Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

Ennanniina: nt:stä. Meillä ei tarkoittanut mitään. Vauvoilla siis turvotusta 1,3 ja 1,9mm. Täysin terveitä ovat :). Sulla turvotusta vielä ollut tosi vähän, en siis huolehtisi siitä!

Omppu + tuplat 33+2
 
Hyvää uutta vuotta kaikille :)

Menin sitte taaas turhan aikasin kehumaa ettei ole tarvin oksentaa... No eilinen aamu meni pönttöö halates :( . Ja oli kyl tavan päivä istua autos koko päivä.. selkä kiitti. Mut kyllä maistu uni ku tuli sit vedettyy kellon ympäri :D. Rakettei ei pahemmin nähny, mitä nyt sillo automatkalla.

Jotenki alkan miettii taas kaikkee tyhmää kun pieniä liikkeit tuntuu vaan toisel puolel. Vaik kyl tiiän et siihe voi olla monta syytä ja kaik voi olla silti hyvin. Äääh..

16+2
 
Neiti-81 sepä se ku tietää et ihan normaalii varmast kuitenki mut plaah :D

Tänää käyty äippäpolil jutskailees kätilön kans kaikkee. ( ja tosi yllättäen aamul taas halattii pönttöö..)Laitto sit ens tiistaille lääkäri ajan. Minä ku luulin et saan olla rauhas sinne rakenneultraan+lääkäri asti 31.1 :D. Mut selviipä sit ens viikol miten istukat yms. Sen takii toi lääkäri ku enne joulua ollut aika peruuntu. Mut sit taas enää ne ei nää sit jotai lamda (?) hommaa.. Nooh eip tätä kestä loppu elämää.

Missäs vaihees ne alkaa sit sf-mittaa ottaa muuten? Ja entä laittaa käyrille polil käynneil?

16+3
 
Häpimama: Mä meen ekaa kertaa käyrille ylihuomenna, viikkoja 31 sillon. Oon käyny kaks kertaa polilla, mut sillon en oo ollu käyrillä. Sf-mitta on otettu tavallisessa neuvolassa kaksi kertaa, viikoilla 22 ja 29.
Liikkeet alko tuntumaan kunnolla n. 17-18 viikoilla. Ja a:n paremmin ja aiemmin ku sillä istukka takana, b:llä edessä ja vaimentaa edelleen aika hyvin hänen liikkeitä...

Hassua ajatella et todennäköisestikin ensi kuussa vauvat syntyy. Välillä iskee oikein jännitys päälle, ku miettii asiaa :) Koska laskettu aika on 5.3. niin epäilen et ei mene niin pitkälle ja eikö ne melkein käynnistä viikon 38 paikkeilla...ainakin toivottavasti :D Vauvojen kotiintulovaatteet on jo valmiina, jos sattuu äkkilähtö tulemaan.

Vauvojen tavaroista; hommaatteko yksi vai kaksi ammetta? Yksin en kuitenkaan pysty kun yhden kerrallaan kylvettämään, saatikka mahtuis meidän kylppäriin kahta yhtä aikaa...

SoonFab rv 31+1
 
3 vkossa +6kg:a, omiin mittoihin 35kg.a
Mä en kestä, tää on niin hanurista kun kiloja vaan tulee vaik mitä tekis. Pitänee lopettaa syöminen:'( Vituttaa niin paljon. neukkutäti ol ihan ok ja käski olemaan murehtimatta kun nestettä se on, mut polin lääkäri riemastuu 2 vkon päästä kun huusi jo viimeksi :(
 
Heisan kaikille. Ollaan vietetty lasten talvilomaa eilen yökit koko päivän päällä rötvätessä ja tänään uimahallissa. Tuo uimahalli/ ei sitten tee hyvää mun kropalleni kun maha ja selkä ollut julmetun kipeitä tuon päivällä tehdyn reissun jälkeen. Ja sitten mulla on ihan maha sekasin ollut pari päivää... eli wc.ssä saa vähän välillä käydä ja jos hätä yllättää sinne on mentävä heti tai on housuisssa pian :// ah.. kun ihanaa olla skaana :/// viikon päästä pe olis sitten kontrolli käynti tayssiin. Nyt viikkoja tasan 30rv.
 
