Jos afrikkalaisia autetaan, niin autetaan sit kunnolla. Eli...

Mä haluaisin semmoisen kampanjan että alotettais sterilisaatio-vasektomiakampanja Afrikassa. Eli sit kun kussakin afrikkalaisessa perheessä on 2, max 3 lasta.
Muuten ei avustuksia heruisi.
Ne jotka on kerinny pykätä ne 10 muksua leikattaisiin tietty myös.

Jokainen länsimaalainen maksaisi yhden afrikkalaisen leikkauksen. Aloitetaan afrikkalaisista miehistä. :D

Se menisi sillein progressiivisesti, eli rikkaammat länsimaalaiset joutuisivat kustantamaan useamman leikkauksen, jollekin Nalle Wahlroosille tulisi varmaan 100 leikkausta maksuun. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: 666
:LOL::LOL:
Suvakit tulevat ihan pian riehumaan ja teilaamaan mainion ehdotuksesi.
Mä olen aina ihmetellyt että jos kerran aina puhutaan väestönkasvusta, niin miksei porukan syntyvyyttä lasketa?
En tarkoita jo olemassaolevien ihmisten tappamista vaan ettei voisi pistää edes uusia alulle.

Jollain lailla liikaa pelätään, että puututaan jokaisen perheen henkilökohtaiseen asiaan ja että kolmansien maiden ihmiset loukkaantuisivat asiasta. Mutta kyllähän Kiinassa on jouduttu tekemään yhden lapsen politiikkaa eikä ne siellä tee draamaa asiasta.
 
vierailija
Mä olen aina ihmetellyt että jos kerran aina puhutaan väestönkasvusta, niin miksei porukan syntyvyyttä lasketa?
En tarkoita jo olemassaolevien ihmisten tappamista vaan ettei voisi pistää edes uusia alulle.

Jollain lailla liikaa pelätään, että puututaan jokaisen perheen henkilökohtaiseen asiaan ja että kolmansien maiden ihmiset loukkaantuisivat asiasta. Mutta kyllähän Kiinassa on jouduttu tekemään yhden lapsen politiikkaa eikä ne siellä tee draamaa asiasta.
Ihmisillä kun ei ole tapana ajatella yhteistä hyvää, vaan itseään.

Kun mä haluan, ja en viitsi ja silti ja sitä.. KOSKA MINÄ.

Vittuakos ne muut ja kaikki. Näen vain oman napani en kokonaisuutta.

Todella alikehittynyttä ajattelua ihmiskunnan kannalta, ehkä tosiaan ansaitsemme kaiken paskan, mutta kaipa tässä jokin alkaa jossainvaiheessa suhteutua..
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Yks huono puoli ois että raiskarit innostuisivat entistä enemmän raiskaamaan kun ei olisi enää raskaaksi laittamisesta pelkoa - jos se asia nyt on ennenkään heitä pidättänyt, en tiedä.
 
Elikä seuraava gaalailta on suunniteltu. "PLAN-parempi elämä lapselle" olisi "PLAN-joku raja niissä lasten pykäämisessä."
Robin ei laadi kesäkumibiisiä vaan "Kesäkirurgia-"biisin. Cheek kehittelee "Sokka irti"-säveleen sopivan "Piuhat katki"-biisin.
 
vierailija
Elikä seuraava gaalailta on suunniteltu. "PLAN-parempi elämä lapselle" olisi "PLAN-joku raja niissä lasten pykäämisessä."
Robin ei laadi kesäkumibiisiä vaan "Kesäkirurgia-"biisin. Cheek kehittelee "Sokka irti"-säveleen sopivan "Piuhat katki"-biisin.
:ROFLMAO:

Ilmeisesti kaikki menee paremmin perille musiikin kautta, on mennyt tähänkin asti.

Oonhan itekin yks lady kakka. Ainakin jos kuvittelen ja käyttäydyn kuin horo. Menee läpi ainakin itselleni.
 
vierailija
No sit kun on todistettu vaikka DNA-kokeilla ekat pari hedelmöitystä niin piuhat poikki.

Raakaa, mut pistäis vähän miettimään kortsun käyttöä niillä parilla kerralla tarkemmin. :rolleyes:
Kikkelinvalvontajärjestelmän pystyttäminen kehitysmaihin voi muodostautua haastavaksi. Parempi olisi maksaa nuorille naisille sterilisaatiosta, naisen sterilisaatio voi toisaalta olla liian kallis operaatio laajasti sovellettavaksi.
 
vierailija
Tietyn ihmisryhmän pakkosterilisointiko ei sinusta ole mitenkään ihmisarvoa alentavaa? Ei mitään viitteitä natsisaksaan? Ja kyllä, kyse on pakosta jos vaihtoehtona on nälkäkuolema. Aika raffiksi alkaa mennä nämä ehdotukset joillakin.
 

Yhteistyössä