jäykkäkouristusrokote, kuuluuko olla kipeä?

  • Viestiketjun aloittaja mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti
Mango
Samoin minulle pakaraan pistettynä aiheutti sen että oikea nivunen turposi kaksinkertaiseksi ja käveleminen oli todella tuskallista. Laitettiin pakaraan koska käsivarteni oli hyvin hentoinen etenkin siihen aikaan. (lähes 10 vuotta sitten)
 
-
Jos veressä on jo entuudestaan runsaasti vasta-aineita niin paikallisreaktio on voimakkaampi. Suositellaan pidempää rokotusväliä seuraavan kerran tai mahdollisesti vasta-ainetason tutkimista.
 
kipeee
mä sain kyseisen rokotuksen 4pv sitten, eka päivä ok, mut sit alko kipu ja turvotus, kolmantena päivänä iski kuume...neljäntenä päivänä, eli tänää kävin toisesta syystä lääkärissä, mutta satuin mainitsemaan tästä rokotuskivusta, lääkäri kun katsoi, niin rokotuskohtaan oli ilmestynyt tasareunainen punainen läiskä, se oli turvoksissa ja tosi kuuma! lääkäri totesi sen tulehtuneen ja määräs antibiootit. voi kuulemma tulla jopa ruusu jos tulehtuu ja ei hoida...
 
"minä vaan"
Onko kukaan huomannut rokotteen saatuaan väsymystä? Minusta tuntuu, että olen ollut väsynyt normaalia enemmän rokotteen saatuani pari päivää sitten. Ensi viikolla pitäisi mennä töihin, niin toivottavasti tasoittuu siihen menessä. Pisto kohta on minulla ollut kipeä eiliseltä ja siinä on punainen läikkä joka tuntuu lämpimältä ja on hieman kohonnut.
 
Piikitetty
Mulle laitettiin eilen b-hepatiitti ja jäykkäkouristusrokote, eri käsiin vieläpä. :p Eilen ei ollut oikeastaan kuin vähän kipeät rokotuskohdan lihakset, mutta aamuyöstä heräsin ihan kamalaan kipuun ja lämpö oli noussut. Otin sitten särkylääkettä, auttoi saamaan takas unenpäästä kiinni. Nyt sitten tänään lämpöä, ja kipu on levinnyt koko yläkroppaan, välillä vihloo jalkojakin, silmät on kipeät ja kurkku jotenkin oudon oloinen. Soitin sairaanhoitajalle ja sanoi, ettei ole ihan normaalit oireet, ettei pitäisi vaikuttaa silmiin ja kurkkuun. Noooh, huomenna sitten lääkäriin, jos oireet ei helpota, ja särkylääkettä nassuun. Ottaa päähän. Nyt on sitten molemmat kädet toimintakyvyttömät ja fiilis kuin flunssassa, hengitysoireet vaan puuttuu. Eilen mulle sanottiin, että saattaa vähän kipeytyä pistoskohta. Jep. Kipeyty sitten puol kroppaa. Ihmettelen, että miks piti molemmat kädet piikittää... =(
 
Kamalaaa1234
Mie en oo viel saanu jäykkäkouristusrokotetta ja minuu pelottaa iha sairaasti koska mie pelkään iha hitosti piikkejä ja sit kaikki miu kaverit sanoo et se ei satu yhtää mut sit ku luen näit oireita ni minuuu käy pelottaa iha kamalasti. Onks jotai neuvooo ku miul on kymmenes päivä helmikuuta se rokotus ni mitä pitäis tehä ku pelottaa ?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mitä tehdä?;17384489:
joo siis terkkari sanoi että voi päivän verran tuntua aralta ja huomaa esim. vaatteita pukiessa että on jotain tehty..

nyt on menny kolmatta päivää siitä, käsi ei nouse mihinkään ja kipu on aivan valtava, sormet ihan turrat myös.. käsi on vaan vartalon vieressä ja nousee siitä ehkä 10 cm :eek:

nyt huomasin että rokotuskohtaan on tullut punainen patti.. ja siis sen ympäriltä on iso alue todella kosketusarka ollut rokotuspäivästä asti..

siitä meni yliaikaa kun sen viimeksi otin mutta en todellakaan muista että ikinä olisi rokotteesta tullu näin vaikea ongelma :eek:

käydä näyttämässä, kun noin kipeä olet. Ei siitä rokotteesta noin kipeäksi pitäisi tulla. Mulla tuli kananmunan kokoinen patti, ja pyydettiin heti näyttämään terveyskeskukseen.
 