Jospa sitä nyt ketutukset poissaaneena päivittäis oikee ne neuvolakuulumiset eiliseltä.. siis muutkin kuin ne painokammotukset.. :)

vkoja siis eilen 32+5
SF oli 35cm
RR 107/69
HB 106
(tuplaraudasta huolimatta :|, lähtö hb siis 155)

Painoa tosiaan +6kg:a /3vkossa, ehkä se on turvotusta (todennäköisesti) ja otinkin nyt aika tiukan vesikuurin, juon aivan liian vähän vettä se on totta, joten kokeillaan lähtisikö sillä liikkeelle.

Vauvojen sykkeet hyvät, terkalla oli hauskaa kun koitti ensin miten ovat (sanoi että ei ole varma, mutta molemmat vaikuttais olevan edelleen rt:ssa) kun toisilla oli kauhea meno päällä:heart:
Sykkeitä kuunnellessa molemmilla edelleen kauhee sätkyttely meneillään ja HIKAT siihen päälle :D :D :D
Sanoi et niin harvoin pääsee kaksosraskautta seurailee et on se vaan niin hulvatonta kun dopplerista kuuluu "tsuku-tsuku-tsuku..-HIK- ...Tsuku-tsuku-tsuku ..HIK..." ja molemmilla vielä eri tahtiin ja siihen potkuja päälle:LOL:

Oma olo on ollut tukala, mutta tosiaan selittyisi tuolla massiivisella turvotuksella.. nyt jo parempi olo, join eilen reilusti vettä ja lenkillä kävin ja nyt hiilarit vedin ihan minimiin: Yön ravasin vessassa, ja olo on oikeasti paljon parempi. Joskin lenkin jäljiltä liitokset särkee. 5km kävelin rattaita työnnellen.

SOONFAB, meillä on yksi amme ja musta se riittää. On ihan perusamme.

Mä oon aina kylvettäny max kerta viikkoon ja vähän öljyä kylpyveteen niin iho pysyy tosi hyvänä kun ei liikaa lotraa. Tietty kun sit joutuu pyllypesuja tekemään joka päivä ni iho herkästi kuivuu jos kylvettää tiuhaan (meillä ainakin)

Häpimama, mulla se lamda näky 12+ vkoilla vielä selvästi, mut myöhemmin tosiaan ei välttämättä enää näy
Tossa kuvassa näkyy päät ja toi sydämenmalli on vissii se lamda (selkeästi eri pusseissa) Tai näin se lääkäri mulle selitti.

ENNANNIINA, meillä ei edes turvotusta mitattu, sanoi vain silmämääräisesti että kaikki ok.

Nyt vesilasillisen ääreen sohvalle kun kuopus nukkuu :)

T.Neiti + prinsessat 32+6
 
Minä aattelin kans et yhdel ammeel tosiaan mennään ainaki aluksi. Meille tulee se sellai mis jalat joten ei tarvi ees kyykkiä :D

Tuli nyt sit kuitenkii hommattuu kotii doppleri ja eilen kun kuunteli niin heti löyty molempien sydänäänet <3 <3

Mul se lamdan näkyminen ei ilmeisesti ollu selkee sillo np-ultras. No mut,, nyt mennää näillä :)

16+4
 
Hei pitkasta aikaa monikkomammat!

Ensi alkuun tietty hyvat uudet vuodet kaikille! Tasta tulee aikamoinen muutosvuosi ihan jokaiselle meista... :)

Tervetuloa uusille, Nicci, suolainen ja ennaniina ainakin jaivat mieleen. Anteeksi jos unohdin jonkun. Itse olen ainakin huomannut, etta taalla kaksospalstalla ihmiset ymmartavat paremmin oman tilanteen, onhan tama kuitenkin sen verran erilainen kokemus ja raskaus.

Soonfab4, miten olet jaksellut sokerien mittausten kanssa? Kirjoitit myos toissapaivana, etta ylihuomenna menet kayrille. Mita tama tarkoittaa? Taalla ei ole mainittukaan moisesta monitoroinnista; huomenna tosin on tan kuun laakaritapaaminen, ehkapa siella taas oppii jotain uutta. Piti viela sinulta kysymani tuosta LA. Meillahan on virallinen LA 11.3., mutta 37-38 viikoille on kasketty valmistautumaan kaynnistykseen/synnytyksen luonnoliseen alkamiseen ja sehan tarkoittaisi kaytannossa viikkoa 11.2. eteenpain, ja sulle mun laskujen mukaan n vkoa aikaisemmin eli 4.2. eteenpain. Ja sehan on tosiaan huomisesta n kuukauden paassa, wow. Ajattelin vain, etta oletko sa tullut laskuissa samanlaisiin tuloksiin ja missa vaiheessa teille tehdaan synnytys"plania"? Tai Neiti -81, onko teille tehty jo tama suunnitelma tai jos ei, niin missa vaiheessa asiasta puhutaan?

