jos pystyisin ottaisin rakastajan

  • Viestiketjun aloittaja ms.honey
  • Ensimmäinen viesti
ms.honey
Mieheltä en saa mitä tarvitsen . Sillä ei ole juuri haluja\silloin harvoin kun hän haluaa, intohimoa ei näy ollenkaan. Koko "rakastelu" kestää n4min eipä siitä paljon nainen saa. Ei esileikkejä. En saa hellyyttä. Ottaa kyllä kainaloon mutta ei kosketa.

Ei auta puhuminen, ei vaikka miten asiat ottais esille.

Peru par ja seksuaaliterapeutin ajan ja olen tässä vuoden odottanut että varaisi uuden ajan. Olen välillä kysynyt että joko on varattu aika. Vastaa että ei.

Kun kysyn miksi ei vastaa :en tiedä

Kun kysyn miksi ei ole hellyyttä
Vastaa : En tiedä

Kun kysyn miksi ei Halua
Vastaa: En tiedä

Kun kysyn miksi ei edes kerran vuodessa saa sanottua mitään positiivista mun ulkonäöstä
Vastaa : En tiedä

V******

Mikä tota ihmistä vaivaa?

Jos moraali olis alempi ja pystyisin pettämään hankkisin rakastajan jolta saisin mitä tarvitsen. Kerran oma mies ei siihen halua kyetä eikä ole valmis tekemään mitään avioliittonsa eteen. Turhauttaa, nytkin pitäisi nukkua mutta miten.
 
vierailija
Mieheltä en saa mitä tarvitsen . Sillä ei ole juuri haluja\silloin harvoin kun hän haluaa, intohimoa ei näy ollenkaan. Koko "rakastelu" kestää n4min eipä siitä paljon nainen saa. Ei esileikkejä. En saa hellyyttä. Ottaa kyllä kainaloon mutta ei kosketa.

Ei auta puhuminen, ei vaikka miten asiat ottais esille.

Peru par ja seksuaaliterapeutin ajan ja olen tässä vuoden odottanut että varaisi uuden ajan. Olen välillä kysynyt että joko on varattu aika. Vastaa että ei.

Kun kysyn miksi ei vastaa :en tiedä

Kun kysyn miksi ei ole hellyyttä
Vastaa : En tiedä

Kun kysyn miksi ei Halua
Vastaa: En tiedä

Kun kysyn miksi ei edes kerran vuodessa saa sanottua mitään positiivista mun ulkonäöstä
Vastaa : En tiedä

V******

Mikä tota ihmistä vaivaa?

Jos moraali olis alempi ja pystyisin pettämään hankkisin rakastajan jolta saisin mitä tarvitsen. Kerran oma mies ei siihen halua kyetä eikä ole valmis tekemään mitään avioliittonsa eteen. Turhauttaa, nytkin pitäisi nukkua mutta miten.
Onko sulla sellua, läskiä ja liikapainoa ja pari kolme leukaa? Omalla vaimolla on, paino tullut noin 70 %:a lisää alkuajoista ja pakko sanoa, että ei kiinnosta paskan vertaa. Ei kiihota tuollainen vaikka kuinka käyttäisi mielikuvitusta. Mies rakastelee silmillään tai ainakin suurin osa. Miehesi todnäk katsoo kiinteitä nuoria kauniita naisia webistä ja runkkaa tuon tuosta.
 
Trainer75
Onko sulla sellua, läskiä ja liikapainoa ja pari kolme leukaa? Omalla vaimolla on, paino tullut noin 70 %:a lisää alkuajoista ja pakko sanoa, että ei kiinnosta paskan vertaa. Ei kiihota tuollainen vaikka kuinka käyttäisi mielikuvitusta. Mies rakastelee silmillään tai ainakin suurin osa. Miehesi todnäk katsoo kiinteitä nuoria kauniita naisia webistä ja runkkaa tuon tuosta.
Samoilla linjoilla.
Silloin kun tavataan niin nainen on niin hehkeimmillään ja pitää huolta (tosin kylläkin liian harvat silloinkin) itsestään. Sitten yhdessäolon pidentyessä ja elämän edetessä alkaa se rupsahdus, on appelsiini-ihoa siellä täällä, paikat roikkuu kuin jollakin seniilillä mummolla, makkaraa tursoaa ja iho on valkoinen kuin valaan liha... vähän siihen päälle sinisiä verisuonia ja muuta, niin kiinnostaako? No ei tod! Ja lauantai-illan saunan päälle lisää makkaraa ja vaikka vähän olutta, se kun on niin hyvää. Ja pullaa tottakai päiväkahvilla töissä.

