Kannettavan web-kamera?

  • Viestiketjun aloittaja Malla
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Kiitos HyacinthBucket, mulla ei löydy :(
Onko sulla sisäänrakennettu web-kamera?
On ja kone on Packard Bell, kun menen tonne apuohjelmiin, ihan melkein alimmaisena lukee mulla Bison-webcam tms. sitten alkaa tossa ylhäällä palaa vihreä valo, että tien kameran olevan päällä ja näytölle tulee hetken päästä kuva. Mutta sit taas meses, en tie miten se toimii oikeastaan, koska se vaan toimii, ellen estä sitä... mä en ole mikään ruudinkeksijä näissä webcam jutuis. ja noit atk tukihenkilönikin on menneet kaveriens kans viikonloppua viettämään =)
 
Malla
OK, kiitos paljon vaivannäöstä!
Mulla kone on fujitsu siemens, joten linee erilainen.. ja en nyt tiedä tulisko sitä kovinkaan käyettyä mutta olisin nyt ihan mielenkiinnosta kattonut saanko sen toimimaan!

Kivaa viikonloppua ;)
 
"HyacinthBucket"
mlfödäaölksdfjvgnbnfjkdslaäöslkjdfghjyuikolpöå¨
kowqppaksjhdgfjkdsolpaÄÖSKDFJGHJFKDSÖAÄaaöslkdfasdfghjklöä''äölkjhgfdsaasdfgjl-t
On ja kone on Packard Bell, kun menen tonne apuohjelmiin, ihan melkein alimmaisena lukee mulla Bison-webcam tms. sitten alkaa tossa ylhäällä palaa vihreä valo, että tien kameran olevan päällä ja näytölle tulee hetken päästä kuva. Mutta sit taas meses, en tie miten se toimii oikeastaan, koska se vaan toimii, ellen estä sitä... mä en ole mikään ruudinkeksijä näissä webcam jutuis. ja noit atk tukihenkilönikin on menneet kaveriens kans viikonloppua viettämään =)
(PS:tämä ei toimi ikinä keksin tän omasta päästä;D)
 

Yhteistyössä