Joku jolla on "normaali" ovis, kertoisitko. ..

  • Viestiketjun aloittaja vinsketti
  • Ensimmäinen viesti
vinsketti
Moiks,
Voisiko joku jolla on normaali ovis niin kertoa miltä se tuntuu? Miltä kropassa tuntuu kun ovis on jo ohi? Mistä tiedät alkaa odottaa menkkoja ja missä vaiheessa kiertoa?
Mä en itse oikein koskaan ole osannut havaita päällä olevaa ovista. Nyt 3kk pillereiden lopettamisen jälkeen kp 15 tunsin viiltävää kipua vasemmalla alavatsalla ja päivää sitä ennen jotain tuntui valuvan alakerrasta.. yäks. No parikolme päivää näiden jälkeen rinnat alkoi tuntumaan paisuneilta ja jotenkin ilmatäytteisiltä. Näistä alkaa olla nyt yli viikko ja rinnat on nyt kipeät jopa kosketusarat. Kuuluuko nää oireet kiertoon jossa ovulaatio olis tapahtunut?
Lapsi on haaveissa mutta nää oireet hämmentää mua kovin. En ikinä ennen ole tuntenut tämmöstä. Käynnistyyköhän mun kroppa nyt vasta?
 
Varmaan kroppasi nyt vasta alkaa normalisoitua pillereiden jälkeen.
Ovulaation tunnistan itse ainakin juuri sellaisesta pienestä vihlonnasta alavatsassa jommalla kummalla puolella ja valkovuodon määrästä/koostumuksesta. Ja joo, rinnat paisuvat kuukautisia kohden, pari päivää ennen alkamista alkavat olla kosketusarat.

Ja unohtui: ovulaatiosta noin parin viikon päästä tulee kuukautiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vinsketti
Varmaan kroppasi nyt vasta alkaa normalisoitua pillereiden jälkeen.
Ovulaation tunnistan itse ainakin juuri sellaisesta pienestä vihlonnasta alavatsassa jommalla kummalla puolella ja valkovuodon määrästä/koostumuksesta. Ja joo, rinnat paisuvat kuukautisia kohden, pari päivää ennen alkamista alkavat olla kosketusarat.

Ja unohtui: ovulaatiosta noin parin viikon päästä tulee kuukautiset.

Kiitos paljon vastauksesta! Paljon valaisevaa tietoa :)
 
Mulla on sama kuin intiaanimammalla.
- kaks viikkoa ennen menkkojen alkua
- pikku nipistelyä alavatsalla
- hyvä voittamaton fiilis
- vuodon koostumus erilaista

Paitsi nyt ei oo tullut noita oireita koko vuonna kai. On jotenkin muutenkin kroppa ihan sekaisin ja menkat muuttuneet. Ties vaikkei olis enää ovulaatiota.
 

Yhteistyössä