Pitäkää naiset siitä kunnostanne huolta, lenkkeilkää ja pitäkää ruokavalio terveellisenä, niin että se miehenne katsoo teitä ihaillen vielä vuosikymmenien päästä. Kyllä ne halut on ihan toisenlaiset kun mies ihaillen katsoo vaimoaan.
Ihan turha tulla sanomaan että ei onnistu, koska minä tiedän että todellakin onnistuu, sen verran on tullut vanhempiakin ihmisiä laitettua kuntoon, ammatikseni yli 12v personal trainerin työtä tehneenä.
Ja vaikka se kuinka pinnalliselta tuntuukin ja kuulostaa, mutta tosielämä vaan menee niin. Sitä haluaa mikä silmää miellyttää.
Puolen vuoden aktiivisella treenillä tekee jo kummasti tulosta ja kyllä se mieskin alkaa kiinnostumaan kun muutosta tapahtuu. Ja jos sitä ei kiinnosta, niin sieltä salilta tai lenkkipolulta saattaa löytyä joku jota kiinnostaa. Turha sitä on loppuelämäänsä tunneköyhän ihmisen kanssa kituuttaa.
Rakastaja ei ole oikea vaihtoehto, vaan selvät sävelet ja reilusti vaan eropaperit pöytään ja keskustelu päälle. Pettämistä en suosittele kenellekään, mieluummin vanha alta pois niin ei kukaan loukkaannu.
 
vierailija
Mieheltä en saa mitä tarvitsen . Sillä ei ole juuri haluja\silloin harvoin kun hän haluaa, intohimoa ei näy ollenkaan. Koko "rakastelu" kestää n4min eipä siitä paljon nainen saa. Ei esileikkejä. En saa hellyyttä. Ottaa kyllä kainaloon mutta ei kosketa.

Ei auta puhuminen, ei vaikka miten asiat ottais esille.

Peru par ja seksuaaliterapeutin ajan ja olen tässä vuoden odottanut että varaisi uuden ajan. Olen välillä kysynyt että joko on varattu aika. Vastaa että ei.

Kun kysyn miksi ei vastaa :en tiedä

Kun kysyn miksi ei ole hellyyttä
Vastaa : En tiedä

Kun kysyn miksi ei Halua
Vastaa: En tiedä

Kun kysyn miksi ei edes kerran vuodessa saa sanottua mitään positiivista mun ulkonäöstä
Vastaa : En tiedä

V******

Mikä tota ihmistä vaivaa?

Jos moraali olis alempi ja pystyisin pettämään hankkisin rakastajan jolta saisin mitä tarvitsen. Kerran oma mies ei siihen halua kyetä eikä ole valmis tekemään mitään avioliittonsa eteen. Turhauttaa, nytkin pitäisi nukkua mutta miten.
Mih7n sua voi tulla rakastamaan?
 
vaimo_
Samoilla linjoilla.
Silloin kun tavataan niin nainen on niin hehkeimmillään ja pitää huolta (tosin kylläkin liian harvat silloinkin) itsestään. Sitten yhdessäolon pidentyessä ja elämän edetessä alkaa se rupsahdus, on appelsiini-ihoa siellä täällä, paikat roikkuu kuin jollakin seniilillä mummolla, makkaraa tursoaa ja iho on valkoinen kuin valaan liha... vähän siihen päälle sinisiä verisuonia ja muuta, niin kiinnostaako? No ei tod! Ja lauantai-illan saunan päälle lisää makkaraa ja vaikka vähän olutta, se kun on niin hyvää. Ja pullaa tottakai päiväkahvilla töissä.

Pitäkää naiset siitä kunnostanne huolta, lenkkeilkää ja pitäkää ruokavalio terveellisenä, niin että se miehenne katsoo teitä ihaillen vielä vuosikymmenien päästä. Kyllä ne halut on ihan toisenlaiset kun mies ihaillen katsoo vaimoaan.
Ihan turha tulla sanomaan että ei onnistu, koska minä tiedän että todellakin onnistuu, sen verran on tullut vanhempiakin ihmisiä laitettua kuntoon, ammatikseni yli 12v personal trainerin työtä tehneenä.
Ja vaikka se kuinka pinnalliselta tuntuukin ja kuulostaa, mutta tosielämä vaan menee niin. Sitä haluaa mikä silmää miellyttää.
Puolen vuoden aktiivisella treenillä tekee jo kummasti tulosta ja kyllä se mieskin alkaa kiinnostumaan kun muutosta tapahtuu. Ja jos sitä ei kiinnosta, niin sieltä salilta tai lenkkipolulta saattaa löytyä joku jota kiinnostaa. Turha sitä on loppuelämäänsä tunneköyhän ihmisen kanssa kituuttaa.
Rakastaja ei ole oikea vaihtoehto, vaan selvät sävelet ja reilusti vaan eropaperit pöytään ja keskustelu päälle. Pettämistä en suosittele kenellekään, mieluummin vanha alta pois niin ei kukaan loukkaannu.
Kuulepas, kun se asia voi olla myös ihan päinvastoin. Minä olen aina ollut hyvässä kunnossa. Harrastanut kilpaurheilua yli puolet elämästäni. Vasta lasten syntyminen pakotti lopettamaan kilpailemisen, mutta silti jatkoin erilaisia liikuntaharrastukisa. Tikissä kunnossa olen edelleen yli nelikymppisenä, paremmassa kuin moni parikymppinen. Vartaloani ja ulkonäköäni on aina kehuttu, sekä miehet että naiset.

