Kauan kannabis näkyy veressä??

  • Viestiketjun aloittaja Mietin vain
  • Ensimmäinen viesti
Annikaatti.
Niin. Siis kannabishan on rasvaliukoinen tuote eli ei häviä parin vessareissun yhteydessä elimistöstä. Mutta se tosiaan riippuu mistä roikkuu kuin kauan näkyy. Jos pitkään polttelet ja lopetat niin esimerkiksi laihtumiset yhteydessä näkyy pitkäänkin vaikket mitään ois ottanutkaan.
 
"vieras"
Kannabiksen polttelu ei tee kenestäkään narkkaria!!! Eri asia on noi heroinistit sun muut, ne ON narareita!!! Käypä sinäkin hyvä tyttö amsterdamissa niin voit nähdä asian ihan eritavalla. Siellä kaikki polttaa kannabista, se on niille kun meille kavhinjuonti. Voi perse tätä suomea!!!
paskat ole, ei ne paikalliset välitä sitä poltella vaan turistit ja nyt laki on tiekentumassa siellä. Uusia lupia ei myyntipaikoille ole hetkeen herunut ja nyt jäljelle jääneille annetaan säännöt ettei kannabista saa myydä turisteille.
viimeks syksyllä kävin siellä eikä todellakaan kaikki polta kannabista etenkään kun sen polttelu ei ole sallittua eikä hyväksi katsottua julkisilla paikoilla
 
Kepsis
suurin pilvenpolttelijoiden argumentti kannabiksen "ei-huume" kommentille on se että se ei ole gateway-drug, silti asiasta on enemmän kuin vähän esimerkkejä :) se että jotkut saa hädin tuskin muutaman vuoden elämässään pidettyä kannabiksen käytön hanskassa, ei tarkoita että se on yhtäkkiä "turvallinen" tuote. Jos tupakka keksittäisiin NYT, se ei todellakaan pääsisi levitykseen. Ja sitä polttavat ei sentään ole kuin järkijättöjä tyhjyyteen tuijottavia hippiäisiä. (ok, taitaa jotkut tupakoijat olla idiootteja, myönnetään, mutta se ei ole sääntö tupakoinnissa, toisinkuin kannabiksen käytössä...)
 
Kepsis
Kuten jo kerroin, OTA asioista selvää!!! Luepa huvikses kannabiksesta niin paljon netistä tietoa kun löydät ja eri lähteistä:D
Joidenkin ei tarvitse lukea hippijulkaisuja ja kannabismyönteistä propagandaa, jotkut on lukeneet miten se vaikuttaa ihmiseen sekä nähneet sen omin silmin ja osaa lukea lakia, missä sanotaan että se on laitonta. Kaikki edellä mainitut kohdat on vissiin aivan liian vaikeita sinun kapasiteetille.
 
Voipivoi
[QUOTE="vieras";23015592]paskat ole, ei ne paikalliset välitä sitä poltella vaan turistit ja nyt laki on tiekentumassa siellä. Uusia lupia ei myyntipaikoille ole hetkeen herunut ja nyt jäljelle jääneille annetaan säännöt ettei kannabista saa myydä turisteille.
viimeks syksyllä kävin siellä eikä todellakaan kaikki polta kannabista etenkään kun sen polttelu ei ole sallittua eikä hyväksi katsottua julkisilla paikoilla[/QUOTE]
Käyn damissa joka vuosi ja juuri olin siellä, suuri osa hollantilaisista polttaa ja menevät työpäivän jälkeen savuille rentoutumaan! Toiseksi sitä polttelua ei voi mitenkään rajoittaa, useat paikat joutuisivat sulkemaan ovensa ja toiseksi ei pystytä millään valvomaan kuka on turisti ja kuka ei. Keväällä lennän taas damiin pössyttelemään ja nautiskelemaan ja se ei kyllä minusta narkkaria tee!!
 
