Karppaajat!! Mitä välipalaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ja mä nu**in pilkkua- ei sen toisen ruoan tarvi olla lämmin :saint:
Siihen mä just ideoita tarviinkin. Eli mikä kylmä ateria on helppo syödä julkisella paikalla? Ja se ei saa olla mikään jääkaapissa säilytettävä koska mun laukkuni ei ihan ole niin kylmä. :D
No keitetyt munat, ja kyllä kurkku ja tomaatti ja paprika säilyy laukussa.

Mä monesti vedän 8h rankankin työpäivän parilla munalla, ei tule edes kiljuva nälkä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ja mä nu**in pilkkua- ei sen toisen ruoan tarvi olla lämmin :saint:
Siihen mä just ideoita tarviinkin. Eli mikä kylmä ateria on helppo syödä julkisella paikalla? Ja se ei saa olla mikään jääkaapissa säilytettävä koska mun laukkuni ei ihan ole niin kylmä. :D
No keitetyt munat, ja kyllä kurkku ja tomaatti ja paprika säilyy laukussa.

Mä monesti vedän 8h rankankin työpäivän parilla munalla, ei tule edes kiljuva nälkä :saint:
Joo noi onkin hyviä. Nyt ei vaan tullut mikään sopiva mieleen. En mäkään tarvii mitään raskasta ruokaa, vaan jaksan hyvin pienelläkin. Aiemmin olen syönyt yhden vaalean leivän päivällä koulussa, mutta nyt se ei sitten oikein käy.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Ajattelin kokeilla karppausta ja nyt mulle tuli eka ongelma. Mitä ihmettä mä syön välipalaksi koulussa? Tarjolla on vaaleeta leipää, kauravälipalakeksi ja suklaata tai sitten mä käyn aamulla nopsasti hakemassa kaupasta jotain. Ainakaan nuo koulun antimet ei ole sopivia. Eli nyt vinkkejä, mitä helposti syötävää vähähiilarista haen kaupasta?
Kummallista että siellä tarjotaan epäterveellistä ruokaa
Miten niin kummallista?
Sun mielestä ne on epäterveellisiä;
"Ainakaan nuo koulun antimet ei ole sopivia"

 
Lilli
Siis kyllähän kouluissa on salaatteja. Otat salaattia tai lämpimiä kasviksia, mitä onkaan ja sen kanssa sen kastikkeen. Laatikkopäivinä otat salaattia vain ja syöt sen lisäksi vain noita pähkinöitä. Hyvä ateria tulee!
 
Mä varmaan ottaisin myös joko keitettyjä kanamunia tai vaikka tonnikalaa laukkuun. Ja joku salaattikin säilyy varmaan ihan ok:na muutaman tunnin laukussa, jos haluaa tuon proteiinin lisäksi jotain kasviksia.

Itse en missään nimessä lähtisi suklaalinjalle tuossa vaiheessa, kun kyse on päivän ekasta ateriasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Siis kyllähän kouluissa on salaatteja. Otat salaattia tai lämpimiä kasviksia, mitä onkaan ja sen kanssa sen kastikkeen. Laatikkopäivinä otat salaattia vain ja syöt sen lisäksi vain noita pähkinöitä. Hyvä ateria tulee!
Salaattipöytä sisältää porkkanaraastetta ja hillosipuleja, useimmiten. Tietysti se nyt vaihtelee jonkun verran. Mutta en mä porkkanasalaatin voimalla jaksa koko päivää.Lämpimiä kasviksia ei ole koskaan vielä ollut. Tää meidän ruokala on pieni ( kun ei koulukaan mikään jättikokoinen ole ) niin siellä nyt vaan ei yksinkertaisesti ole suurta valikoimaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sun mielestä ne on epäterveellisiä;
"Ainakaan nuo koulun antimet ei ole sopivia"
No mun mielestä koulun ruuat on aivan liian suolaisia ja rasvaisia. Lisäksi ne ei sovi vähähiilariseen ruokavalioon muuten kuin sen kastikkeen osalta. Niin kuin tuossa jo aiemmin totesin. Eli siksi eivät ole sopivia mulle nyt.
 

Yhteistyössä