Kaikkea piti tehdä mutta ei vaan saa aikaiseksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meinasin kirjoittaa että "ei vaan toimerru tekemään" mutta sitä ei olisi kovinkaan moni ymmärtänyt.

Piti vahata auto. Unohdin sen! Olin aiemmin pessyt auton ja ajattelin vahausta, oli aineet ja värkit sekä paikka (halli). Jotenkin vain unohdin sen. (toissapäivän juttu)

Tänään piti käydä mustikassa. En muistanut. (tämä oikeasti harmittaa)

Kämppä on kuin hävitys, mies tulee aamuyöllä työmatkalta. Pitänee sitten kolmen olusen voimin vielä tänä yönä siivotakin (ei vaan kiinnosta).

Mites muiden yömyöhä sujuu?
 
vierailija
Meinasin kirjoittaa että "ei vaan toimerru tekemään" mutta sitä ei olisi kovinkaan moni ymmärtänyt.

Piti vahata auto. Unohdin sen! Olin aiemmin pessyt auton ja ajattelin vahausta, oli aineet ja värkit sekä paikka (halli). Jotenkin vain unohdin sen. (toissapäivän juttu)

Tänään piti käydä mustikassa. En muistanut. (tämä oikeasti harmittaa)

Kämppä on kuin hävitys, mies tulee aamuyöllä työmatkalta. Pitänee sitten kolmen olusen voimin vielä tänä yönä siivotakin (ei vaan kiinnosta).

Mites muiden yömyöhä sujuu?
 
vierailija
Meinasin kirjoittaa että "ei vaan toimerru tekemään" mutta sitä ei olisi kovinkaan moni ymmärtänyt.

Piti vahata auto. Unohdin sen! Olin aiemmin pessyt auton ja ajattelin vahausta, oli aineet ja värkit sekä paikka (halli). Jotenkin vain unohdin sen. (toissapäivän juttu)

Tänään piti käydä mustikassa. En muistanut. (tämä oikeasti harmittaa)

Kämppä on kuin hävitys, mies tulee aamuyöllä työmatkalta. Pitänee sitten kolmen olusen voimin vielä tänä yönä siivotakin (ei vaan kiinnosta).

Mites muiden yömyöhä sujuu?
Oli neljä tai viisi hommaa, jotka pakko tehdä tänään, aioin tehdä kun lapsi nukkuu, tässä nyt jumittanut koneella pari tunia ja kohta tähän nukahdan
 
vierailija
Täällä samaan tyyliin, vaikkakin koko kesän työlistan osalta. Kukille on yhä vaihtamatta mullat, kesävaatteet pitäisi etsiä, lasten vaatekaapit pitäisi siivota (pienet vaatteet pois), tärkeät paperit pitäisi saada järjestykseen, pari työhakemusta kirjoitettava viimeistään alkuviikolla, nurkista pitäisi viedä lasten vanhoja tavaroita kirppikselle myyntiin jne.

Mutta kun ei vaan jaksa. En saa itsestäni mitään irti. On uupunut olo ja ahdistaa. Tuntuu etten ole lomalla saanut palautua tarpeeksi. Olen pitänyt sitä pätkissä, vaikka tarvitsisin oikeasti puoli vuotta putkeen. Ehkä se helpottaisi ja pääsisi tästä väsymyksestä eroon ja saisi jotain myös aikaiseksi.

Jotain olen sentään saanut tehtyä viimeisen viikon aikana. Pesin muutaman maton, kävin parin päivän koulutuksessa ja sain tietokoneen päivitettyä. Muuten aika on mennyt tietokoneella surffaillessa ja pelaillen. Olen myös aloittanut nyt kesälomalla kirjan lukemisen noin 15 vuoden tauon jälkeen.
 
vierailija
Meinasin kirjoittaa että "ei vaan toimerru tekemään" mutta sitä ei olisi kovinkaan moni ymmärtänyt.

Piti vahata auto. Unohdin sen! Olin aiemmin pessyt auton ja ajattelin vahausta, oli aineet ja värkit sekä paikka (halli). Jotenkin vain unohdin sen. (toissapäivän juttu)

Tänään piti käydä mustikassa. En muistanut. (tämä oikeasti harmittaa)

Kämppä on kuin hävitys, mies tulee aamuyöllä työmatkalta. Pitänee sitten kolmen olusen voimin vielä tänä yönä siivotakin (ei vaan kiinnosta).

Mites muiden yömyöhä sujuu?
Joo, tänään olisi pitänyt siivota... ei muistanut/kerennyt/jaksanut
Kissanhiekka astia olisi pitänyt siivota perusteellisesti... ei ehtinyt/kerennyt/muistanut/jaksanut
Mustikassa olisi pitänyt käydä.. sitä ei oikeasti kerennyt... vaikka olisi pitänyt.
Illalla mies lähti reissuun ja mä otan pari lasia roseeta ja teen sitten huomenna jotain jos muistan/jaksan...:D

Missä päin maata sanotaan että Toimerru ja mitä se meinaa? ei ehdi/viiti/jaksa/kerkeä..?
 

Yhteistyössä