"vieras"
Joidenkin ei tarvitse lukea hippijulkaisuja ja kannabismyönteistä propagandaa, jotkut on lukeneet miten se vaikuttaa ihmiseen sekä nähneet sen omin silmin ja osaa lukea lakia, missä sanotaan että se on laitonta. Kaikki edellä mainitut kohdat on vissiin aivan liian vaikeita sinun kapasiteetille.
suurimmalla osalla meistä on oma kohtaisia kokemuksia tuttavista jtoka polttelevat tai ovat poltelleet. Yksi tuttavani kuoli lääkkeisiin, kannabiksella aloitti...ja toiset taas vetää viinaa ja pillereitä, kannabiksella nekin aloittivat.
ja olen nähnyt useaan otteeseen millaista meno on siellä damissa, viimeksi tosiaan olin siellä syksyllä. Myös kristianissa on tullut käytyä todella monta kertaa, ihan kuin ohimennen ja siellä poltellaa paljolti kaduilla ja kioskeilla ja meno on siltä osin aika hurjaa.
Berliinis olin viimeksi pariviikkoa sitten, sielläkin olen käynyt kolmisen kertaa viime vuonna ja nähnyt sitä kulttuuria. Se on todella siisti paikka vaikka kannabis onkin laillinen, mutta se johtuukin suuresta kulttuurierosta.
Tokio ja sen yö elämä on tullut tutuksi sen jälkeen kun pari vuotta sitten opiskelin japania. Siellä polttaminen on riskialtista, mutta sitä kyllä tehrään seurapiireissä. Se on täysin bilehuume siellä.
Intiassa olen ollut useasti, siellä kannabis liittyy siihen maailmankatsomukseen ja on osana meditaatiota, siellä sen avulla ei biletetä, kuin kenties Goalla^^


Suomessa homma ei pysy aisoissa, koska pää on saatava sekaisin millä hinnalla tahansa.
Ja tuo ei tule muuttumaan, koska onhan se jo viinankin kanssa nähty, ei sekään pysy kohtuudessa.
 
Kepsis
Käyn damissa joka vuosi ja juuri olin siellä, suuri osa hollantilaisista polttaa ja menevät työpäivän jälkeen savuille rentoutumaan! Toiseksi sitä polttelua ei voi mitenkään rajoittaa, useat paikat joutuisivat sulkemaan ovensa ja toiseksi ei pystytä millään valvomaan kuka on turisti ja kuka ei. Keväällä lennän taas damiin pössyttelemään ja nautiskelemaan ja se ei kyllä minusta narkkaria tee!!
Kyllä se tässä maassa sinusta narkkarin tekee :) pahoittelen että se on leima mitä et haluaisi, ihminen on sitä mitä tekee, ei sitä mitä sanoo.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23015615:
:snotty:

Kuule kun joskus sitä vuoskymmenen polttelin aika ahkerasti ja Damissakin tuli aikanaan ravattua useammin kuin yhdesti niin mun korvaan sä kuulostat joltakin teiniltä joka uhoaa ny vasten parempaa tietoaan
Näin se kalskahtaa munki korvaan, ei selkeesti tiedä mistä puhuu mutta uhoo silti...aivan kuin dami nyt olisi joku kannabis kulttuurin mekka
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";23015631]suurimmalla osalla meistä on oma kohtaisia kokemuksia tuttavista jtoka polttelevat tai ovat poltelleet. Yksi tuttavani kuoli lääkkeisiin, kannabiksella aloitti...ja toiset taas vetää viinaa ja pillereitä, kannabiksella nekin aloittivat.
ja olen nähnyt useaan otteeseen millaista meno on siellä damissa, viimeksi tosiaan olin siellä syksyllä. Myös kristianissa on tullut käytyä todella monta kertaa, ihan kuin ohimennen ja siellä poltellaa paljolti kaduilla ja kioskeilla ja meno on siltä osin aika hurjaa.
Berliinis olin viimeksi pariviikkoa sitten, sielläkin olen käynyt kolmisen kertaa viime vuonna ja nähnyt sitä kulttuuria. Se on todella siisti paikka vaikka kannabis onkin laillinen, mutta se johtuukin suuresta kulttuurierosta.
Tokio ja sen yö elämä on tullut tutuksi sen jälkeen kun pari vuotta sitten opiskelin japania. Siellä polttaminen on riskialtista, mutta sitä kyllä tehrään seurapiireissä. Se on täysin bilehuume siellä.
Intiassa olen ollut useasti, siellä kannabis liittyy siihen maailmankatsomukseen ja on osana meditaatiota, siellä sen avulla ei biletetä, kuin kenties Goalla^^


