Joka tekee ovistestin raskaustestinä...

  • Viestiketjun aloittaja =) =)
  • Ensimmäinen viesti
Mulla
Mulla ei ovistestiin tullut yhtävahvoja viivoja edes rv 8. Raskaustesti näytti sillon jo luonnollisesti kirkkaanpunaista plussaa.

Eli enpä tuhlais ovistestejä tuohon, kun ei siihen tulokseen voi kuitenkaan luottaa.
 
Pauliina
Heippa kaikille! Täällä yritetään kovasti lisääntyä ilman mitään merkkejä plussasta jo kohta 16.kk.. Paitsi että ovistesti tehty ja plussaa näytti sen 7 pvää!!? Voiko juuri noin pitkään näyttää plussaa ja vahvaa plussaa vielä?? Outoa.. Olen alkanut jo epäillä niiden toimivuutta.. Onko teillä kellään kokemusta, montako päivää peräkanaa testi on näyttänyt plussaa?
 
vieras
Tein ovistestejä 3 päivää haaleilla viivoilla ilta aikaan 13 päivää ovulaatiosta. Sen jälkeen tein raskaustestin jossa oli haalea viiva. Odotin vielä kaks päivää ja tein uudestaan raskaustestin, joka oli positiivinen! Eli kyllä ovistesti näytti oikein raskauteni!

Nyt ei muuta kuin pitämään peukkuja pystyssä että kaveri pysyy mahassa!
 
Joo
Tuo on täyttä kakkaa että näyttäisi herkemmin kun raskaustesti. Siinä vaiheessa kun ovistesti näyttää tosi vahvaa viivaa ja menkat on myöhässä, niin ehkä voi johtua raskaudesta, ehkä ei. Mulla on itelläni monesti tullu vahva viiva ennen menkkoja ihan vaan siks että joillain nousee LH-taso.

Jos ovistestin herkkyys on 10 ja raskaustestin herkkyys on 10, niin miksi testeistä se, jota ei ole edes kyseisellä hormonille optimoitu mutta joka saattaa silti reagoida, näyttäisi nopeammin?

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tein ovistestejä 3 päivää haaleilla viivoilla ilta aikaan 13 päivää ovulaatiosta. Sen jälkeen tein raskaustestin jossa oli haalea viiva. Odotin vielä kaks päivää ja tein uudestaan raskaustestin, joka oli positiivinen! Eli kyllä ovistesti näytti oikein raskauteni!

Nyt ei muuta kuin pitämään peukkuja pystyssä että kaveri pysyy mahassa!
Tiiäkös mitä?

Mulle tulee ovistestiin aina haalee viiva oviksen jälkeen, kierron loppuun asti, joka kierto. Niin monelle muullekin. Haalee viiva ovistestissä ei merkkaa yhtään mitään.
 
millipilli
Mulla oli ovistestissä haaleat viivat monta päivää ennen ovista, oviksen aikaan vahva viiva (ei kuitenkaan yhtä tumma kontrolliviivan kanssa), sen jälkeen pelkkää kontrolliviivaa (testailin vielä kun oviksen ajankohta oli epäselvä) kunnes päivää ennen oletettua menkkojen alkua kurillani testasin iltapissasta vahvoilla raskausoireilla ja vahvat kaksi viivaa tuli. Seuraavana päivänä oli raskaustesti plussaa
 

Yhteistyössä