Sitten piti teilta kysymani, etta oletteko tormanneet sellaiseen asiaan kuin vauvojen preferointi. Lueskelen vahan sita sun tata monikko-opusta ja -infoa ja yhdessa ihan tieteellisesti vakuuttavassa julkaisussa puhuttiin vanhempien preferoinnista vauvojen suhteen. Eli etta luonnollisesti aiti rakastuu ja hoivaa enenman toista vauvaa ja isa, sitten sita toista. Taa kuullostaa aika karulta... Namahan ovat meidan ensimmaiset lapset, joten vertailukohtaa ei ole, mutta onko tosiaan nain, etta lapsiaan rakastaa eri tavalla tai toisia enemman kuin toisia?

Loppuun sitten hieman negatiivista tekstia (varoituksen sana etukateen): onko taalla ketaan muita, joilla tuntuu jo raskausvasymyksen merkkeja ilmassa? Ma voisin vaihtaa tuon nimimerkkini pian vaikka Hemuliksi, koska olo on yhta painava ja kompelo kuin millaiseksi Hemulin olon kuvittelen (vaikka se taitaakin olla ukkopuolinen hahmo?). Raahaan tata raskausmollukkaa yha vaivalloisemmin paikasta toiseen, hengitys on vaikeaa, nukkuminen vahan sita sun tata ja silti vasymys (mm alhaisen hemoglobiinin tahden) iso. Tiedan, etta vaavien tahden pitaa jaksaa viela viikkoja, mutta frankly, alkaa ottamaan kovasti paahan tama kyvyton olotila... Lisaksi rupesi alkaselka (iskiashermo vasemmalla) nikottelemaan, joogasta ja selkaliikkeista huolimatta. Tahan paalle kun lisaa laskemattoman maaran supistuksia paivassa (kun eivat mitaan ole paikoissa muuttaneet, niin laakarit vaan toteavat aina, etta sulla on supistusherkka kohtu...), niin olo alkaa olemaan aika karttyisa. Tekis mieli haastaa riitaa kaikkien kanssa, ja haastankin sita niiden kanssa, jotka tielleni sattuvat (lahinna oma mies).

Kaikesta huolimatta, mukavaa tammikuun paivaa kaikille!
Halinalle, 31+3

PS. Kukas meista muuten odottaa ensimmaisena vaaveja syntyvaksi? Neiti-81 ainakin on jo pitkalla, samoin Omppuf.
 
Hei
Löytyipä aktiivinen ketju. :) tällä kanssa tuplat tulossa, laskettu aika 17.4.2013. Eli nyt viikko 25+1. Tänään oli kontrolli polilla, kaikki näytti hyvältä, olivat kasvaneet niin että olivat keskikäyrän yläpuolella, painoa 939 ja 947.
Suvussa on paljon kaksosia mutta tuli tämä vähän yllätyksenä :) tähän asti sujunut ihan ok selkäkipuja on ja supistuksia. Ostin välipäivillä mahavyön joka kyllä on auttanut nyt pääsee taas koiralenkille ilman kramppeja tosin liukas keli vähän rajoittaa.
Rakenneultran jälkeen arvattiin tyttöä ja poikaa tänään kaksi poikaa että saas nähdä mitä tulee, yksi poika nimi on jo valmiina :) b vauva oli kuulemma selkeä tapaus jo silloin rak. ultrassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: häpimama
SOONFAB, voi ei:hug: Tsemppiä lepäilyyn! Oliko sulla mitään fiilistä että ois noin paikat kypsyneet?

Vähän jännittää, poli vasta 16.1. ja viikon verran on tosiaan aika makeasti supistellu, mut viimeks polilla vaan käskettiin harrastaa liikuntaa yms tuon painonnousun takia.. Mulla liitokset niin tulessa ja olokin on ollu tosi tukala tämän viikon että ekaa kertaa oikein rankka ahdistus päällä: vielä 4 vkoa pitäs kasassa pysyä.
Unet jää vähiin kun ei saa unta kun iho kutittaa, levottomat jalat ja ei vaan ole enää asentoa missä olis hyvä olla. mun sykekin on jatkuvasti koholla.
(valivalivali...)

HALINALLE, mitään puhetta synnytyksestä ei ole vielä ollut. Molemmat viimeksi rt:ssa joten toivon ja uskon että ihan normisynnytys on edessä. Mulla kaikki synnytykset aina olleet nopeita ja menneet hyvin.

