Isänpäiväruno

  • Viestiketjun aloittaja "Äippis"
  • Ensimmäinen viesti
"mummimamma"
Kyllä mä kakkupohjan tein miesystävälleni ja hänen lapset sitten täytti ja koristeli sen. Ja suklaarasian vielä tyynyn alle pujotin. Ja tuntui tykkäävän .... Ei kait liikaa voida huomioida ketään oli ne sitten tänäkin päivänä kenen isiä hyvänsä.
 
"Maisuli"
[QUOTE="Alexandra";25013842]Isäni on kalamies vailla vertaa,
hän kätevästi kuhat, muikut perkaa.
Joka kalareissu ei tartu koukkuun hauki,
vaikka vaanis kalamies tarkkaan suu
ja silmät auki.
Silloin voi vaikka säilykelohipurkin avata
ja maistaa,
tai paremmalta kalareissulta
jäljelle jääneet ahvenet voissa paistaa.


Hyvää isänpäivää rakkaalle iskälle![/QUOTE]

Hyvä runo isälleni, joka harrastaa innokkaasti kalastusta. Kiitos :)
 
Pikkukil
Isämme paras on maanpäällä.Kauniimpaa karkin syöjää maailmas ei ookkaan ei pese hampaita oma tahto on vielä ainakin nauti hetket isäsi kanssa kun sitä hän vähiten odottaa Hyvää isänpäivää Toivottaa:pikku koulun oppilaat 5-6.lk
 
Keravantyttö
Vaimon tai naisystävän ei kuulu laittaa isänpäiväkorttia/runoa miehelleen. Sen tekevät vain lapset omalle isälle. Runosi on ihan ok, mutta omalle isällesi se ei sovi, ainakaan ensimmäinen lause. Hyvää isänpäivää.
 
"äiti ja tytär"
Alkuperäinen kirjoittaja Keravantyttö;27480699:
Vaimon tai naisystävän ei kuulu laittaa isänpäiväkorttia/runoa miehelleen. Sen tekevät vain lapset omalle isälle. Runosi on ihan ok, mutta omalle isällesi se ei sovi, ainakaan ensimmäinen lause. Hyvää isänpäivää.
eipäs äidit sitten äitienpäivänä vaadita isiltä niitä kukkia ja lahjoja ja huomiota jos isätkään ei sitä ansaitse omalta puolisoltaan isänpäivänä!!
 
tytär18v
Alkuperäinen kirjoittaja Keravantyttö;27480699:
Vaimon tai naisystävän ei kuulu laittaa isänpäiväkorttia/runoa miehelleen. Sen tekevät vain lapset omalle isälle. Runosi on ihan ok, mutta omalle isällesi se ei sovi, ainakaan ensimmäinen lause. Hyvää isänpäivää.
Siis mitä ihmettä? Tuliko joillekkin ollekkaan mieleen, et ilman niitä äitejä, oli ne sit vaimoja tai naisystäviä, niin miehet ei olis isiä kenellekkään, joten eiköhän äidit, naisystävät tai ketkä vaan voi isejä onnitella isänpäivänä? Ei voi muuta sanoa kun että on oikeasti idioottimainen ajatustapa.
 
"Kille"
Kiitos sulle äitini Sanna, että annoit isäni sua kerran autossa panna. Kiitos siitä ettet ottanut siltä vain suihin, sillä muuten tää mun elämäni olis menny täysin puihin. Kiitos myös siitä ettet heittänyt sitä autosta mäkeen ja iskä olis vetänyt sitten vain himassa yksin käteen. Kyllä seksi on hieno asia, yhtä kaunis kuin tää syksyinen Pasila.
 
vierailija
[QUOTE="miisa";22451786]mun isä ei tykkää tai välitä musta nii mitä järkee mun tehä sille korttii?!:(
sunisäs rakastaa sua. se ei vain välillä tunnu siltä. minustakin tuntuu joskus kuin isäni ei rakastaisi minua. näytä isällesi että sinä välität hänestä niin hänin näyttää että rakastaa sinua. asia menee pahemmaksi jos sä et näytä tunteitas isälles. tee isälles joku tosi ihana kortti niin se tajuaa miten paljon sä välität isästäs.usko mua se rakastaa sua yli kaiken , ei se sua muuten olis tehny. <3[/QUOTE]

No nyt on kyllä niin täyttä paskaa. Ei lapset rakkaudesta tule, vaan yhdynnän suorittamisesta. Kaikki vanhemmat eivät rakasta lapsiaan. Se on surullista, mutta totta.
 

Yhteistyössä