Kannettavan web-kamera?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Malla, 11.04.2008.

1. Malla

Malla Vieras

Siis, mulla on uudessa kannettavassa sisäänrakennettu web-kamera, mutten tiedä/löydä mistä sen saa kytkettyä käyttöön..
    Osaisko joku auttaa? ;)
    Kiitos!

2. HyacinthBucket

HyacinthBucket Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Apuohjelmien alta multa ainakin löytyy kameran nimi ja siitä saan ohjattua sitä

3. Malla

Malla Vieras

Kiitos HyacinthBucket, mulla ei löydy :(
    Onko sulla sisäänrakennettu web-kamera?

4. HyacinthBucket

HyacinthBucket Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    On ja kone on Packard Bell, kun menen tonne apuohjelmiin, ihan melkein alimmaisena lukee mulla Bison-webcam tms. sitten alkaa tossa ylhäällä palaa vihreä valo, että tien kameran olevan päällä ja näytölle tulee hetken päästä kuva. Mutta sit taas meses, en tie miten se toimii oikeastaan, koska se vaan toimii, ellen estä sitä... mä en ole mikään ruudinkeksijä näissä webcam jutuis. ja noit atk tukihenkilönikin on menneet kaveriens kans viikonloppua viettämään =)

5. Malla

Malla Vieras

OK, kiitos paljon vaivannäöstä!
    Mulla kone on fujitsu siemens, joten linee erilainen.. ja en nyt tiedä tulisko sitä kovinkaan käyettyä mutta olisin nyt ihan mielenkiinnosta kattonut saanko sen toimimaan!

Kivaa viikonloppua ;)

6. Sain eilen omani toimimaan niin että painoin F7 ja tollasta [Fn] (mulla ctrl ton windows logo napulan välis) ja nappulaa samaan aikaan.

7. mlfödäaölksdfjvgnbnfjkdslaäöslkjdfghjyuikolpöå¨
    kowqppaksjhdgfjkdsolpaÄÖSKDFJGHJFKDSÖAÄaaöslkdfasdfghjklöä''äölkjhgfdsaasdfgjl-t
    (PS:tämä ei toimi ikinä keksin tän omasta päästä;D)

8. mico

mico Vieras

Jaa tämä sivu