"äippä"
Mulle laitettiin eilen b-hepatiitti ja jäykkäkouristusrokote, eri käsiin vieläpä. :p Eilen ei ollut oikeastaan kuin vähän kipeät rokotuskohdan lihakset, mutta aamuyöstä heräsin ihan kamalaan kipuun ja lämpö oli noussut. Otin sitten särkylääkettä, auttoi saamaan takas unenpäästä kiinni. Nyt sitten tänään lämpöä, ja kipu on levinnyt koko yläkroppaan, välillä vihloo jalkojakin, silmät on kipeät ja kurkku jotenkin oudon oloinen. Soitin sairaanhoitajalle ja sanoi, ettei ole ihan normaalit oireet, ettei pitäisi vaikuttaa silmiin ja kurkkuun. Noooh, huomenna sitten lääkäriin, jos oireet ei helpota, ja särkylääkettä nassuun. Ottaa päähän. Nyt on sitten molemmat kädet toimintakyvyttömät ja fiilis kuin flunssassa, hengitysoireet vaan puuttuu. Eilen mulle sanottiin, että saattaa vähän kipeytyä pistoskohta. Jep. Kipeyty sitten puol kroppaa. Ihmettelen, että miks piti molemmat kädet piikittää... =(
Miksi pitää ottaa kaikki maailman MYRKKYPIIKIT ja vielä samaanaikaan? En ole jäykkistäkään ottanyt 19 vuoteen enkä ota. Hengissä olen ja aionkin olla. Aivan turhia myrkkyjä elimistöön, ei kiitos!
 
"terkka"
[QUOTE="äippä";25457062]Miksi pitää ottaa kaikki maailman MYRKKYPIIKIT ja vielä samaanaikaan? En ole jäykkistäkään ottanyt 19 vuoteen enkä ota. Hengissä olen ja aionkin olla. Aivan turhia myrkkyjä elimistöön, ei kiitos![/QUOTE]

Tiedätkö, mitä voi seurata, jos saat jäykkäkouristuksen. Et varmaan, koska tuollaisia kirjoitat. Tässä kohtaa kannattaisi ehkä punnita hyödyt ja haitat.
 
"muu"
[QUOTE="terkka";25457150]Tiedätkö, mitä voi seurata, jos saat jäykkäkouristuksen. Et varmaan, koska tuollaisia kirjoitat. Tässä kohtaa kannattaisi ehkä punnita hyödyt ja haitat.[/QUOTE]

Peruspelottelua. En ikinä koskaan ole kuullut kenenkään saavan sitä ja erittäin monet unohtaa uusia rokotteen. Bakteeri on erittäin harvinainen.
 
"äippä"
[QUOTE="muu";25457197]Peruspelottelua. En ikinä koskaan ole kuullut kenenkään saavan sitä ja erittäin monet unohtaa uusia rokotteen. Bakteeri on erittäin harvinainen.[/QUOTE]

Juuri näin! Pelotteluilla terkat ratsastaa! Niiden ei tarvitse kertoa mitään rokotteista, haitoista, sisällöstä, valmistusmenetelmistä. Jos kysyt, ne vastaa ympäripyöreetä "on tutkittu ja turvallinen" jne!
 
"terkka"
[QUOTE="muu";25457197]Peruspelottelua. En ikinä koskaan ole kuullut kenenkään saavan sitä ja erittäin monet unohtaa uusia rokotteen. Bakteeri on erittäin harvinainen.[/QUOTE]

Se johtuu siitä, että Suomessa kuitenkin todella hyvin huolehditaan jäykkäkouristusrokotuksista. En ole törmännyt työterkkana kertaakaan keneenkään, kuka ei rokotusta ottaisi säännöllisesti ja tarkastuksissa siis aina rokotukset tarkistan. Myös tapaturmatilanteissa lääkärit ja hoitajat ovat hyvin valveutuneita siitä, että ko rokotus laitetaan. Jos näistä rokotuksista siis luovuttaisiin, tuntisitte tekin ihmisiä, jotka ovat jäykkäkouristuksen saaneet. Kollega on mm. hoitanut kunnolla jäykistelevää potilasta, jolla hengenmenetys ei ollut kaukana. Musta vaan kurjaa levittää tuollaista tietoa ilman faktoja. Mitäs ne terkat siitä rokottamisesta saa muuta kuin lisää työtä? Mulle ei ainakaan ykskään lääkefirma ole spnassannut mitään, jos ei kyniä tms. lasketa.
 
"terkka"
[QUOTE="äippä";25457223]Juuri näin! Pelotteluilla terkat ratsastaa! Niiden ei tarvitse kertoa mitään rokotteista, haitoista, sisällöstä, valmistusmenetelmistä. Jos kysyt, ne vastaa ympäripyöreetä "on tutkittu ja turvallinen" jne![/QUOTE]

En lähtis terkkoja syyttelemään. Heillä/meillä ei ole kuin se tieto, mitä heille annetaan eli tosi vähän. Terkka osaa siis rokottaa ja tietää siihen liittyvät asiat, mutta tuotantojutut ei sitten ole kyllä terkkojen tiedossa. Toki tiedetään allegisoivat aineosat yms. En ainakaan uskalla kenellekään suosittella olla ottamatta jäykkisrokotusta. "Sikainfluenssapiikin" sen sijaan jätin itsekin ottamatta itselleni ja lapsille.
 