Suomessa homma ei pysy aisoissa, koska pää on saatava sekaisin millä hinnalla tahansa.
Ja tuo ei tule muuttumaan, koska onhan se jo viinankin kanssa nähty, ei sekään pysy kohtuudessa.[/QUOTE]

niinpä ja kuten aiemmin tuossa sanoinkin, maassa maan tavalla, jos häiritsee tämän maan tavat niin ainahan sitä voi muuttaa toisaalle :)
 
"vieras"
Käyn damissa joka vuosi ja juuri olin siellä, suuri osa hollantilaisista polttaa ja menevät työpäivän jälkeen savuille rentoutumaan! Toiseksi sitä polttelua ei voi mitenkään rajoittaa, useat paikat joutuisivat sulkemaan ovensa ja toiseksi ei pystytä millään valvomaan kuka on turisti ja kuka ei. Keväällä lennän taas damiin pössyttelemään ja nautiskelemaan ja se ei kyllä minusta narkkaria tee!!
Selkeestihän olet narkkari koska huumeita käytät, suomessa kun eletään niin pelataan niillä säännöillä kun täällä on. Ei se auta työpaikan huumetestissä sanoa, että damissa mä poltin enkä suomessa.
Ja todellakin ne joutuvat sulkemaan ovensa ja tulevat varmasti sulkemaankin. Jo nyt katoja valvotaan poliisin toimesta tarkkaan, koska siellä liikkuu paljon muitakin aineita turistien houkuttelemana ja se on osa syy siihen miksi kannabisksen käyttöä koskevaa lakia tiukennetaan entisestään. Laillistahan se ei siellä ole koskaan ollut.
Ja todellakaan ei paikallisia polttelu kiinnosta puhumattakaan et suuri osa hollantilaisista...huhhuh...
 
"vieras"
niinpä ja kuten aiemmin tuossa sanoinkin, maassa maan tavalla, jos häiritsee tämän maan tavat niin ainahan sitä voi muuttaa toisaalle :)
ei mua häiritse tämän maan tavat, koska ei ole mikään riippuvuus poltteluun. En työnipuolesta edes voisi polttaa enää, vaan saisin het kenkää jos asia paljastuis että olen polttanut, vaikka se tapahtuisi kesälomalla edes kerran.
 
[QUOTE="vieras";23015635]Näin se kalskahtaa munki korvaan, ei selkeesti tiedä mistä puhuu mutta uhoo silti...aivan kuin dami nyt olisi joku kannabis kulttuurin mekka[/QUOTE]

Onhan se sellainen huvipuisto aikuisille, mutta harvempi hollantilainen suuntaa työpäivän jälkeen pössyttelemään yhtään mihinkään. Tästähän on tehty aika monta tilastoa sattuneesta syystä. Sitä harrastetaan siellä yllättävän vähän kun ei ole kielletyn hedelmän makua.
Siitä mä oon Kepsiksen kanssa eri mieltä että poltteleminen tekis automaattisesti kenestäkään narkkaria. Se riippuu siitä miten se harrastus vaikuttaa muuhun elämänhallintaan. Tosin tuo voipivoipi-mikäsenytoli kuulostaa just sellaiselta jolla sitä ei ole. Jos vielä "suuri osa hollantilaisista" on ne pari hassua tyyppiä jotka työpäivän jälkeen sattuu hänen vakikuppilaansa istumaan...
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";23015651]ei mua häiritse tämän maan tavat, koska ei ole mikään riippuvuus poltteluun. En työnipuolesta edes voisi polttaa enää, vaan saisin het kenkää jos asia paljastuis että olen polttanut, vaikka se tapahtuisi kesälomalla edes kerran.[/QUOTE]

