Kauniiden vauvojen kuvia suomesta

Saas nähdä millaisen lapsen itse pukkaan joskus alkutalvesta :-D Toivon että perii isänsä geenit hahah! Ja uskon että mun itsetunto kestää jos laitan joskus kuvan tänne. En uskois haukkumisiin kuitenkaan kaiken sen jälkeen mitä täällä lukenut nyt tähän asti. Kiva silti lukea joitakin kommentteja missä joillakin sama "maku" kuin minulla.

Ja samaa mieltä! Laittakaa söpöjä vauvakuvia lisää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:
Siinä on meijän pikku Iitukkainen :heart: :heart: Tosin ei ihan vasta syntyneenä=)

Nättiä erityisesti posket, korvat, leuka ja huulet. Hyvät mahdollisuudet sydäntenmurskaajaksi :-D silmissäkin pilkettä
:D Se onkin raasu aina niin iloinen,virnuilee vaan :heart: :heart: Kiitos kehuista =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Jos noi on perusvauvoja niin en ihmettele että täällä haukutaan monen vauvoja rumiksi. Enkä sano tätä riitaa haastaen kellekään. tarkoitan sitä että yllätyin etteivät nuo ole kaikkien mielestä vähintäänkin söpiksiä .-) :heart:
kaikki lapset on söpiksiä :D eiks se oo jonkinsortin luonnonlaki et omat miellyttää silmää eniten :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Jos noi on perusvauvoja niin en ihmettele että täällä haukutaan monen vauvoja rumiksi. Enkä sano tätä riitaa haastaen kellekään. tarkoitan sitä että yllätyin etteivät nuo ole kaikkien mielestä vähintäänkin söpiksiä .-) :heart:
kaikki lapset on söpiksiä :D eiks se oo jonkinsortin luonnonlaki et omat miellyttää silmää eniten :heart:
joo, oiskai se aika hassua jos äiti istus hiekkalaatikolla ja aattelis "höh kun tuo naapurin lissun jaakoppi on paljon sulosempi kun meiän eino, voitaskohan vaihtaa."
 

Yhteistyössä