JE SUIS FORSSA!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen roosa, mutten tajua hiukkaakaan aloituksesta.
Ymmärrät kuitenkin mitä tarkoittaa Je Suis Munchen ja Je Suis Paris? Sama ajatus, eli että ajatukset ovat forssassa ja forssalaisissa. Nyt on Suomessa sen verran tulenarka tilanne että olis ehkä jo aika että te itseänne suvaitsevaisiksi ylentäviksi ette enää provosoisi ihmisiä enempää. Maahanmuuttokriittisiä pilkataan teidän taholta ja rasistien taholta ja samaan aikaan maahanmuuttajat hakkaa lapsia (Forssassa hakkasivat rautaputkilla 15 vuotiaan pojan sairaalakuntoon)..Eikö olis jo aika yrittää mieluummin saada raja aidat ihmisten väliltä pois eikä keskittyä niin paljon poistamaan niitä maan rajoilta?
 
Mä olen roosa, mutten tajua hiukkaakaan aloituksesta.
Viittaa taannoisen ranskalaisen lehden Charlie Hebdonin toimitukseen tehtyyn terroristi-iskuun mistä tuli slogan Je Suis Charlie joka (slogan) otettiin käyttöön uudestaan Pariisin terroristi-iskun jälkeen muodossa Je Suis Paris.
Ideana oli somessa osoittaa solidaarisuutta terroristi-iskuissa menehtyneiden puolesta.
 
vierailija
Omituinen kielenväännös mun mielestä.
Edelleen yritän huutaa sen perään että alettais rikkomaan suomalaisten välille kasvaneita raja aitoja. Kukaan meistä ei varmaankaan pidä nykytilanteesta, siitä ainakin voidaan olla samaa mieltä ja vaikka media yrittää salailullaan saada aikaan sisällissotaa tähän maahan niin mitä jos me kansalaiset emme sitä tekisi?
Maahanmuuttajakriittisillä ei edelleenkään ole mitään ihmisiä vastaan ihmisinä vaan nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa.
Sulle on selitetty mitä Je Suis Forssa tarkoittaa ja kyllähän sinä sen tiesit ilman selittämistäkin, eiköhän tuota sanontaa ole käytetty sen verran paljon viimeisen vuoden aikana, kunhan halusit nyt vääntää siitä jotain showta. Vai väitätkö tosiaan että ymmärrät mitä se tarkoittaa kun puhutaan Pariisista, Ranskasta, Belgiasta ym ym lukuisista muista kaupungeista ja maista, vain Forssan kohdalla kielitaito loppui?
 
vierailija
Minä en anna pelolle valtaa! Minulla on #unelma ja monikulttuurisuus on rikkaus. Suomalainenkin raiskaa. Yksittäistapaus ja kannattaa muistaa että hei me tienataan tällä. Sitäpaitsi Suomi ei voi, koska sopimukset. Ja muistakaa että moniosaajat rikastuttaa meidän kultttuuriamme, geenipooliamme ja se on suomalaisen vika jos ei kotiudu.
 
vierailija
Ymmärrät kuitenkin mitä tarkoittaa Je Suis Munchen ja Je Suis Paris? Sama ajatus, eli että ajatukset ovat forssassa ja forssalaisissa. Nyt on Suomessa sen verran tulenarka tilanne että olis ehkä jo aika että te itseänne suvaitsevaisiksi ylentäviksi ette enää provosoisi ihmisiä enempää. Maahanmuuttokriittisiä pilkataan teidän taholta ja rasistien taholta ja samaan aikaan maahanmuuttajat hakkaa lapsia (Forssassa hakkasivat rautaputkilla 15 vuotiaan pojan sairaalakuntoon)..Eikö olis jo aika yrittää mieluummin saada raja aidat ihmisten väliltä pois eikä keskittyä niin paljon poistamaan niitä maan rajoilta?
Olen Forssasta. En kaipaa ajatuksiasi tai lämpimiä rasistisia tunteitasi.
Olet käsittänyt koko "Je suis" - jutun aivan väärin. Se ei ole maahanmuuttokriittinen julistus vaan kannanotto sanan-ja ilmaisunvapauden puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
vierailija
Olen Forssasta. En kaipaa ajatuksiasi tai lämpimiä rasistisia tunteitasi.
Olet käsittänyt koko "Je suis" - jutun aivan väärin. Se ei ole maahanmuuttokriittinen julistus vaan kannanotto sanan-ja ilmaisunvapauden puolesta.
Minäkin olen Forssasta kotoisin ja tuntuu todella lämpimältä että edes joku taho välittää meistä.
Tuttuni poikaa oli jahdattu rautaputki kädessä kun hän oli kavereineen mennyt rauhassa vastustamaan maahanmuuttajia (ulos) koska he olivat hakanneet heidän 15 vuotiaan kaverinsa.
Tässä ei enää ole mistään rasismista kyse ja maahanmuuttokriittisyys ei ole rasismia, voit olla rauhassa sen suhteen.
Sitä paitsi ainahan voit mennä hakkaamaan paikalliseen vokkiin maahanmuuttajien kaveriksi seuraavan ihmisen, jos tunnet noin suurta lämpöä ja rakkautta tekijöitä kohtaan.
 
vierailija
Mä olen roosa, mutten tajua hiukkaakaan aloituksesta.
No sun yleissivityksen tasohan nyt tiedetään...Luetko koskaan mitään muuta kuin tätä sontapalstaa? Suosittelen ottamaan päivttäiseksi rutiiniksi uutiset ja maailman tapahtumat. Englanninkielellä löytää luotettavampaa ja puolueettomampaa uutisointia. Jos Lontoon murre ei taivu, niin osannet käyttää google-kääntäjää.
 
vierailija
Je suis un gros con.

Ap
Lopeta toisten feikkaus ennenkuin alat nimittelemään toisia.
ap.
Miten musta tuntuu että sä olet tällä palstalla eräs jonka tiedän ja olet myös yp joka luulee tietävänsä kirjoittajista enemmän kuin oikeasti tietää?
Luin vaan kerran erään viestin täällä joka oli osoitettu eräälle jäsenelle ja häntä pyydettiin nimim. muokkailemaan kirjoitettuja tekstejä jne...kai tiedät mikä tehtäviisi kuuluu ypnä ja mikä ei? ai et vai? No mitä jos ottaisit siitä asiasta selvää ennenkuin alat haukkumaan ketään täältä huijariksi?
 
Lopeta toisten feikkaus ennenkuin alat nimittelemään toisia.
ap.
Miten musta tuntuu että sä olet tällä palstalla eräs jonka tiedän ja olet myös yp joka luulee tietävänsä kirjoittajista enemmän kuin oikeasti tietää?
Luin vaan kerran erään viestin täällä joka oli osoitettu eräälle jäsenelle ja häntä pyydettiin nimim. muokkailemaan kirjoitettuja tekstejä jne...kai tiedät mikä tehtäviisi kuuluu ypnä ja mikä ei? ai et vai? No mitä jos ottaisit siitä asiasta selvää ennenkuin alat haukkumaan ketään täältä huijariksi?
:ROFLMAO:
 
vierailija
Päivi Nerg sanoi tänä aamuna huomenta suomessa että turvapaikanhakijat olivat kaikessa rauhassa vokissa kun suomalaisia alkoi käydä heidän kimppuunsa.
Tämä valehteleva täti pitäisi välittömästi erottaa virastaan. Väitti myös aiemmin, että kaikkien mutjen taustat tiedetään ja sekin oli silkkaa valehtelua. Nerg ei ole ollut pitkään aikaan tehtäviensä tasalla.
 

Yhteistyössä