siis kommenttini oli yleisellä tasolla, ei teihin suunnattu.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23015674:
Onhan se sellainen huvipuisto aikuisille, mutta harvempi hollantilainen suuntaa työpäivän jälkeen pössyttelemään yhtään mihinkään. Tästähän on tehty aika monta tilastoa sattuneesta syystä. Sitä harrastetaan siellä yllättävän vähän kun ei ole kielletyn hedelmän makua.
Siitä mä oon Kepsiksen kanssa eri mieltä että poltteleminen tekis automaattisesti kenestäkään narkkaria. Se riippuu siitä miten se harrastus vaikuttaa muuhun elämänhallintaan. Tosin tuo voipivoipi-mikäsenytoli kuulostaa just sellaiselta jolla sitä ei ole. Jos vielä "suuri osa hollantilaisista" on ne pari hassua tyyppiä jotka työpäivän jälkeen sattuu hänen vakikuppilaansa istumaan...
no lain edessä tekee, enpä nyt puuttunut mitenkään henkilökohtaisella tasolla tähän. sinänsä kun minua ei monikaan asia haittaa mitä ihmiset tekee omissa oloissaan kun heidän toimintansa ei vahingoita muita ihmisiä.
 
"vieras"
no lain edessä tekee, enpä nyt puuttunut mitenkään henkilökohtaisella tasolla tähän. sinänsä kun minua ei monikaan asia haittaa mitä ihmiset tekee omissa oloissaan kun heidän toimintansa ei vahingoita muita ihmisiä.
sääli etteise suomenoloissa pysy niissä "omissa oloissaan" vaan suomessa on vakivaltakulttuuri niin voimakas että rikollisuus rehottaa
 
no lain edessä tekee, enpä nyt puuttunut mitenkään henkilökohtaisella tasolla tähän. sinänsä kun minua ei monikaan asia haittaa mitä ihmiset tekee omissa oloissaan kun heidän toimintansa ei vahingoita muita ihmisiä.
Laki ei tunne sanaa narkkari... Mutta tavallaan ymmärrän pointin. Monessa asiassa pilkuntarkkaa lain noudattamista voidaan kutsua myös orjamoraaliksi, joten en sitä sinänsä näe mitenkään ihannoitavana itseisarvona. Se toki ei liity päihteiden käyttöön vaan yleiseen "laittomuuden" käyttämiseen perusteluissa
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";23015686]juu, huomasin sen kun luin viestisi toiseen otteeseen, mutta sovitaan että tuo mun vastaus oli ihan yleisellä tasolla tarkoitettu, eikä niinkään kannanotto sun kommenttiin^^[/QUOTE]

sovitaan näin :)
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23015700:
Laki ei tunne sanaa narkkari... Mutta tavallaan ymmärrän pointin. Monessa asiassa pilkuntarkkaa lain noudattamista voidaan kutsua myös orjamoraaliksi, joten en sitä sinänsä näe mitenkään ihannoitavana itseisarvona. Se toki ei liity päihteiden käyttöön vaan yleiseen "laittomuuden" käyttämiseen perusteluissa
Noh eihän narkkari ole oikeasti itsessään mikään virallinen sanakaan jos nyt ihan kauheasti aletaan hiuksia halkomaan, mutta en mie ny jaksa halkoa hiuksia, kun kerta pointtikin oli selvä kumminkin :)
 
"huoh"
no lain edessä tekee, enpä nyt puuttunut mitenkään henkilökohtaisella tasolla tähän. sinänsä kun minua ei monikaan asia haittaa mitä ihmiset tekee omissa oloissaan kun heidän toimintansa ei vahingoita muita ihmisiä.
Narkomaani-nimitys tarkoittaa ihmistä, joka on riippuvainen huumeista. Se ei liity lakiin mitenkään. Jos käyttää huumeita, on lain edessä rikollinen muttei narkomaani koska narkomaani-nimityksestä ei laissa ole tietääkseni säädetty mitään.
 

Yhteistyössä