Jätkä sai pienen lukunurkan

Ihana :) <3! Ja mikä mainio kravattityyny, ihan törkeen upea ja huikee idea :)!

Kyllä kelpaa pikkumiehen tutustua kirjojen ihmeelliseen maailmaan aivan omassa sopessaan <3....sie oot niin ihana yllätysten keksijä ja toteuttaja, Booty :)
Meillä on pojat kovia lukemaan ja näyttää sille, että tää sälli lukee ennen kuin menee kouluun. Tunnistaa kaikki kirjaimet ja välillä osaa lukeakkin sen mitä tavaa.
 
Meillä on pojat kovia lukemaan ja näyttää sille, että tää sälli lukee ennen kuin menee kouluun. Tunnistaa kaikki kirjaimet ja välillä osaa lukeakkin sen mitä tavaa.
Sieltä ne huikeat taidot vain pulpahtavat pintaan :) - ja voi sitä riemua, kun hoksaa, että tässähän luetaan ja aivan itse :)!

Ja lukemisen intoon kun pääsee kiinni, niin siinä avautuu sellainen seikkailujen maailma, mistä ei voi kuin olla isosti kiitollinen :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Sieltä ne huikeat taidot vain pulpahtavat pintaan :) - ja voi sitä riemua, kun hoksaa, että tässähän luetaan ja aivan itse :)!

Ja lukemisen intoon kun pääsee kiinni, niin siinä avautuu sellainen seikkailujen maailma, mistä ei voi kuin olla isosti kiitollinen :)
Tää kaveri sanoi, että hän haluaa nyt oppia lukemaan kun on niin paljon kirjoja mitä haluaa lukea ilman meitä.
 
Näinhän se menee. Isompi taas päätti ettei halua oppia lukemaan mutta sitten kun oppi niin muuta tee kuin on nokka kiinni kirjassa. Fantasiakirjat/pelit kiinnostaa eniten.
Näin sitä vain yllättää itsensä positiivisesti :). Hyvä vain, että lukevat ja paljon erilaisia kirjoja, se ei ainostaan rikastuta kieltä ja mielikuvistusta vaan kirjat antavat myös niin paljon erilaisia tunne- elämyksiä, puhumattakaan siitä miten ne osaavat täydentää omaa itseänsä :)

Kyllä mä olen Donnerin kanssa samaa mieltä, että lukeminen kannattaa aina :)
 

Yhteistyössä