Kauan kannabis näkyy veressä??

  • Viestiketjun aloittaja Mietin vain
  • Ensimmäinen viesti
"jeba"
kaikkien jotka tuomitsee kannattaisi käydä siellä damis kun te ette tiedä kannabiksesta mitään muuta kuin sen minkä olette mediassa kuulleet joten avartakaa maailmaa ja kirjoittakaa sitten kun olette aiheeseen syventynyt oikeasti terveisin hyvää lääkettä se on
 
googlen kaataja
Eikö parempaa tekemistä oo kellään, ku vastata......
tosi kantaa ottavia vastauksia... narkkari, alkoholisti ja elämän sankarit
Se ihan sama vaikka vetäis herskaa viikonloput pitkät. Kunhan muut elämän osa alueet vaan hoitaa asiallisesti. Joskus muutaman 3 oluen ottanut...:)
 
turhaa puolustella
jeba-mulla on ihan kokemusta vuosissa-välillä päivittäistä, välillä kerran pari viikossa.
eli turha sanoa, että mediasta opittua.
olin ennen kiihkopuolustaja, sitten näin seuraukset lähipiirissä,lopetin ja olen vastaan rankasti!
myöskin tupakkaan ja viinaan vertaaminen on aivan virhe!Ne ovat tietysti vahingollisia ja kannatan absolutismia ja tupakoimattomuutta.
Muttet voi verrata asioita keskenään.nyt puhutaan tästä yhdestä aineesta.
ei isompi paha-pienempi paha asioista.
 
Weed man
Voiko ihmiset olla noin tyhmiä ja uskoa tota porttiteoriaa. Aina puhutaan että tuttava kuoli heroiiniin yms... Ja kannabiksella se alotti, veikkaan että ne teidän tuttavat on myös juonu alkoholia niin miks se ei voi olla se portti vahvempiin aineisiin. Voin sanoa että narkkareista 99% on myös juonu alkoholia. Yhtälailla se on porttihuume.
 
vierailija
Näkyyköhän verikokeessa ens viikon maanataina kun poltin viimeviikolla perkjantaina vähän ja näkyykö testissä jos ottaa kyytabletin auttaako muukun vesitäminen jos ei haluu jäädä kiinni kun kaverit sanoo et voi mennä 2 viikoo et lähtee ja jokkut sanoo et lähtee vesitämällä 2-5 päivässä
 
vierailija
Näkyyköhän verikokeessa ens viikon maanataina kun poltin viimeviikolla perkjantaina vähän ja näkyykö testissä jos ottaa kyytabletin auttaako muukun vesitäminen jos ei haluu jäädä kiinni kun kaverit sanoo et voi mennä 2 viikoo et lähtee ja jokkut sanoo et lähtee vesitämällä 2-5 päivässä
 

Yhteistyössä