Karppaajat!! Mitä välipalaksi?

Ajattelin kokeilla karppausta ja nyt mulle tuli eka ongelma. Mitä ihmettä mä syön välipalaksi koulussa? Tarjolla on vaaleeta leipää, kauravälipalakeksi ja suklaata tai sitten mä käyn aamulla nopsasti hakemassa kaupasta jotain. Ainakaan nuo koulun antimet ei ole sopivia. Eli nyt vinkkejä, mitä helposti syötävää vähähiilarista haen kaupasta?
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
mantelipussi tai pähkinöitä. pikkuisen tummaa suklaata. raejuustopurkki.
Raejuusto on :x Mutta pähkinöitä voisin kyllä hakea. Ja ehkä jonkun pienen pienen patukan :p
Mutta siis tummaa suklaata, jonka kaakaopitoisuus on oli 75 prossaa, ja siitä riittää pariksi päiväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Etkö syö koulussa lounasta?

Ja hei, kyllä jokainen ehtii syödä aamupalan, jos herää vartin aikaisemmin kuin jos ei söisi.
En syö. Ne ei todellakaan ole syötäväksi tarkoitettuja. Eikä kyllä yhtään vähähiilarisia.

Enkä mä ehdi. Mä nukun nyt jo noin 6 tunnin yöunia ja olen todella huono heräämään aamuisin. Enkä tykkää syödä kiireessä, mulla menee vähintään puoli tuntia aamupalaan. Juu tiedän, seli seli :saint: mutta mä en oikeesti pääse yhtään minuuttia aiemmin ylös kuin on ihan pakko.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja jkarppi:
Mä en syö välipaloja :p
Mun on pakko syödä jotain. Menen aamulla kasiksi kouluun ja lähden vähän ennen neljää. En millään pysty olemaan syömättä koko aikaa. Varsinkaan, kun mulla ei ole aikaa syödä aamupalaa.
Eihän tuossa olekaan kyse välipalan vaan lounaan tarpesta. :)

Millainen lounasravintola koulussasi on. Pystytkö poimimaan sieltä vähähiilaarisen aterian?
 
Perus vihreä salaatti esim. Itse suosin tuota välipalana/iltapalana. Tomaatti, kurkku ja jääsalaattia. Sit saatan tehdä ruokasamman tuosta tonnikalalla, kinkulla tai juustolla höystettynä.

Ootko kurkannut jo Finelin sivuja? Sieltä helppo kurkkia hiilareiden määriä eri kasviksissa, ettei mee pelkästää juusto, rasva, kerma ja liha linjaks
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
mantelipussi tai pähkinöitä. pikkuisen tummaa suklaata. raejuustopurkki.
Raejuusto on :x Mutta pähkinöitä voisin kyllä hakea. Ja ehkä jonkun pienen pienen patukan :p
Mutta siis tummaa suklaata, jonka kaakaopitoisuus on oli 75 prossaa, ja siitä riittää pariksi päiväksi.
Juu tietysti. Ei mikään muu tumma suklaa olekaan hyvää kuin tuo yli 75 prossanen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja jkarppi:
Mä en syö välipaloja :p
Mun on pakko syödä jotain. Menen aamulla kasiksi kouluun ja lähden vähän ennen neljää. En millään pysty olemaan syömättä koko aikaa. Varsinkaan, kun mulla ei ole aikaa syödä aamupalaa.
Eihän tuossa olekaan kyse välipalan vaan lounaan tarpesta. :)

Millainen lounasravintola koulussasi on. Pystytkö poimimaan sieltä vähähiilaarisen aterian?
No mulle se on välipala kun en kykene syömään kahta lämmintä ruokaa päivässä. Eli en syö koulun aterioita.
 
hmmh
Kyllä mä nyt vaan jättäisin selittelyt sikseen ja söisin aamulla aamupalan, koulussa lounaan, ja vielä sitten illemmalla kotona jotain.
Tuskin tulee tarvetta välipaloille o_O
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Perus vihreä salaatti esim. Itse suosin tuota välipalana/iltapalana. Tomaatti, kurkku ja jääsalaattia. Sit saatan tehdä ruokasamman tuosta tonnikalalla, kinkulla tai juustolla höystettynä.