Mies sen sijaan on lihonut ainakin 20 kg, olut maistuu, samoin roskaruoka ja karkki. Tupakkaakin on polttanut 30 vuotta. Olen yrittänyt houkutella miestä kanssani lenkille ja puhunut terveellisemmän ruokavalion ja elämäntapojen puolesta, koska pelkään hänen kuolevan nuorena tällä menolla. Miestä ei ole seksi kiinnostanut pitkään aikaan ja jos joskus harvoin on jotain toimintaa sängyssä ollutkin, niin hommasta ei tule mitään.

Viiden vuoden selibaatin jälkeen tein ratkaisuni ja hankin itselleni pari nuorempaa rakastajaa. Sitä päätöstä en ole katunut.
 
Trainer75
Kuulepas, kun se asia voi olla myös ihan päinvastoin. Minä olen aina ollut hyvässä kunnossa. Harrastanut kilpaurheilua yli puolet elämästäni. Vasta lasten syntyminen pakotti lopettamaan kilpailemisen, mutta silti jatkoin erilaisia liikuntaharrastukisa. Tikissä kunnossa olen edelleen yli nelikymppisenä, paremmassa kuin moni parikymppinen. Vartaloani ja ulkonäköäni on aina kehuttu, sekä miehet että naiset.

Mies sen sijaan on lihonut ainakin 20 kg, olut maistuu, samoin roskaruoka ja karkki. Tupakkaakin on polttanut 30 vuotta. Olen yrittänyt houkutella miestä kanssani lenkille ja puhunut terveellisemmän ruokavalion ja elämäntapojen puolesta, koska pelkään hänen kuolevan nuorena tällä menolla. Miestä ei ole seksi kiinnostanut pitkään aikaan ja jos joskus harvoin on jotain toimintaa sängyssä ollutkin, niin hommasta ei tule mitään.

Viiden vuoden selibaatin jälkeen tein ratkaisuni ja hankin itselleni pari nuorempaa rakastajaa. Sitä päätöstä en ole katunut.
Eli sun mielestä pettäminen ja edelleen väkisin jonkun mätisäkin kanssa eläminen on ihan jees sitä mätisäkkiä kohtaan?
Missä ihmisten moraali? Oksettaa pelkkä ajatuskin. Minkä hemmetin takia pitää väkisin olla yhdessä ja jakaa sitä toosaansa vieraille?
Mitä teidän päässä oikein liikkuu?
 
vierailija
Eli sun mielestä pettäminen ja edelleen väkisin jonkun mätisäkin kanssa eläminen on ihan jees sitä mätisäkkiä kohtaan?
Missä ihmisten moraali? Oksettaa pelkkä ajatuskin. Minkä hemmetin takia pitää väkisin olla yhdessä ja jakaa sitä toosaansa vieraille?
Mitä teidän päässä oikein liikkuu?
Kuka väkisin yhdessä elämisestä on puhunut? Ainoastaan sinä.

Me elämme yhdessä ihan vapaaehtoisesti. Pelkän seksin takia emme ole katsoneet tarpeelliseksi rikkoa liittoamme ja perhettämme.
 