"äippä"
[QUOTE="terkka";25457342]En lähtis terkkoja syyttelemään. Heillä/meillä ei ole kuin se tieto, mitä heille annetaan eli tosi vähän. Terkka osaa siis rokottaa ja tietää siihen liittyvät asiat, mutta tuotantojutut ei sitten ole kyllä terkkojen tiedossa. Toki tiedetään allegisoivat aineosat yms. En ainakaan uskalla kenellekään suosittella olla ottamatta jäykkisrokotusta. "Sikainfluenssapiikin" sen sijaan jätin itsekin ottamatta itselleni ja lapsille.[/QUOTE]

Kannattaiskohan ottaa selvää, ennenkuin myrkytät hyväuskoisia ihmisiä! Ihanko hyvällä omallatunnolla sen teet, tietämättä mitä myrkkyjä laitat ja mitä siitä voi seurata? Minua on pienenä ihan tarpeeksi myrkytetty, joten ei kiitos enää.
 
"terkka"
[QUOTE="äippä";25457372]Kannattaiskohan ottaa selvää, ennenkuin myrkytät hyväuskoisia ihmisiä! Ihanko hyvällä omallatunnolla sen teet, tietämättä mitä myrkkyjä laitat ja mitä siitä voi seurata? Minua on pienenä ihan tarpeeksi myrkytetty, joten ei kiitos enää.[/QUOTE]

Huomaa, ettet kovin pitkälle ajattelle kommenteissasi, sillä jos haluat olla terkkana, on toimittava ohjeiden mukaisesti. Jos alkaa omia mielipiteitänsä jakamaan, saa hyvin pian huomata olevansa työtön. Rokottaminen ja rokotusohjelmien noudattaminen on hyvin pitkälti keskeinen osa terkan työtä.

Täytyy muuten todeta, että olen opiskellut vaihtoehtoishoitoja ja lähinnä sitä kautta olen tutustunut rokotusten negatiivisiin puoliin tai ainakin epäilyihin. Siksi meidän perheessä ei oteta "turhia" rokotuksia. Edelleen on kuitenkin sanottava, että on punnittava hyödyt ja haitat, joten seison jäykkisrokotuksen takana.
 
"äippä"
[QUOTE="terkka";25457424]Huomaa, ettet kovin pitkälle ajattelle kommenteissasi, sillä jos haluat olla terkkana, on toimittava ohjeiden mukaisesti. Jos alkaa omia mielipiteitänsä jakamaan, saa hyvin pian huomata olevansa työtön. Rokottaminen ja rokotusohjelmien noudattaminen on hyvin pitkälti keskeinen osa terkan työtä.

Täytyy muuten todeta, että olen opiskellut vaihtoehtoishoitoja ja lähinnä sitä kautta olen tutustunut rokotusten negatiivisiin puoliin tai ainakin epäilyihin. Siksi meidän perheessä ei oteta "turhia" rokotuksia. Edelleen on kuitenkin sanottava, että on punnittava hyödyt ja haitat, joten seison jäykkisrokotuksen takana.[/QUOTE]

Eli HALUAT pikkittää vaikka, TIEDÄT miten vaarallisia rokotteet ovat! Itse olisin mielummin työtön, kuin myrkyttäisin muita.
 
"terkka"
[QUOTE="äippä";25457467]Eli HALUAT pikkittää vaikka, TIEDÄT miten vaarallisia rokotteet ovat! Itse olisin mielummin työtön, kuin myrkyttäisin muita.[/QUOTE]

Suosittelisin lukemaan viestini uudelleen. Täytyy punnita hyödyt ja haitat. Jäykkäkouristus voi TAPPAA, silloin siihen kannattaa ottaa rokote. Mitäs vakavaa tiedät jäykkisrokotteesta aiheutuneen?
 
"terkka"
[QUOTE="äippä";25457467]Eli HALUAT pikkittää vaikka, TIEDÄT miten vaarallisia rokotteet ovat! Itse olisin mielummin työtön, kuin myrkyttäisin muita.[/QUOTE]

Enempi olisin siis terkkana huolissani siitä, millä ihmiset myrkyttävät itseään. Tupakka, alkoholi, huumeet, lääkkeet, lisäaineet jne. Lääkäri on vain hyvä lääkäri, kun se kirjoittaa paljon lääkkeitä ja mahdollisimman laajakirjoisen antibiootin.
 