Mut joo, tosi ahdistavan täysi olo alkaa olla...

T:Neiti + prinsessat 33+0 POKS
 
Moro!
Ja ensiksi tervetuloa suolainen,Ennanniina ja LiBar. On ihana huomata että ketju kasvaa ja just tuossa ajattelin että kohtahan täältä alkaa porukkata myös tippumaan.
Soonfabille kauheasti voimia:hug:.

Jos tästä omasta olosta eka. Olin kaksi päivää töissä ja kumpanakin päivänä iltapäivällä kauheasti supisteli ja ihan kipeesti. Eilen jo sit säikähdin ku mahakin meni sekaisin et jee nytkö nää syntyy. Pääsi illalla itku ei meinannu rauhoittua millään. Sit laitoin rentoutus kasetin päälle ja sitä kuunnellessa homma rauhoitui. Kävin tänään neuvolanlääkärillä tarkastuttamassa paikat ja kaikeksi onneksi täysin kiinni.IHANAA!!! Ettei kroppa pettänyt. Siellä pojat kovasti potkivat toisiaan, jo tässä vaiheessa:LOL:. No nyt sit saan huilata tämän kuun ja sit saa nähä ku on kysillä käynti että mitä silloin tuumaa.Silloin tulee viikkoja 24. Huilaan nyt tämän päivän tyystin ja niinkuin lääkärikin sanoi että liikkumista EI SAA UNOHTAA, eli voinnin mukaan. Ja kyl tästä lenkille täytyy viel kyetä(toivottavasti).

Ammeita ei ole kuin yksi ja enenpää ei hommata. Ostin kaverilta turvakaukalon joka on telakalla oleva ja toiselta kaverilta saadaan lainaa telakalla oleva. Just tuossa mietin että meillä on yksi tosi hyvä kuntoinen turvakaukalo joka köytetään turvavöillä kiinni ni käyn kysymässä seurakunnalta jos voisi lahjoittaa vähävaraiselle odottajalle sen.
Sitteri täytys toinen hommata ja hieman vaatteita ja muutama tuttipullo. Sit alkas arsenaali olemaan valmis.
Pakkauksia kovasti olen miettinyt et ottas vaan yhden tai sit ei ollenkaan. Mulla kun on noiden kahden tavarat kaikki tallella.
Sf-mitta otettiin myös, joka on otettu mulla rv15 (18cm),rv 18(20cm) ja nyt rv21+1(24cm)
Ennanniinalle niskaturvotuksesta et meillä oli toisella 2,2mm ja toisella 1,6mm. Ja täysin normaaleissa lukemissa.
häpimamalle et mähän tunsit ruplatuksia ja hipaisuja jo rv12 jälkeen ,mutta voin kertoa että kun tulee puoliväli täyteen ni et voi erehtyä.Ja noista potkuista et mulla tuntuu et yks potkii mut ne potkii samaan kohtaan, joten ei voi tietää kumpi on kumman potkut.
Voi himputti kun on hieno sana preferointi. Tohon sanon sen verran jos tätä rakkaudeksi luokitellaan et vanhimman kohdalla ärsytyskynnys on huomattavasti matalempi kuin nuoremman. Vanhemman ei tartte ku sanoa väärällä äänen painolla jotain ni het täytyy olla lohkaisemassa jotain takas. Nuorempi saa huutaa vaik naama punasena ni ei sille tule rähjättyä sillain. Olen myös laittanut sen merkille että paljon paremmin taas ymmärrän nuoremman juttuja kuin vanhimman.Mut kumpaakin rakastan että oikein koskee jos jotain tapahtuisi,mut tekeminen ja oleminen on ihan erillaista. En tiedä valaisko mitään koko juttu:LOL:

Sit tuosta painosta,kyllä sitäkin on alkanut kertyä (4kg350g yhteensä tähän mennessä) ja miten hyviltä tuore pulla voikaan maistua,nam! Mutta ens viikolla alkaa sit mullakin tarkempi syynäys ruossa. Sokerirasitus testistä puhuttiin pikaisesti neuvolatätin kaa ja kun olen teidän kokemuksia lukenut tulen sen myös itseltäni vaatimaan. Täytyy vaan täs miettiä mikä olisi se hyvä ajan kohta.
Mutta nyt sänkyyn huilaamaan.