Trainer75
Kyllä niitä itsestään huolehtimattomia löytyy molemmista joukkueista, en ole sitä väittänytkään. Kaikki kun pitäisivät itsestään edes jollain tasolla huolta ja arvostaisivat omaa terveyttään sekä kunnioittaisivat myös sitä parisuhteen toista osapuolta, esimerkiksi tupakoinnin lopettamisella ja kuuntelemalla sitä toista ihmistä siinä mikä häiritsee ja tekemällä myös asioita sen eteen, niin asiat olisivat ihan toisin. Mutta kaikkihan on vaan rakkauden puutetta. Silloin kun rakkaus himmenee eikä suhteesta pidetä huolta, alkaa alamäki ja unohdetaan tärkeitä asioita.
Eihän silloin enää kiinnosta mitä se toinen ajattelee ja onhan omassa elämässä pahasti jotain vialla jos päästää oman kuntonsa ja kroppansa ihan rapakuntoon. Elämäntavat, ne merkitsee todella paljon. Miten voi rakastaa toista jos ei rakasta itseäänkään?

Ennnekuin kukaan tuomitsee enempää kirjoituksiani, en ole pelkästään ulkonäköön tuijottaja tai pinnallisten asioiden kautta johtopäätöksiä vetävä, mutta pintaanhan sitä alussa ihastutaan ja sitä kautta sisimpään, mutta se palaa myös ehkä takaisin kun tunnetaan toinen jo läpikotaisin. Myöhemminkin kun pinta miellyttää silmää, voi rakastua sisimpäänkin aina uudestaan ja uudestaan.
 
vierailija
Aina puhutaan siitä, että nainen rupsahtaa parisuhteessa.

No, mitä se arki parisuhteessa sitten on?
Nainen käy töissä, hoitaa lapset ja kodin.
Mies käy töissä ja käy kuntosalilla/uimassa tai muissa treeneissä.

Ja sitten kysytään: MIKSI NAINEN ei pidä itsestään huolta?!
 
vierailija
Aina puhutaan siitä, että nainen rupsahtaa parisuhteessa.

No, mitä se arki parisuhteessa sitten on?
Nainen käy töissä, hoitaa lapset ja kodin.
Mies käy töissä ja käy kuntosalilla/uimassa tai muissa treeneissä.

Ja sitten kysytään: MIKSI NAINEN ei pidä itsestään huolta?!
Näin se meni meilläkin alkuun, kunnes sain tarpeekseni. Lopetin ruoan valmistuksen, ylimääräiset pyykkäyspalvelut ja siivoamiset. Hoidan nykyään vain aivan pakolliset asiat, jotka pitää lasten takia tehdä. Nyt tämä onnistuu sen takia, että lapset ovat jo koululaisia ja huomattavasti itsenäisempiä kuin pienet taaperot ja vauvaikäiset.

Mies pesee omat pyykkinsä, tekee ruokaa ja kuskaa lapsia harrastuksiin. Minä pesen omat ja lasten pyykit, ostan eineksiä ja kokkaan itse harvemmin ja osallistun lasten harrastuksiin ja ystävämenoihin. Tiskit hoituvat puoliksi. Koti on sotkun vallassa. Se, jota villakoirat alkavat ensimmäisenä häiritsemään, saa ihan vapaasti tarttua imuriin ja rättiin. Tänään poika imuroi, kun sai sillä peliaikaa.

Nyt minulla alkaa olla lähes yhtä paljon vapaa-aikaa kuin miehelläkin ja riittää taas aikaa ja energiaa omiin harrastuksiin, kuntoiluun, rentoutumiseen ja kauneuden ylläpitoon.
 
ms.honey
Jaa no painan 50kg joten ei kyllä tursua mitään mistään. Kasvoissa toki on läheltä katsottuna juonteita enemmän kuin. 25vuotiaana. Mutta käsittääkseni jos vanhenee ilman botoxia yms niin käy kaikille.
Tisut vois olla paremmat mutta toisaalta lähes tälläiset ne oli tavatessammekin.

Että kiitos vaan sulle joka tästä ulkonäöstä hössötät
Mies on kyllä lihonnut siitä kun tavattiin n.28kg
Mutta ei se haittaa
 
Aina puhutaan siitä, että nainen rupsahtaa parisuhteessa.

No, mitä se arki parisuhteessa sitten on?
Nainen käy töissä, hoitaa lapset ja kodin.
Mies käy töissä ja käy kuntosalilla/uimassa tai muissa treeneissä.

Ja sitten kysytään: MIKSI NAINEN ei pidä itsestään huolta?!
Järjestelykysymys. Kyllä sitä aikaa löytyy myös naisen harrastuksiin. Jos ei muuten niin ei suostu kantamaan yksin vastuuta kotitöistä ja lapsista. Ja hyväksyy sen että mies tekee kotitöitä eri tavalla, ei se naisen tapa ole ainoa oikea.

Hyvä keino on vaikka huutaa ulko-ovelta että mä lähden lenkille. Kyllä ne mies ja lapset sen puoli tuntia-tunnin pärjää.
 

Yhteistyössä