Kasvojen muodon muutos?

vierailija
Tiedän näin käy varma aika monille :). Sama mun äiti ikinä ei ollut tyytyväinen ja nyt mieti että hän oli kaunis, vaikka on hän mun mielestäni edelleen kaunis. Joka tapauksessa, pitää elää nyt tässä hetkessä ja jos se tuo minulle parempaa oloa, mielummin teen ja ne muutokset ovat kuitenkin niin pieniä, tuskin edes joku huomaa suurta eroa, jos huoma ollenkaan.
Muutos on usein huonompaan suuntaan. Paluuta ei ole.
 
Ja hampaatkin on nyt jo hiottu piloille...
Olen enemmän kuin tyytyväinen jo nyt hampaisiin :). Koska koko ja muoto juuri se mitä hain. En mä elää miljoona vuotta että pitäisi pelottaa että tästä hampaat menevät piloille ja niin kuin jo sanoin tuskin menevät kun oikein kaikki tehdään ja ammattilaisilla. Täällä huudetaan asioita mistä ei edes tietoa yhtään.
 
vierailija
Olen enemmän kuin tyytyväinen jo nyt hampaisiin :). Koska koko ja muoto juuri se mitä hain. En mä elää miljoona vuotta että pitäisi pelottaa että tästä hampaat menevät piloille ja niin kuin jo sanoin tuskin menevät kun oikein kaikki tehdään ja ammattilaisilla. Täällä huudetaan asioita mistä ei edes tietoa yhtään.
Tiesitkö, että hampailla on muutakin funktioita kuin vain näyttää hyvälle?
 
vierailija
Tää on kyllä suorastaan huvittavaa miten jotkut vaivaavat päätänsä toisten toimenpiteillä.

Mitä hittoa se kenellekään kuuluu kuinka paljon joku ulkonäköään muokkaa.

Ja kyllä, mielipiteensä voi sanoa mutta senkin voi sanoa asiallisesti.
 
vierailija
Tää on kyllä suorastaan huvittavaa miten jotkut vaivaavat päätänsä toisten toimenpiteillä.

Mitä hittoa se kenellekään kuuluu kuinka paljon joku ulkonäköään muokkaa.

Ja kyllä, mielipiteensä voi sanoa mutta senkin voi sanoa asiallisesti.
Heh, ei kai se kuulukaan, mutta kun tämä yks niin kovasti täällä kuuluttaa näitä toimenpiteitään ja kerjää kommentteja.
 
vierailija
Olen enemmän kuin tyytyväinen jo nyt hampaisiin :). Koska koko ja muoto juuri se mitä hain. En mä elää miljoona vuotta että pitäisi pelottaa että tästä hampaat menevät piloille ja niin kuin jo sanoin tuskin menevät kun oikein kaikki tehdään ja ammattilaisilla. Täällä huudetaan asioita mistä ei edes tietoa yhtään.
Kohta voimme elää miljoona vuotta. Parin vuoden kuluttua Venäjällä tehdään päänsiirtoja ja Meksikolaisella rokotteella voidaan kasvattaa elinikää ja jopa aivan uusi pää.
 
vierailija
Katselin myyjän huutonet kohteita. Mikä järki ostaa 11 kpl muumimukeja yhteishintaan 300 euroa, kun mukeja (just samoja) on kaupassa myynnissä 14-19 euroa....eli kaupasta ostaessa saisi puolet halvemmalla.
 
no niin kävin just mesolankojen hoidossa ja sain volyymia kasvoihin ja V muotoa enemmän. Keskustelin hoitajan kanssa ja jos siihen tuloksen tyytyväinen olen niin ensi kerralla laitan Implantit sitten kun on pysyvämpi vaihtoehto :LOL:. Nyt ajattelin vain testata haluanko tosissaan sen muodon ennen implantti laittoa
 

Yhteistyössä