Kauanko pissaamatta ennen ensimmäistä neuvolaa ?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei ! Olen raskaana 8+0 ja olen käynyt jo yhdessä ultrassa, jossa näkyi jo sikiön sydämen syke. Nyt olen muuttamassa eri paikkakunnalle ja vieläpä eri maakuntaan, jossa minulla on ensimmäinen neuvolakäynti viikon päästä. Aikaa varatessani neuvolaan, terveydenhoitaja sanoi että olla pissaamatta ennen neuvolaantuloa.
Unenpöpperössä soittaessani jäi vähän epäselväksi että kauanko täytyy olla pissaamatta ja ylipäätänsä miksi? Raskaushan minulla on jo varmistettu. Tutkitaanko näytteestä mahdollisia tulehduksia vai mitä?
Kiitos, jos jaksatte auttaa tyhmää. :rolleyes: :)
 
vierailija
Ei meidän neuvolassa raskautta varmisteta virtsasta koskaan, verikokeesta jos on jotain erityistä. Virtsanäytteestä katsotaan proteiinit ja sokerit mutta siihen kelpaa pissa kuin pissa, ei tartte olla erikseen pantattu. Sit rv 11-13 ultraan joskus ohjataan tulemaan rakko täynnä, jolloin täysi rakko nostaa kohtua ja vatsanpeitteiden läpi ultraaminen helpottuu, onko teillä ultrat erikseen vai neuvolakäynnillä?
 
vierailija
Ei meidän neuvolassa raskautta varmisteta virtsasta koskaan, verikokeesta jos on jotain erityistä. Virtsanäytteestä katsotaan proteiinit ja sokerit mutta siihen kelpaa pissa kuin pissa, ei tartte olla erikseen pantattu. Sit rv 11-13 ultraan joskus ohjataan tulemaan rakko täynnä, jolloin täysi rakko nostaa kohtua ja vatsanpeitteiden läpi ultraaminen helpottuu, onko teillä ultrat erikseen vai neuvolakäynnillä?
Aivan..Mulla on kaks keskenmenoa takana, niistä raskaudet varmistettu kans ihan verikokeella.. En oikeestaan nyt tiiä miten tällä uudella paikkakunnalla on tapana noi ultrat ja neuvolakäynnit järkätä, et onko yhistetty samalle käynnille... o_O:)
 

Yhteistyössä