän kuin sellaiset jotka on erimieltä ko hemmon kanssa.

Luultavasti, koska mulla ei ole koko kohusta edes hajuakaan. Enkä todellakaan tajua persuja ja niiden ahdistusta, Suomessa on tiukka maahanmuuttopolitiikka. Ihmetyttää kun nämä ei edes tajua sitä, ja ruotsista vaan vollotetaan. :)
 
Pin
En oikein vieläkään tahdo käsittää, mistä moinen kohu edes lähti? En nähnyt siinä tekstissä mitään niin ihmeellisen uutta ja yllättävää, että olisin tukehtunut pullaani.

Samantapaista tyyliä käyttävät vähän jokaisessa puolueessa huudellessaan omia mielipiteitään sotilaalliseen sävyynsä, mutta nyt oli jotenkin erityisen hirvittävää sitten kun tältä kantilta asiasta huudeltiin, okei...
 
Mota Olle i grind
Varför denna uppståndelse?

I Malmö (med en massa problem) är det vanligaste namnet på nyfödda pojkar Mohammed.
Man måste ju vara blind/döv/infantil om man inte förstår vart riktningen går.

För Finlands del går allting långsammare. Kanske bra så.
Redan för 5 år sedan sade Angela Merkel: "multikulti ist absolut gescheitert".
Omöjligt att missförstå.


Att bygga staket runt sin egen sandlåda "modell Soini" är heller inget gångbart recept.

Ber om ursäkt för att ha skrivit på svenska. Min finska är för dålig för att kunna uttrycka mig korrekt.
 
Olen varma, että kaikki poliitikot jotka nyt tuomitsevat Immosen ajatukset ja sanat, ovat sisimmässään samaa mieltä ja salaa ihailevatkin hänen rohkeuttaan. Ei tietenkään kaikki poliitikot. Itse en ole mikään persujen kannattaja ja äänestäjä, mutta kyllä paljon samoja ajatuksia on. En itsekään voi ymmärtää sitä, että jokin monikulttuurisuus juurtuisi sovulla maahamme. Ei se ole missään muussakaan maankolkassa sitä tehnyt.
Sipiläkin tuomitsee ja itse on kovasti kuitenkin vastaan Suomen ruotsinkielisten kulttuuria ja heidän oikeuksiaan. No, ne oikeudet kyllä ovatkin hieman liikaa.
 
Olen varma, että kaikki poliitikot jotka nyt tuomitsevat Immosen ajatukset ja sanat, ovat sisimmässään samaa mieltä ja salaa ihailevatkin hänen rohkeuttaan. Ei tietenkään kaikki poliitikot. Itse en ole mikään persujen kannattaja ja äänestäjä, mutta kyllä paljon samoja ajatuksia on. En itsekään voi ymmärtää sitä, että jokin monikulttuurisuus juurtuisi sovulla maahamme. Ei se ole missään muussakaan maankolkassa sitä tehnyt.
Sipiläkin tuomitsee ja itse on kovasti kuitenkin vastaan Suomen ruotsinkielisten kulttuuria ja heidän oikeuksiaan. No, ne oikeudet kyllä ovatkin hieman liikaa.
Kysehän ei ole siitä juurtuuko monikulttuurisuus vai ei.
Avoimen rasismin ja fasismin ei tarvitse juurtua. Ei ainakaan eduskuntaan ja hallituspuolueeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Fukitol
vierailija
Olen varma, että kaikki poliitikot jotka nyt tuomitsevat Immosen ajatukset ja sanat, ovat sisimmässään samaa mieltä ja salaa ihailevatkin hänen rohkeuttaan. Ei tietenkään kaikki poliitikot. Itse en ole mikään persujen kannattaja ja äänestäjä, mutta kyllä paljon samoja ajatuksia on. En itsekään voi ymmärtää sitä, että jokin monikulttuurisuus juurtuisi sovulla maahamme. Ei se ole missään muussakaan maankolkassa sitä tehnyt.
Sipiläkin tuomitsee ja itse on kovasti kuitenkin vastaan Suomen ruotsinkielisten kulttuuria ja heidän oikeuksiaan. No, ne oikeudet kyllä ovatkin hieman liikaa.
Mainitsepa yksi toimiva monokulttuuri.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol
En ole kohua seurannut kesälomalta, mutta google auttoi.
Täydellisen noloa sontaahan tuo Immosen ulostus on, kohu ihan ansaittua. Miten muuten sopii "tosisuomi"ajatteluun englanninkieli?! Eikö se ole petturimaista kirjoittaa heti monikulttuurisesti, kun käy sotaa monikulttuuria vastaan omien "taistelutoverien" kanssa. :LOL:
Viina on viisasten juoma.

90% kaikesta mitä on tässä maassa, on kulkeutunut muista kulttuureista. Hyvä niin.
Sellaista monokulttuuria, josta Immonen fantasioi nyrjähtäneessä päässään, ei ole koskaan ollut olemassa, eikä tule onneksi olemaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Olen varma, että kaikki poliitikot jotka nyt tuomitsevat Immosen ajatukset ja sanat, ovat sisimmässään samaa mieltä ja salaa ihailevatkin hänen rohkeuttaan. Ei tietenkään kaikki poliitikot. Itse en ole mikään persujen kannattaja ja äänestäjä, mutta kyllä paljon samoja ajatuksia on. En itsekään voi ymmärtää sitä, että jokin monikulttuurisuus juurtuisi sovulla maahamme. Ei se ole missään muussakaan maankolkassa sitä tehnyt.
Sipiläkin tuomitsee ja itse on kovasti kuitenkin vastaan Suomen ruotsinkielisten kulttuuria ja heidän oikeuksiaan. No, ne oikeudet kyllä ovatkin hieman liikaa.
:poop:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En ole kohua seurannut kesälomalta, mutta google auttoi.
Täydellisen noloa sontaahan tuo Immosen ulostus on, kohu ihan ansaittua. Miten muuten sopii "tosisuomi"ajatteluun englanninkieli?! Eikö se ole petturimaista kirjoittaa heti monikulttuurisesti, kun käy sotaa monikulttuuria vastaan omien "taistelutoverien" kanssa. :LOL:
Viina on viisasten juoma.

90% kaikesta mitä on tässä maassa, on kulkeutunut muista kulttuureista. Hyvä niin.
Sellaista monokulttuuria, josta Immonen fantasioi nyrjähtäneessä päässään, ei ole koskaan ollut olemassa, eikä tule onneksi olemaan.
"90% kaikesta mitä on tässä maassa, on kulkeutunut muista kulttuureista. Hyvä niin." - Tykkäät siis siitä, että raiskaukset ja terrorismi lisääntyvät?
 

Yhteistyössä