"äippä"
[QUOTE="terkka";25457503]Enempi olisin siis terkkana huolissani siitä, millä ihmiset myrkyttävät itseään. Tupakka, alkoholi, huumeet, lääkkeet, lisäaineet jne. Lääkäri on vain hyvä lääkäri, kun se kirjoittaa paljon lääkkeitä ja mahdollisimman laajakirjoisen antibiootin.[/QUOTE]

Siis mielestäsi ihmisten pitäisi syödä paljon lääkkeitä kun lääkäri sanoo? Ja mielestäsi ihminen pysyy terveenä kun ottaa kaikki mahdolliset rokotteet? Kyllä se on vain päinvastoin: mitä vähemmän on rokotettu, sitä terveempi ihminen, eikä tarvitse syödä lääkkeitä. Minulle määrättiin kol. lääkkeet, vaikkei ollut paljon koholla. Arvot ovat muutenkin vedetty alas että saadaan kol. lääkkeitä myytyä. Suuri kusetus koko kolesteroli lääkkeet! En halunnut vakavia sivuvaikutuksia joita kol.lääkkeistä tulee. Sain D3 ja omega3 tippumaan arvot. Eli ihmiset syövät liikaa lääkkeitä ja uskovat sokeasti mitä lääkärit sanovat, VALITETTAVASTI!
 
"muu"
Kerrohan terkka miten on mahdollista saada jäykkäkouristusrokotteesta suojan, jos itse tautikaan ei siihen pysty? Eli JOS sattuisit saamaan kouristuksen, niin se ei estäisi saamasta sitä uudestaan. Ei, tämä logiikka ei vaan pelaa.
 
global depopulation
Kertaus sikainfluenssa hoaxista, monet tahot tiesivät ko. taudista jo kauan ennen sen ilmestymistä.

H1N1-tuli suoraan laboratoriosta.

David Icke ? The WHO Death Care. Mankind targetted worldwide. On Every Level - YouTube

On jo kauan ollut suunnitteilla, että laitetaan virus liikkeelle, johon tarjotaan rokote, tässä tapauksessa sikainfluenssarokote, jonka yksi tarkoitus on tuhota sen ottaneen ihmisen terveys.

Ja rokotteen tuhovoima ei tietenkään heti näy.

http://1.bp.blogspot.com/-8dXGBHuIh4s/Tc3iyCdB1yI/AAAAAAAAIwQ/4RxC60iC64o/s1600/dees2.jpg

Rokotteet ovat vain yksi työkalu monien joukosta mm. globaalissa depopulaatiokampanjassa.

Globaalilla eliitillä on jopa kivipaasinsa, missä he melko suoraan sanovat, että maapallon väkiluku pitää saada vähenemään 500 miljoonaan, toisinsanoen, heille riittää 500 miljoonaa ihmistä palvelemaan heitä, nyt meitä on 7 miljardia.

http://democratic-republicans.us/images/georgia-guidestones-top-commandments.jpg

Keinot ovat monet depopulaatio ja ihmisten tyhmentämisagendassa.

David Icke on Salvestrol Cancer Cure, Fluor, Aspartame and Vaccines - YouTube
 
"Miuku"
[QUOTE="äippä";25457564]Siis mielestäsi ihmisten pitäisi syödä paljon lääkkeitä kun lääkäri sanoo? Ja mielestäsi ihminen pysyy terveenä kun ottaa kaikki mahdolliset rokotteet? Kyllä se on vain päinvastoin: mitä vähemmän on rokotettu, sitä terveempi ihminen, eikä tarvitse syödä lääkkeitä. Minulle määrättiin kol. lääkkeet, vaikkei ollut paljon koholla. Arvot ovat muutenkin vedetty alas että saadaan kol. lääkkeitä myytyä. Suuri kusetus koko kolesteroli lääkkeet! En halunnut vakavia sivuvaikutuksia joita kol.lääkkeistä tulee. Sain D3 ja omega3 tippumaan arvot. Eli ihmiset syövät liikaa lääkkeitä ja uskovat sokeasti mitä lääkärit sanovat, VALITETTAVASTI![/QUOTE]

Eiköhän "terkka" tarkoita että ihmisten mielissä lääkärit ovat hyviä vain, kun joka vaivaan saadan lääkettä tai nuhaan antibioottia...Hohhoijaa.
 
"Kirjoittaja"
Itse sain oireita jäykkäkouristusrokotteesta kaksi päivää rokottamisen jälkeen. Rokotettu käsivarsi meni kipeäksi ja jäykäksi. Käden kipeys haittasi nukkumista yöllä, jolloin oli myös kuumetta ja voimakasta hikoilua. Sanoisin, että ovat ihan tavallisia oireita.
 

Yhteistyössä