Mononen-79 ja mortti&vertti rv 21+1
 
neiti-81: en osannu yhtään varautua tähän tilanteeseen, rauhassa oon ollu ym. Mitään lenkkeilyä en oo aatellukkaan, koska enempi liikkuminen tekee harkkasupistuksia. Jos mietityttää oma tilanne, yritä saada aiemmin lääkäriaika? Sokereita saan mittailla edelleen, kortisonin kuulemma nostaa arvoa, joten seurataan tarviiko insuliinia.
 
Pikaisesti tulin lahettamaan ISOT TSEMPIT myos taalta Soonfab4lle! Olet sitkea sissi, samoin vaavit, joten nyt sinnitellaan vaikka tahdon voimalla viela muutama viikko. Uskon, etta kaikki tulee menemaan hyvin, toivottavasti jaksat naidenkin vaikeuksien keskella tahan uskoa! :heart:

Mononen-79, joo, preferointia, preferointia :) Ma sotken sujuvasti suomea ja nykyista toista kotimaista, joten valilla mun kieli kuullostaa hassulta ja/tai hyvin viralliselta. ;)

Ja nyt mammat, loistavaa viikonloppua kaikille, erityisesti sulle Soonfab4!
 
MoroMoro.

Onpahan vilkastunut tämä elämä täällä!

Ihan ekana täältäkin SoonFab4:lle valtavat tsempit! Ei sitä oikein voi edes kuvitella, millaiset fiilikset tuossa vaiheessa oikeasti iskee...
Jotenkin oon aatellut, että huoli olisi suuri niin pienistä mukana kulkevista, kuin etenkin kotiporukan pärjäämisestä. Hassu ajatus, koska kyllähän tuossa vaiheessa ne pikkupiipiäiset ovat pääosassa ja kotona hommat lutviutuvat tavalla tai toisella. Naivisti omista lähtökohdistaan ihminen maailmaa katselee, raskaudessani kun kaikki on mennyt hyvin...
Toivotaan KAIKEN menevän parhain päin.
:hug:

Kovasti tervetuloa ja ONNEA :heart: :heart: uusille tuplaäiteeihimisille, jotka ovat ketjuun liittyneet!

Mononen-79, vai äkäampparia veikkasit. Oottele muutama viikko, alkaa ne ampparit lennellä teilläkin päin. Varo, etteivät pääse pesää tekemään :D !
On tää oikeesti välillä aikamoista, olla "viimeisillään olevan mitoissa" 3kk. Puuh.
Ja hei, kyllä tässä vaiheessa hermot napsuu jo yhtäkin pentua kantavilla äideillä!
Niin kyselit niistä suunnitellun section syistä. Mulla on kaksi tuommoista erittäin kypsäksi haudottua tipusta, jotka eivät edes meinanneet alateitse syntyä. Kaksi yksösraskautta siis, 42 viikkoa kummatkin, kaikki häätöyritykset tehty, nolla senttiä lyhenemistä, nolla senttiä avautumista ja lopulta leikkuriin. Tämä historia huomioiden alatiesynnyttäminen evätään synnytyssairaalan toimesta.
En mä ota itseeni julkista arvostelua nousevista sectiotilastoista, kun tiedän, että mun kohdalla vaihtoehtoja ei ole ollut. Ei syytä pahoitella siis :)

Niin, neuvolassa tosiaan poikkesin tällä viikolla ja kaikki ok. Sf-mitta muhkeat 41cm, kun yksösraskauksissa mulla ollut korkeimmillaan pojasta (syntymäpaino 3,4kg) 34cm. Ensi viikolla polille ja kenties päivämääriä jo lyödään lukkoon. Viimeksi meinasi, että seuraavasta käynnistä enintään neljä viikkoa eteenpäin ja puukkoa tulee. Se ois sitten 38+2 silloin
(Halinalle78ko tätä mahtoi mietiskellä... meillä siis suunniteltu sectio määritelty tuolla tavoin viikon 31 ultrassa, kun muuta synnytystapavaihtoehtoa ei ole ja raskaus sujunut oikein hyvin.).

Saas nähä. Käyn heittämässä teitä raportilla. Leikkaus jännittää kyllä jo aikalailla. Ei tunnu suunniteltuun leikkaukseen valmistautuminen mitenkään helpommalta, kuin aiemmissa tapauksissa olleet "hampaat irvessä lenkille leikkauksen välttämiseksi prkl" -fiilikset. Mut äiti tekee, mitä äidin täytyy.