Ootko kurkannut jo Finelin sivuja? Sieltä helppo kurkkia hiilareiden määriä eri kasviksissa, ettei mee pelkästää juusto, rasva, kerma ja liha linjaks
Salaatit on herkkuja. Täytyy kattoa mitä lähikaupassa on tarjolla aamulla.
Mutta en ole kattonu vielä, kiitos vinkistä!
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Ajattelin kokeilla karppausta ja nyt mulle tuli eka ongelma. Mitä ihmettä mä syön välipalaksi koulussa? Tarjolla on vaaleeta leipää, kauravälipalakeksi ja suklaata tai sitten mä käyn aamulla nopsasti hakemassa kaupasta jotain. Ainakaan nuo koulun antimet ei ole sopivia. Eli nyt vinkkejä, mitä helposti syötävää vähähiilarista haen kaupasta?
Kummallista että siellä tarjotaan epäterveellistä ruokaa
 
hei
No en oikeestaan syö varsinaisesti välipaloja, kun syön 3-4 x per päivä. Mut jos on pakko jotain nopeasti ottaa, mites ois samat, mitä aamullakin. Voit tehdä karppisämpylöitä itsellesi mukaan, ottaa partaäijää mukaan tai tee vaikka karppipitsaa mukaan. Tai salaatti. Pähkinät on hyvä energianlähde esim. kaupungilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmh:
Kyllä mä nyt vaan jättäisin selittelyt sikseen ja söisin aamulla aamupalan, koulussa lounaan, ja vielä sitten illemmalla kotona jotain.
Tuskin tulee tarvetta välipaloille o_O
Tuu sitte herättämään mut aamulla :xmas: 5.30 tarvis siinä tapauksessa päästä ylös. Ei todellakaan tule onnistumaan. Ja nuo koulun lounaat on oikeesti aika :x ja sit mun tarvis tosiaan syödä pelkkää kastiketta, kun lisukkeeksi on perunoita ( paistettuja, keitettyjä ja muussia ) ja vaaleeta riisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ja mä nu**in pilkkua- ei sen toisen ruoan tarvi olla lämmin :saint:
Siihen mä just ideoita tarviinkin. Eli mikä kylmä ateria on helppo syödä julkisella paikalla? Ja se ei saa olla mikään jääkaapissa säilytettävä koska mun laukkuni ei ihan ole niin kylmä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Ajattelin kokeilla karppausta ja nyt mulle tuli eka ongelma. Mitä ihmettä mä syön välipalaksi koulussa? Tarjolla on vaaleeta leipää, kauravälipalakeksi ja suklaata tai sitten mä käyn aamulla nopsasti hakemassa kaupasta jotain. Ainakaan nuo koulun antimet ei ole sopivia. Eli nyt vinkkejä, mitä helposti syötävää vähähiilarista haen kaupasta?
Kummallista että siellä tarjotaan epäterveellistä ruokaa
Miten niin kummallista?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmh:
Kyllä mä nyt vaan jättäisin selittelyt sikseen ja söisin aamulla aamupalan, koulussa lounaan, ja vielä sitten illemmalla kotona jotain.
Tuskin tulee tarvetta välipaloille o_O
Tuu sitte herättämään mut aamulla :xmas: 5.30 tarvis siinä tapauksessa päästä ylös. Ei todellakaan tule onnistumaan. Ja nuo koulun lounaat on oikeesti aika :x ja sit mun tarvis tosiaan syödä pelkkää kastiketta, kun lisukkeeksi on perunoita ( paistettuja, keitettyjä ja muussia ) ja vaaleeta riisiä.
Minusta koulun ruuat on hyviä ja terveellisiä

 

Yhteistyössä