Katumuspilleri

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
hellikki
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä;13249269:
kyl aikuisen ihmisen pitäis siin vaihees tajuta käyttää ehkäisyä, kun mahdollisuus raskautumiseen on, ettei sitten tarvii jälkeenpäin miettiä jälkiehkäisyä... ongelmansa kullakin. Miksi pitää pupuilla, jos tiedossa, että saattaa raskautua, mutta silti ei ehkäisystä huolehdita? kyl se on tahallinen riski, eikä mikään vahinko... kiitos kun sain purkautua... :kieh:
Välillä sitä vaan on niin himoissaan, haltioissaan ja taivaissaan, onnesta sekaisin, ettei ole järki senkään vertaa päässä että ehkäisyä osais ajatella siinä loppuhekumassa ;) T. muutoin järkevä 31-vee nainen.
 
Kursori
Joku tossa kyseli että oli ilman suojausta harrastellut seksiä ja mies oli kuitenkin vetäissyt kalleutensa ulos ja lauennut vatsalle.

Siinähän on sellainen pikkuinen ongelma että mies jo ennen laukeamistaan eristää spermaa :l

Itse tässä kauhistelen kun ensimmäistä kertaa miehen kanssa olin ja tuntui ettei kondomi mennyt oikein niin mietin kannattaako hakea varalta pilleri. Tapahtumasta nyt about 16 tuntia. Olisin tänään apteekissa käynyt mutta koska sunnuntai niin aagh. Varalta kuitenkin suunnittelin hankkivani. Nyt vaan on tullut luettua niin paljon noista epäonnistumisista että alkaa epäilyttää toimivatko ne pillerit sitten ollenkaan. :/
 
2 kertaa on kodoomi hajonnut. Ensimmäisellä kerralla oireet oli nolla. Toisella kerralla koski ja pahasti.

Ja kyllä huolehdimme ehkäisystä. Ja myös siitä jälkikäteen. Ja kyllä me tarkistimme silloin kondomin pitävyyden vedellä, kun emme perheenlisäykseen olleet valmiita.
 
"flikka"
juu meillä kävi kanssa vahinko ja sitten menin hakemaan pillerin makso jotai 17.60 tai sinne päin.. mutta en tiedä sitten että auttaako, mutta tein testin kyl 3 päivän päsätä ja näytti negatiivistä, mutta en tiedä sitten että näkyyköse heti 3 päivän päästä onko raskaana.. tietäiskö joku miten kauan menee ku näkyy onko raskaana vai ei... millohan kannattais tehdä toisen kerran, menkat tulee miten sattuu ei ole sillai säännöliset ....
 
"veeera"
Pilleri täytyy ottaa VASTA 12H JÄLKEEN!! Jos ottaa liian aikaisin, niin ei tehoa! ELI 12-72 h aikavälillä, ei ennen kuin 12 h kulunut. Näin sanoivat apteekissa kundikaverille, kun pilleriä haki. Ensimmäistä, ja toiv. viimeistä kertaa. Kumi hajosi, kyllä ketuttaa..
 
Lukan
hei! olen 16-vuotias tyttö ja pari päivää sitten menetin neitsyyteni. minulla ei ole äitiä keneltä kysyä ja huomenna haen "katumuspillerit" en ole valmis äidiksi, mutta jos joskus olen, niin eikai nämä pillerit vie pois mahdollisuutta tulla raskaaksi? en hae niitä pillereitä jos on pieninkin mahdollisuus.
 
meri johanna
Just 2 vko takana otin aktita as1 vuokausu väiä.onko silti raskaus mahd
.siitttämimem noin 27.12.15 ja sen kälkeen hain katumisp.elat mensut tui nyt toiset memsun viikon myösässä
 
[QUOTE="veeera";29038471]Pilleri täytyy ottaa VASTA 12H JÄLKEEN!! Jos ottaa liian aikaisin, niin ei tehoa! ELI 12-72 h aikavälillä, ei ennen kuin 12 h kulunut. Näin sanoivat apteekissa kundikaverille, kun pilleriä haki. Ensimmäistä, ja toiv. viimeistä kertaa. Kumi hajosi, kyllä ketuttaa..[/QUOTE]
Apteekissa annettiin väärät ohjeet. Tabletti tulee ottaa mahdollisimman pian yhdynnän jälkeen, mieluiten 12 tunnin kuluessa.
 
vierailija
Ei pitäisi olla vaikutusta siihen,ettei koskaan saisi lapsia. E-pillereistä olen tätä kuullut ja siksi en niitä syö, mutta katumuspilleristä en ole tällästä kuullut.. Itse lähden hakemaan kans kun apteekki aukee
 

Yhteistyössä