Lambda-hommaa :D pohtivalle Häpimamalle ja muutenkin kaksosraskaustietoutta ihmetteleville vinkkaan nyt ainakin tutustumaan monikkoperheiden yhdistyksen sivuihin, sieltäkin jo saa monenmoista tietoa, esimerkiksi just eri raskaustyypeistä ja paikallisyhdistysten toiminnasta. Suosittelen! Suomen Monikkoperheet Ry

Mitä parhainta vointia kaikille
toivottaa yökukkuja NurkkaJussiina sekä jumppaavat Aron&Byron 33+6
 
Loppiais sunnuntaita kaikille. Mulla on nyt viikonlopun ajan ja ehkä jo viime viikolla loppu viikosta vähän supistellut... ja siksi Ehkä kun tuosta kakkosestakaan en niitä tiedostanut supisteluiksi.. mutta samanlaisia vihlontoja on ja eivät ole mitään liitoskipuja.. nyt yritän ottaa rauhallisesti tulevan viikon ja perjantain sitten olisi tayssissa kontrolli käynti. nyt kuitenkin vasta 29+4 viikkoja. Huomenna alkaa taas arki! Ihanaa, kun eka luokkalainen aloittaa joululoman jälkeen koulun ja 4,5v hoidon.. äiti saa levätä ja ehkä lähden kaupoille ostelemaan vähän tarvikkeita valmiiksi.. esim. vaippapaketti, kylpymittaria, vannaa, rasvoja ym... ja katson vauvoille vaatteet valmiiksi ym.. ettei sitten yllätä, jos ei ole valmiina ja vauvat syntyvätkin ennen laskettua päivää.
 
Hellurei!

Täällä alkaa pikkuhiljaa vuotelukin asettumaan... toivottavasti. Rv:t ois nyt 14+5. Mahataudin oireita tänään potenut, ei ole ainakaan vielä tarvinnut oksentaa onneksi. Noh ens perjantaina omalla paikkakunnalla neuvola, et pääsee varmaan ainakin sydänäänet kuulemaan ja 15.1. ois sit Kys:lla varhaisrakenneultra vuotelun ja kohdunsuun seurannan vuoksi. Siellä sitten ainakin pääsee taas kurkkaamaan mitä massussa on tapahtunut/tapahtuu.

SoonFab4 Miten sinulla menee? Voimia sylillinen täältä savosta!
Päätimme isännän kanssa nyt, että jään kotiin loppu ajaksi. Työnantaja ymmärsi hyvin, itse saman kaltaisen taustan omaavana. Joten pidän tässä nyt lomat pois ja sitten jään palkattomalle virkavapaalle äippälomaan asti. Huomattavasti omaa oloa helpotti, kun olen kokenut pahaa mieltä sairasloman vuoksi (en useinkaan ole saikulla mistään syystä). Nyt keskityn kotihommiin, lepäilyyn ja koiran kanssa touhuiluun.
 
Moro !
Kyllä ku on väpelö ni sit on. En ymmärrä kuinka saisin kuvan tähän juttuun. Mikä ihmeen url juttu. VOIN reilusti myöntää että olen idiootti ku on kyse tietokoneesta.
Olkoon. Tässä ensimmäistä kotipäivää vietellyt ja tyhjentänyt omaa vaatekaappia. Käy ja ei käy. Pit käydä kirkon kirppiksellä ostaa isompia paitoja, mut housu pula iskee ihan auttamattomasti. Nyt otin talon viimeiset toppahousut käyttöön kokoa:L ja voin kertoa ettei kauhean kauan mahdu. Onneksi ollaan menossa kevääseen päin.
 
Täällä vielä osastolla ollaan, mutta tänään on saanut jo liikkua muutenkin kuin vaan vessaan. Huomenna pitäis sit olla lääkärin kans tärskyt ja toivottavasti päästää kotiin. Huomenna poksuu sit 32 viikkoa täyteen, seuraava etappi on sit 34 viikkoa saada täyteen... Hieman kyllä jännittää, et näähän voi oikeesti syntyä vaikka jo tässä kuussa :eek:
 
Soonfab peukkuja pidetään !

Mulla oli tänää lääkäri ja kaik oli jees. Muuttu nyt vaan sillai et onki identtiset kaksoset, yks istukka ja näin. Toisella kokoa huimat 193g ja toisella 199g :). Sukupuoli myöskin selvillä :). Nyt on taas jotenki niiiiin intopiukee olo kun pääs kurkkaa vauvoi ja siellä kovin kovin paljo liikkui yms <3

Mun pitäs kans käydä oman vaatekaapin kimppuu mut ei vaa saa aikaseks :D

17+2
 

Yhteistyössä